F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Latifi weźmie udział w piątkowym treningu przed GP Kanady

16.02.2018

McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33

Lowe: Celem Williamsa jest zbliżenie się do czołowych zespołów

Williams: Zatrudniając Sirotkina nie kierowaliśmy się względami finansowymi

Abiteboul: Poprawa dźwięku silników może negatywnie wpłynąć na osiągi

Brawn: W najbliższym czasie DRS nie zniknie z Formuły 1

Rosberg typuje Hamiltona na zdobywcę mistrzowskiego tytułu

15.02.2018

Kubica wystąpi w trzech sesjach treningowych w sezonie 2018

Williams przedstawił model FW41

Tegoroczna jednostka Ferrari spełniła oczekiwania na hamowni

Verstappen: Nie wyczekuję z niecierpliwością na Halo

Vasseur: Wsparcie Ferrari może nam pomóc osiągnąć poziom Force India

Green: Nowy bolid będzie podobny do zeszłorocznego

14.02.2018

Toro Rosso oraz Sauber już po pierwszych uruchomieniach silników

Haas zaprezentował swój bolid na sezon 2018

Carey: Fani muszą zaakceptować niektóre zmiany

13.02.2018

Renault celuje w zredukowanie straty do Red Bulla i McLarena

Ricciardo chce powalczyć o podium w Grand Prix Australii

Alonso pokłada duże nadzieje w silniku Renault

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ricciardo: Nadal nie wiemy skąd wynika nasza strata do czołówki

Australijczyk zasugerował, że RBR będzie musiał wprowadzić do bolidu poważne modyfikacje.
Nataniel Piórkowski, 15 kwietnia 2017, wyświetlenia: 853<< | lista | T- | T+ | >>


Daniel Ricciardo przyznaje, że Red Bull w dalszym ciągu nie zna powodów, decydują o kiepskiej konkurencyjności zespołu na tle osiągów prezentowanych przez Mercedesa i Ferrari.

Analizując wyniki kwalifikacji wyraźnie widać, iż Red Bull dysponuje obecnie ponad sekundową stratą do dwóch najszybszych zespołów. W Australii Max Verstappen stracił 1,2s do wyniku pole position Hamiltona, a w Chinach Daniel Ricciardo uzyskał czas gorszy o 1,3s.

„Nie walczymy o odrobienie trzech, czterech dziesiętnych części sekundy. Poszukujemy ponad sekundy. Nie znajduje się jej z dnia na dzień” – przekonywał Ricciardo. „Kiedy rozpoczynamy europejską część sezonu zawsze czujemy, że nasza forma ulega poprawie”.

„Bardzo chciałbym móc powiedzieć, że do weekendu w Barcelonie uda nam się zejść poniżej jednej sekundy i kontynuować odrabianie strat. Spodziewamy się być bliżej. Obecnie dystans nas dzielący jest zbyt duży, ale nie mamy remedium na nasze problemy. Nie możemy powiedzieć, że do tego lub tamtego wyścigu będziemy prezentować podobne tempo” – dodał.

Ricciardo nie chciał odpowiadać na bezpośrednie pytanie o to, czy dążąc do redukcji start Red Bull będzie musiał odejść od obecnej koncepcji projektu bolidu. Kierowca z Perth zaznaczył jednak, że poprawy konkurencyjności nie przyniosą drobne udoskonalenia aerodynamiczne.

Australijczyk przekonywał również, iż Red Bull nie może być już dłużej traktowany jako zespół, który dysponuje najmocniejszą konstrukcją na płaszczyźnie aero. „Adrian Newey to wielkie nazwisko, ale czołowe zespoły, Ferrari, Mercedes... Wszyscy mają dzisiaj mocne działy techniczne. Nasze możliwości rozwoju są naprawdę duże – sądzę, że poradziliśmy z tym sobie szczególnie dobrze w ubiegłym roku. Start mistrzostw z taką stratą nie jest jednak przewagą – to słabość. Niestety od czasu, gdy ścigam się dla tego teamu, zawsze musieliśmy odrabiać starty na początku sezonu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.02.2018  Rosberg typuje Hamiltona na zdobywcę mistrzowskiego tytułu
13.02.2018  Renault celuje w zredukowanie straty do Red Bulla i McLarena
13.02.2018  Ricciardo chce powalczyć o podium w Grand Prix Australii
12.02.2018  Red Bull potwierdził datę prezentacji tegorocznego bolidu
11.02.2018  Verstappen: Red Bull mógłby dominować w F1 z silnikiem Mercedesa
Tagi:
Red Bull
Ricciardo D.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca