F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.05.2017

Vettel najszybszy przed kwalifikacjami w Monako

Button otrzyma karę cofnięcia o 15 pozycji na starcie GP Monako

Green: Trzy poziomy są prawdopodobnie limitem rozwoju T-wingów

Wolff: Lewis stał się prawdziwym graczem zespołowym

Isola: Ultramiękkie opony są w stanie wytrzymać cały dystans wyścigu

Rosberg nie tęskni za startami w Formule 1

26.05.2017

Oliver Rowland wygrywa główny wyścig F2 w Monako

Indy 500: Castroneves najszybszy w ostatnim treningu

Fani coraz bardziej pozytywnie oceniają Formułę 1

Wolff: F1 powinna zniknąć z torów wyglądających jak sklepowe parkingi

Fry: Ferrari odeszło w końcu od krótkoterminowych rozwiązań

Haas zmienił malowanie bolidu w celu lepszej ekspozycji logotypów

Button nie jest zainteresowany startem w Indy 500

25.05.2017

Informacja Pirelli po treningach przed GP Monako

GP Monako: wypowiedzi po treningach (10)

GP Monako: Vettel uzyskał najlepszy czas w drugim treningu

Pirelli ujawniło mieszanki ogumienia dostępne na GP Węgier

Horner: W F1 musi być miejsce dla niezależnego dostawcy silników

GP Monako: Hamilton dyktuje tempo w pierwszym treningu

Vettel: Ferrari ma szansę na zwycięstwo w GP Monako

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Horner: Powinniśmy zakazać stosowania T-wingów

W trakcie FP2 Verstappen najechał na skrzydełko, które odpadło z bolidu Bottasa.
Nataniel Piórkowski, 15 kwietnia 2017, wyświetlenia: 1195<< | lista | T- | T+ | >>


Szef Red Bull Racing – Christian Horner, ponowił wezwania do wprowadzenia zakazu stosowania T-wingów, po tym jak w trakcie treningu przed Grand Prix Bahrajnu oderwane skrzydełko z bolidu Valtteriego Bottasa uderzyło w samochód Maxa Verstappena.

Do incydentu doszło w trakcie drugiej sesji treningowej. Po zakończeniu zajęć Verstappen przyznawał, że był zaskoczony tym, do jak rozległych uszkodzeń doprowadziło uderzenie oderwanej części aerodynamicznej. Horner zdradził, że koszt naprawy uszkodzeń szacowany jest na około 50 tysięcy funtów.

„Sądzę, że powinien zostać wprowadzony zakaz stosowania T-wingów poparty obawami o bezpieczeństwo i koszty” – przekonywał Horner. „W tym wszystkim nie chodzi mi o to, że sami nie mamy takiego rozwiązania. Jest ono po prostu niefortunne, to jednak z tych dziwnych rzeczy. Max miał dużo pecha, trafiając na część, która odpadła prawdopodobnie z bolidu Bottasa. Był akurat pierwszym kierowcą, który przejechał po odłamku. Doszło do całkiem dużych uszkodzeń dolnych partii bolidu”

Po zakończeniu treningów dyrektor techniczny Mercedesa – James Allison podkreślał z kolei: „To niespodzianka, bo przejechaliśmy ogromną liczbę kilometrów bez żadnych problemów i nagle pojawiają się dwie denerwujące usterki. Podejrzewam, że jest to związane z drobnym defektem na etapie produkcji. Z całą pewnością możemy temu zaradzić, unikając podobnych incydentów w przyszłości”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.05.2017  Green: Trzy poziomy są prawdopodobnie limitem rozwoju T-wingów
27.05.2017  Wolff: Lewis stał się prawdziwym graczem zespołowym
25.05.2017  Horner: W F1 musi być miejsce dla niezależnego dostawcy silników
19.05.2017  Steiner chwali podejście sędziów do incydentów z GP Hiszpanii
11.05.2017  Brawn: F1 mogłaby wprowadzić otwarte kontrole techniczne
Tagi:
Przepisy
F1 ogólnie
Horner C.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
---, 15.04.2017 13:22[!]
Cytat Christian Horner :
W tym wszystkim nie chodzi mi o to, że sami nie mamy tego rozwiązania.

Ta napewno ... pretekst wprawdzie masz idealny, ale gdybyście sami to mieli, śpiewałbyś zgoła inaczej.
enstone, 15.04.2017 13:40[!]
Jaki ten Horner jest irytujący - zakaz T-wing, zakaz płetwy rekina, zaraz będzie krzyczał o zakazie stosowania kół bo komuś odpadlo i uderzylo w samochodzik dzieciaka .....
Fate, 15.04.2017 13:48[!]
Ale tutaj akurat ma rację, T-wingi zbyt łato odpadają co będzie jak takie skrzydełko trafi w kogoś jadącego z tyłu? Jak zwykle myślenie o bezpieczeństwie zacznie się po konsekwencjach.
FM WMR, 15.04.2017 14:10[!]
Nie żebym nie mówił,ale mówiłem.Haha.
VJM02, 15.04.2017 14:14[!]
Zakazać używania sprężyn, bo czasem wylecą z bolidu jak podczas GP Węgier 2009.
Gilles, 15.04.2017 14:16[!]
Ale czy ten T-wing jest na tyle cieżki by zrobić krzywde? To nie jest przecież opona, czy sprężyna (mała ale o sporej masie) jak w przypadku Massy. Nie popadajmy w przesade. A co do samego działania i konieczności, jak wolno i działa to dlaczego mają nie montować? Jak jest ujednolicenie to źle... jak jest różnorodnosć jeszcze gorzej....
---, 15.04.2017 15:54[!]
@Gilles
Jedną sprawą jest to, że sprężyna ważyła zaledwie 800 gram. Obstawiam, że T-Wing waży co najwyżej o połowę mniej.

Natomiast rozchodzi się o to, że jak te twingi tak łatwo wypadają, to tu nie jest tylko kwestia tego, czy może walnąć w głowę, tylko tego, że jak jakaś część aerodynamiczna ma wypadać z któregoś z bolidu co drugi wyścig bardzo potencjalnie rozcinając oponę, a jak nie to zmuszając co najmniej do żółtej flagi albo czasem nawet do VSC by to sprzątnąć, to taki cyrk nie ma prawa bytu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca