F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu

17.04.2018

Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019

Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo

McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu

Jos Verstappen: Max musi więcej myśleć walcząc o pozycje

Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18

16.04.2018

Lauda: Verstappen powinien zmienić swój styl jazdy

Whiting: Verstappen będzie teraz ostrożniejszy

Horner: GP Chin pokazało, że Ricciardo powinien zostać w Red Bullu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Horner: Powinniśmy zakazać stosowania T-wingów

W trakcie FP2 Verstappen najechał na skrzydełko, które odpadło z bolidu Bottasa.
Nataniel Piórkowski, 15 kwietnia 2017, wyświetlenia: 1260<< | lista | T- | T+ | >>


Szef Red Bull Racing – Christian Horner, ponowił wezwania do wprowadzenia zakazu stosowania T-wingów, po tym jak w trakcie treningu przed Grand Prix Bahrajnu oderwane skrzydełko z bolidu Valtteriego Bottasa uderzyło w samochód Maxa Verstappena.

Do incydentu doszło w trakcie drugiej sesji treningowej. Po zakończeniu zajęć Verstappen przyznawał, że był zaskoczony tym, do jak rozległych uszkodzeń doprowadziło uderzenie oderwanej części aerodynamicznej. Horner zdradził, że koszt naprawy uszkodzeń szacowany jest na około 50 tysięcy funtów.

„Sądzę, że powinien zostać wprowadzony zakaz stosowania T-wingów poparty obawami o bezpieczeństwo i koszty” – przekonywał Horner. „W tym wszystkim nie chodzi mi o to, że sami nie mamy takiego rozwiązania. Jest ono po prostu niefortunne, to jednak z tych dziwnych rzeczy. Max miał dużo pecha, trafiając na część, która odpadła prawdopodobnie z bolidu Bottasa. Był akurat pierwszym kierowcą, który przejechał po odłamku. Doszło do całkiem dużych uszkodzeń dolnych partii bolidu”

Po zakończeniu treningów dyrektor techniczny Mercedesa – James Allison podkreślał z kolei: „To niespodzianka, bo przejechaliśmy ogromną liczbę kilometrów bez żadnych problemów i nagle pojawiają się dwie denerwujące usterki. Podejrzewam, że jest to związane z drobnym defektem na etapie produkcji. Z całą pewnością możemy temu zaradzić, unikając podobnych incydentów w przyszłości”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.04.2018  F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?
18.04.2018  Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa
17.04.2018  Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019
14.04.2018  F1 ustanowi nowy limit paliwa na wyścig od sezonu 2019?
12.04.2018  Brawn: GP Bahrajnu pokazało, że w F1 funkcjonują dwie ligi zespołów
Tagi:
Przepisy
F1 ogólnie
Horner C.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
---, 15.04.2017 13:22[!]
Cytat Christian Horner :
W tym wszystkim nie chodzi mi o to, że sami nie mamy tego rozwiązania.

Ta napewno ... pretekst wprawdzie masz idealny, ale gdybyście sami to mieli, śpiewałbyś zgoła inaczej.
enstone, 15.04.2017 13:40[!]
Jaki ten Horner jest irytujący - zakaz T-wing, zakaz płetwy rekina, zaraz będzie krzyczał o zakazie stosowania kół bo komuś odpadlo i uderzylo w samochodzik dzieciaka .....
Fate, 15.04.2017 13:48[!]
Ale tutaj akurat ma rację, T-wingi zbyt łato odpadają co będzie jak takie skrzydełko trafi w kogoś jadącego z tyłu? Jak zwykle myślenie o bezpieczeństwie zacznie się po konsekwencjach.
FM WMR, 15.04.2017 14:10[!]
Nie żebym nie mówił,ale mówiłem.Haha.
VJM02, 15.04.2017 14:14[!]
Zakazać używania sprężyn, bo czasem wylecą z bolidu jak podczas GP Węgier 2009.
Gilles, 15.04.2017 14:16[!]
Ale czy ten T-wing jest na tyle cieżki by zrobić krzywde? To nie jest przecież opona, czy sprężyna (mała ale o sporej masie) jak w przypadku Massy. Nie popadajmy w przesade. A co do samego działania i konieczności, jak wolno i działa to dlaczego mają nie montować? Jak jest ujednolicenie to źle... jak jest różnorodnosć jeszcze gorzej....
---, 15.04.2017 15:54[!]
@Gilles
Jedną sprawą jest to, że sprężyna ważyła zaledwie 800 gram. Obstawiam, że T-Wing waży co najwyżej o połowę mniej.

Natomiast rozchodzi się o to, że jak te twingi tak łatwo wypadają, to tu nie jest tylko kwestia tego, czy może walnąć w głowę, tylko tego, że jak jakaś część aerodynamiczna ma wypadać z któregoś z bolidu co drugi wyścig bardzo potencjalnie rozcinając oponę, a jak nie to zmuszając co najmniej do żółtej flagi albo czasem nawet do VSC by to sprzątnąć, to taki cyrk nie ma prawa bytu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca