F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

07.12.2017

Motorsport.com: Decyzja Williamsa ws. kierowcy zapadnie w ciągu tygodnia

Marchionne oferuje Haasowi sponsoring tytularny Maserati?

Marchionne: Giovinazzi otrzyma w przyszłości szansę startów w F1

Hamilton wygrał głosowanie szefów zespołów na najlepszego kierowcę sezonu 2017

FIA wprowadziła zmiany w systemie kar cofnięcia na starcie

Yusuke Hasegawa stracił funkcję szefa projektu F1 Hondy

06.12.2017

Marchionne: Prezentacja kierowców z GP USA nie była dobrym posunięciem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Marchionne: Ferrari powinno przedyskutować kwestię formy Raikkonena

Szef koncernu FCA nie jest zadowolony z ostatnich występów mistrza świata z 2007 roku.
Nataniel Piórkowski, 9 kwietnia 2017, wyświetlenia: 4348<< | lista | T- | T+ | >>


Prezes Ferrari – Sergio Marchionne, zasugerował, że włoski zespół powinien przedyskutować z Kimim Raikkonenem kwestię nie najlepszych występów w Grand Prix Australii oraz Chin.

W Melbourne Raikkonen wyraźnie odstawał tempem od zwycięzcy wyścigu i swego zespołowego kolei – Sebastiana Vettela. Fin zakończył rywalizację poza podium, tracąc na miecie ponad dwadzieścia sekund do czterokrotnego mistrza świata. W Szanghaju kierowca z Espoo utknął za Danielem Ricciardo, blokując przy okazji jadącego szybszym tempem Vettela przed awansem w górę stawki.

Marchionne przyznał, że rozmawiał na temat formy Raikkonena z szefem Scuderii – Maurizio Arrivabene. „Rozmawiałem o tym z Maurizio. Może powinni usiąść wspólnie przy jednym z stole i z nim o tym porozmawiać. Dzisiaj zdawał się być zajęty innymi rzeczami. Vettel pojechał bardziej agresywnie”.

Zapytany o to, czy można powiedzieć, że tegoroczny bolid Ferrari w większym stopniu odpowiada Vettelowi niż Raikkonenowi, Marchionne stwierdził: „Absolutnie nie”.

Dyrektor koncernu Fiat Chrysler Automobiles sądzi, że wyjazd na tor samochodu bezpieczeństwa mógł kosztować Vettela szansę na walkę o zwycięstwo. „Walczymy z Mercedesem. Gdyby nie samochód bezpieczeństwa wyścig mógłby potoczyć się inaczej. Mogę potwierdzić, że nasza decyzja o wymianie opon w bolidzie Vettela była właściwa. Za nami dobry wyścig, dojechaliśmy na drugim miejscu, jesteśmy wiceliderami klasyfikacji konstruktorów ze stratą jednego punktu do Mercedesa, a Seb przewodzi tabeli kierowców ex aequo z Hamiltonem. Po dwóch wyścigach znajdujemy się w niezłej sytuacji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.12.2017  Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników
08.12.2017  Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari
07.12.2017  Marchionne oferuje Haasowi sponsoring tytularny Maserati?
07.12.2017  Marchionne: Giovinazzi otrzyma w przyszłości szansę startów w F1
06.12.2017  Marchionne: Prezentacja kierowców z GP USA nie była dobrym posunięciem
Tagi:
Ferrari
Raikkonen K.
Marchionne S.
Vettel S.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Masio, 10.04.2017 14:33[!]
Z Kimim jest taka sama sytuacja jak z Massą w latach 2010-2013. Tyle razy mówiło się, że Felipe jeździ słabo, że nie jest już tym samym kierowcą co przed wypadkiem na Węgrzech w 2009 roku itp. A mimo to, Ferrari przez wiele lat go trzymało w swojej ekipie. To samo jest z Raikkonenem. Od 2014 nie jest już tym samym kierowcą co w latach 2007-2009, a mimo to dalej jest w tej ekipie. Władze Ferrari mają właśnie dziwną filozofię moim zdaniem. Uważam, że już w zeszłym roku, powinni zastąpić Raikkonena np. Grosjeanem, Hulkenbergiem albo Perezem. Ogólnie mówiąc kierowcą, który już jest od kilku lat w F1, ale nigdy nie dostał szansy ścigania się bolidem z czołówki. Poza tym jest już wiekowym kieorwcą, w październiku skończy 38 lat. Owszem, ma wielu fanów, zdobył tytuł Mistrza Świata, jest bardzo lubiany za swój charakter, ale trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść. Sam z resztą kiedyś mówił, że po sezonie 2015 być może zakończy karierę w F1.

@mcracer1993 Nie wszyscy są im starsi, tym lepsi.
Zomo, 10.04.2017 15:44[!]
Z tego co mi sie wydaje to Massa nie pchal sie na sile spowrotem do F1 - czy to nie bylo tak ze zostal poproszony o awaryjne zasatapienie Bottasa ? Mnie to tez dziwilo, zwlaszcza po emocjonuyjacym pozegnaniu w Brazyli, skoro w stawce i w innych seriach az roi sie od talentow gotowych jezdzic lepiej niz Raikkonen czy Massa ?
bartoszcze, 10.04.2017 18:51[!]
@Zomo
Nie pchał się też bardzo mocno na emeryturę, tylko miejsce się skończyło (tak się wydawało).
mcracer1993, 10.04.2017 19:38[!]
@Masio Zgoda ale nie może być tak, że jeden kierowca dość mocno odstaje od drugiego pomimo tego, że ma ten sam bolid. To po pierwsze, a po drugie Kimi od momentu powrotu do Ferrari (za wyjątkiem sezonu 2016) pełni rolę zapchajdziury. Takie jest moje zdanie.
macieiii, 10.04.2017 23:57[!]
powrot Massy, to jednocześnie utrzymanie w stawce Brazylijczyka, co jest swego rodzaju fenomenem, tak jak Ferrari. Nie chcieli na siłę Nasra trzymać - i słusznie, bo był niezły ale, niezłych to mamy aż za dużo. Massa idealnie wpasował się w powrót, zwłaszcza że nie byle jaki team miał w tym drobny udział. Mercedes chciał Bottasa.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca