F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.05.2017

Vettel najszybszy przed kwalifikacjami w Monako

Button otrzyma karę cofnięcia o 15 pozycji na starcie GP Monako

Green: Trzy poziomy są prawdopodobnie limitem rozwoju T-wingów

Wolff: Lewis stał się prawdziwym graczem zespołowym

Isola: Ultramiękkie opony są w stanie wytrzymać cały dystans wyścigu

Rosberg nie tęskni za startami w Formule 1

26.05.2017

Oliver Rowland wygrywa główny wyścig F2 w Monako

Indy 500: Castroneves najszybszy w ostatnim treningu

Fani coraz bardziej pozytywnie oceniają Formułę 1

Wolff: F1 powinna zniknąć z torów wyglądających jak sklepowe parkingi

Fry: Ferrari odeszło w końcu od krótkoterminowych rozwiązań

Haas zmienił malowanie bolidu w celu lepszej ekspozycji logotypów

Button nie jest zainteresowany startem w Indy 500

25.05.2017

Informacja Pirelli po treningach przed GP Monako

GP Monako: wypowiedzi po treningach (10)

GP Monako: Vettel uzyskał najlepszy czas w drugim treningu

Pirelli ujawniło mieszanki ogumienia dostępne na GP Węgier

Horner: W F1 musi być miejsce dla niezależnego dostawcy silników

GP Monako: Hamilton dyktuje tempo w pierwszym treningu

Vettel: Ferrari ma szansę na zwycięstwo w GP Monako

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Sainz: Williams czerpie korzyści z kwalifikacyjnego trybu pracy silnika

Hiszpan przekonuje, że w wyścigach różnica między STR i stajną z Grove ulega zmniejszeniu.
Nataniel Piórkowski, 15 kwietnia 2017, wyświetlenia: 1133<< | lista | T- | T+ | >>


Carlos Sainz uważa, że zespoły korzystające z silników Mercedesa, w tym Williams, czerpią korzyści ze specjalnego trybu kwalifikacyjnego, co przekłada się na ich lepsze pozycje startowe.

Chociaż Toro Rosso zajmuje obecnie czwartą lokatę w klasyfikacji konstruktorów, Sainz uważa, że najszybszym bolidem z zespołów środka stawki dysponuje na tę chwilę Williams.

Zapytany o różnicę dzielącą Toro Rosso i stajnię z Grove, Hiszpan odparł: „Nie jest duża. W kwalifikacjach mają przewagę 0,3s, ale w wyścigu jesteśmy w stanie to nadrobić. Wszystko to wynika z trybu pracy silnika Mercedesa w kwalifikacjach, którego nikt z nas nie rozumie. Na przykładzie Lewisa mogliście zauważyć, że nagle potrafią podnieść tempo w Q3. Williams także ma takie możliwości. Sądzę jednak, że w wyścigu nadal mamy szansę na walkę z nimi, nawet jeśli są od nas odrobinę szybsi”.

Williams jest obecnie czwartym zespołem stawki pod względem osiągów w kwalifikacjach – w Grand Prix Australii Felipe Massa zajął siódme miejsce, a tydzień temu w Chinach szóste.

Chociaż Williams dysponuje obecnie przewagą na płaszczyźnie możliwości jednostki napędowej, Sainz oczekuje, że wraz z kolejnymi wyścigami układ sił w środku stawki będzie ulegał zmianom.

„Będziemy oglądać przetasowania z wyścigu na wyścig. Jestem tego w stu procentach pewny, zwłaszcza, że Force India przywiozło już tutaj pierwsze poprawki. My wprowadzimy udoskonalenia prawdopodobnie w Barcelonie, a później będziemy otrzymywać nowe rozwiązania od Renault”.

„Uważam, że obecnie najlepszym bolidem ze środka stawki jest Williams, zarówno w kwalifikacjach jak i w wyścigu. Później jest reszta zespołów. Nie mam odwagi, by wskazać na jeden z trzech teamów [Haas, Force India, Renault], bo ich tempo jest bardzo wyrównane. W kwalifikacjach występują różnice rzędu 0,2s. To naprawdę ekscytujące. Daje mi to wiele frajdy, bo dla mnie stawką walki jest status najlepszego zespołu spoza czołowej trójki. Walczę z bardzo utalentowanym środkiem stawki. Ta Formuła 1 różni się od tej z TOP6, ale nadal jest ekscytująca” – podsumował junior Red Bulla.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.05.2017  Carlos Sainz korzysta w Hiszpanii z ultralekkiego obuwia wyścigowego
12.05.2017  Carlos Sainz nie traci nadziei na awans do Red Bulla
11.05.2017  Sainz: Tegoroczny bolid Toro Rosso ma wielki potencjał rozwojowy
09.05.2017  Sainz: Jestem zadowolony ze ścigania się dla Toro Rosso
01.05.2017  Sainz: Byłem bliski śmiechu, gdy zobaczyłem wiadomość o analizie FIA
Tagi:
Sainz C.
Williams
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dan193t, 15.04.2017 12:45[!]
Ciekawi mnie czy Kwiat w 3 sezonie startów w STR w końcu będzie w stanie ukończyć wyścig wyżej niż na 9. miejscu.

W ogóle mamy śmieszną sytuację w której w środku stawki większość zespołów ma tylko jednego kierowcę gwarantującego jakiś tam poziom (Massa, Perez, Hulkenberg, Sainz) podczas gdy druga strona garażu to wieczne problemy. Tutaj jednak należy dać szansę Oconowi, który robi póki co najlepsze wrażenie z debiutantów.

Na tym tle bardzo solidnie wygląda skład Haasa, co potwierdzają wyniki (szkoda awarii Grosejana z AUS).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca