F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.08.2018

Grosjean: Nie dołączyłem do Haasa licząc na posadę w Ferrari

Abiteboul: Standardowe elementy jednostki powstrzymałyby obawy o oszustwa

18.08.2018

Vergne otrzymał wstępne zapytanie od jednego z zespołów Formuły 1

Kubica: W bolidzie jestem w siedemdziesięciu procentach leworęczny

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (2)

17.08.2018

Hughes: Kubica ma szansę na udział w GP Belgii z Williamsem

Perez bliski pozostania w Force India na sezon 2019

Alonso: Słaba jakość wyścigów jest powodem mojego odejścia z F1

Hartley: Spoglądam bardzo pewnie w przyszłość

16.08.2018

McLaren zainteresowany pozyskaniem Estebana Ocona?

McLaren potwierdził zakontraktowanie Carlosa Sainza

Briatore: Alonso stracił motywację do dalszych startów w F1

15.08.2018

Vettel: Ferrari stać na poprawę potencjału

Alonso chwali kierunek ostatnich zmian w McLarenie

ESPN: McLaren potwierdzi w czwartek dwuletni kontrakt z Sainzem

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (1)

14.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Fernando Alonso zakończy karierę w Formule 1 po sezonie 2018

Niki Lauda może w tym roku nie wrócić do padoku F1

Abiteboul: Ricciardo nie będzie wygrywał z Renault co najmniej do 2020 roku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Marchionne: Ferrari powinno przedyskutować kwestię formy Raikkonena

Szef koncernu FCA nie jest zadowolony z ostatnich występów mistrza świata z 2007 roku.
Nataniel Piórkowski, 9 kwietnia 2017, wyświetlenia: 4394<< | lista | T- | T+ | >>


Prezes Ferrari – Sergio Marchionne, zasugerował, że włoski zespół powinien przedyskutować z Kimim Raikkonenem kwestię nie najlepszych występów w Grand Prix Australii oraz Chin.

W Melbourne Raikkonen wyraźnie odstawał tempem od zwycięzcy wyścigu i swego zespołowego kolei – Sebastiana Vettela. Fin zakończył rywalizację poza podium, tracąc na miecie ponad dwadzieścia sekund do czterokrotnego mistrza świata. W Szanghaju kierowca z Espoo utknął za Danielem Ricciardo, blokując przy okazji jadącego szybszym tempem Vettela przed awansem w górę stawki.

Marchionne przyznał, że rozmawiał na temat formy Raikkonena z szefem Scuderii – Maurizio Arrivabene. „Rozmawiałem o tym z Maurizio. Może powinni usiąść wspólnie przy jednym z stole i z nim o tym porozmawiać. Dzisiaj zdawał się być zajęty innymi rzeczami. Vettel pojechał bardziej agresywnie”.

Zapytany o to, czy można powiedzieć, że tegoroczny bolid Ferrari w większym stopniu odpowiada Vettelowi niż Raikkonenowi, Marchionne stwierdził: „Absolutnie nie”.

Dyrektor koncernu Fiat Chrysler Automobiles sądzi, że wyjazd na tor samochodu bezpieczeństwa mógł kosztować Vettela szansę na walkę o zwycięstwo. „Walczymy z Mercedesem. Gdyby nie samochód bezpieczeństwa wyścig mógłby potoczyć się inaczej. Mogę potwierdzić, że nasza decyzja o wymianie opon w bolidzie Vettela była właściwa. Za nami dobry wyścig, dojechaliśmy na drugim miejscu, jesteśmy wiceliderami klasyfikacji konstruktorów ze stratą jednego punktu do Mercedesa, a Seb przewodzi tabeli kierowców ex aequo z Hamiltonem. Po dwóch wyścigach znajdujemy się w niezłej sytuacji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.08.2018  Grosjean: Nie dołączyłem do Haasa licząc na posadę w Ferrari
19.08.2018  Abiteboul: Standardowe elementy jednostki powstrzymałyby obawy o oszustwa
15.08.2018  Vettel: Ferrari stać na poprawę potencjału
13.08.2018  Raikkonen przedłużył kontrakt z Ferrari na starty w sezonie 2019?
12.08.2018  Renault zaskoczone postępami Ferrari nad jednostką napędową
Tagi:
Ferrari
Raikkonen K.
Marchionne S.
Vettel S.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Masio, 10.04.2017 14:33[!]
Z Kimim jest taka sama sytuacja jak z Massą w latach 2010-2013. Tyle razy mówiło się, że Felipe jeździ słabo, że nie jest już tym samym kierowcą co przed wypadkiem na Węgrzech w 2009 roku itp. A mimo to, Ferrari przez wiele lat go trzymało w swojej ekipie. To samo jest z Raikkonenem. Od 2014 nie jest już tym samym kierowcą co w latach 2007-2009, a mimo to dalej jest w tej ekipie. Władze Ferrari mają właśnie dziwną filozofię moim zdaniem. Uważam, że już w zeszłym roku, powinni zastąpić Raikkonena np. Grosjeanem, Hulkenbergiem albo Perezem. Ogólnie mówiąc kierowcą, który już jest od kilku lat w F1, ale nigdy nie dostał szansy ścigania się bolidem z czołówki. Poza tym jest już wiekowym kieorwcą, w październiku skończy 38 lat. Owszem, ma wielu fanów, zdobył tytuł Mistrza Świata, jest bardzo lubiany za swój charakter, ale trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść. Sam z resztą kiedyś mówił, że po sezonie 2015 być może zakończy karierę w F1.

@mcracer1993 Nie wszyscy są im starsi, tym lepsi.
Zomo, 10.04.2017 15:44[!]
Z tego co mi sie wydaje to Massa nie pchal sie na sile spowrotem do F1 - czy to nie bylo tak ze zostal poproszony o awaryjne zasatapienie Bottasa ? Mnie to tez dziwilo, zwlaszcza po emocjonuyjacym pozegnaniu w Brazyli, skoro w stawce i w innych seriach az roi sie od talentow gotowych jezdzic lepiej niz Raikkonen czy Massa ?
bartoszcze, 10.04.2017 18:51[!]
@Zomo
Nie pchał się też bardzo mocno na emeryturę, tylko miejsce się skończyło (tak się wydawało).
mcracer1993, 10.04.2017 19:38[!]
@Masio Zgoda ale nie może być tak, że jeden kierowca dość mocno odstaje od drugiego pomimo tego, że ma ten sam bolid. To po pierwsze, a po drugie Kimi od momentu powrotu do Ferrari (za wyjątkiem sezonu 2016) pełni rolę zapchajdziury. Takie jest moje zdanie.
macieiii, 10.04.2017 23:57[!]
powrot Massy, to jednocześnie utrzymanie w stawce Brazylijczyka, co jest swego rodzaju fenomenem, tak jak Ferrari. Nie chcieli na siłę Nasra trzymać - i słusznie, bo był niezły ale, niezłych to mamy aż za dużo. Massa idealnie wpasował się w powrót, zwłaszcza że nie byle jaki team miał w tym drobny udział. Mercedes chciał Bottasa.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca