F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2018

McLaren nawiązał partnerstwo techniczne z Petrobrasem

Jack Aitken nowym kierowcą rezerwowym Renault

Team Renault Sport zaprezentował model R.S.18

Incydent z dnia filmowego nie skomplikuje zimowych testów Red Bulla

Sauber przedstawił bolid C37 w w barwach Alfy Romeo

Lowe: Deflektory będą kluczowym obszarem rozwoju nowych bolidów

Ferrari wprowadzi zmiany w malowaniu swojego bolidu?

19.02.2018

Galeria: Dzień filmowy Red Bulla

Red Bull RB14 zadebiutował na torze wyścigowym

Brawn: Liberty stawia fanów na pierwszym miejscu

Red Bull Racing zaprezentowało bolid RB14

Red Bull zadecyduje o dostawcy jednostek w połowie sezonu 2018

18.02.2018

Robert Kubica przetestuje prototyp LMP1 Manora

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Latifi weźmie udział w piątkowym treningu przed GP Kanady

16.02.2018

McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33

Lowe: Celem Williamsa jest zbliżenie się do czołowych zespołów

Williams: Zatrudniając Sirotkina nie kierowaliśmy się względami finansowymi

Abiteboul: Poprawa dźwięku silników może negatywnie wpłynąć na osiągi

Brawn: W najbliższym czasie DRS nie zniknie z Formuły 1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Sainz: Williams czerpie korzyści z kwalifikacyjnego trybu pracy silnika

Hiszpan przekonuje, że w wyścigach różnica między STR i stajną z Grove ulega zmniejszeniu.
Nataniel Piórkowski, 15 kwietnia 2017, wyświetlenia: 1209<< | lista | T- | T+ | >>


Carlos Sainz uważa, że zespoły korzystające z silników Mercedesa, w tym Williams, czerpią korzyści ze specjalnego trybu kwalifikacyjnego, co przekłada się na ich lepsze pozycje startowe.

Chociaż Toro Rosso zajmuje obecnie czwartą lokatę w klasyfikacji konstruktorów, Sainz uważa, że najszybszym bolidem z zespołów środka stawki dysponuje na tę chwilę Williams.

Zapytany o różnicę dzielącą Toro Rosso i stajnię z Grove, Hiszpan odparł: „Nie jest duża. W kwalifikacjach mają przewagę 0,3s, ale w wyścigu jesteśmy w stanie to nadrobić. Wszystko to wynika z trybu pracy silnika Mercedesa w kwalifikacjach, którego nikt z nas nie rozumie. Na przykładzie Lewisa mogliście zauważyć, że nagle potrafią podnieść tempo w Q3. Williams także ma takie możliwości. Sądzę jednak, że w wyścigu nadal mamy szansę na walkę z nimi, nawet jeśli są od nas odrobinę szybsi”.

Williams jest obecnie czwartym zespołem stawki pod względem osiągów w kwalifikacjach – w Grand Prix Australii Felipe Massa zajął siódme miejsce, a tydzień temu w Chinach szóste.

Chociaż Williams dysponuje obecnie przewagą na płaszczyźnie możliwości jednostki napędowej, Sainz oczekuje, że wraz z kolejnymi wyścigami układ sił w środku stawki będzie ulegał zmianom.

„Będziemy oglądać przetasowania z wyścigu na wyścig. Jestem tego w stu procentach pewny, zwłaszcza, że Force India przywiozło już tutaj pierwsze poprawki. My wprowadzimy udoskonalenia prawdopodobnie w Barcelonie, a później będziemy otrzymywać nowe rozwiązania od Renault”.

„Uważam, że obecnie najlepszym bolidem ze środka stawki jest Williams, zarówno w kwalifikacjach jak i w wyścigu. Później jest reszta zespołów. Nie mam odwagi, by wskazać na jeden z trzech teamów [Haas, Force India, Renault], bo ich tempo jest bardzo wyrównane. W kwalifikacjach występują różnice rzędu 0,2s. To naprawdę ekscytujące. Daje mi to wiele frajdy, bo dla mnie stawką walki jest status najlepszego zespołu spoza czołowej trójki. Walczę z bardzo utalentowanym środkiem stawki. Ta Formuła 1 różni się od tej z TOP6, ale nadal jest ekscytująca” – podsumował junior Red Bulla.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.02.2018  Chester: Hulkenberg i Sainz pozytywnie wpływają na rozwój bolidu
15.12.2017  Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania
26.11.2017  Renault ukarane finansowo za niedokręcone koło w bolidzie Sainza
26.11.2017  Sainz: Jesteśmy zdeterminowani, aby pokonać Toro Rosso
09.11.2017  Sainz: Jestem zaskoczony udanym debiutem w Renault
Tagi:
Sainz C.
Williams
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dan193t, 15.04.2017 12:45[!]
Ciekawi mnie czy Kwiat w 3 sezonie startów w STR w końcu będzie w stanie ukończyć wyścig wyżej niż na 9. miejscu.

W ogóle mamy śmieszną sytuację w której w środku stawki większość zespołów ma tylko jednego kierowcę gwarantującego jakiś tam poziom (Massa, Perez, Hulkenberg, Sainz) podczas gdy druga strona garażu to wieczne problemy. Tutaj jednak należy dać szansę Oconowi, który robi póki co najlepsze wrażenie z debiutantów.

Na tym tle bardzo solidnie wygląda skład Haasa, co potwierdzają wyniki (szkoda awarii Grosejana z AUS).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca