F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.02.2018

Robert Kubica weźmie udział w pierwszych testach w Barcelonie

Rowland będzie pełnił funkcję młodego kierowcy Williamsa w sezonie 2018

Boullier: McLaren nie poszedł na kompromisy projektując bolid MCL33

Brown: Nowe malowanie bolidu pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów

McLaren przedstawił bolid MCL33 w pomarańczowych barwach

22.02.2018

Raikkonen jako pierwszy przetestuje SF71H

Force India dementuje spekulacje o potencjalnej sprzedaży

Ferrari pokazało tegoroczny bolid - SF71H

Galeria: Shakedown Mercedesa W09

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

Wehrlein i Russell będą w tym roku rezerwowymi kierowcami Mercedesa

Mercedes oficjalnie zaprezentował bolid W09 EQ Power+

Pierwsze zdjęcie McLarena MCL33 wyciekło do internetu

Bolid W09 Mercedesa zadebiutował na torze

Vasseur: Umowa z Alfą Romeo zwiększa atrakcyjność Saubera

Mansell: Hamilton i Mercedes są faworytami do tytułów

21.02.2018

Rich Energy nie zostanie nowym właścicielem Force India

Toro Rosso opublikowało pierwsze zdjęcie modelu STR13

Bolidy Saubera i Toro Rosso zadebiutowały na torze

Nikita Mazepin jako pierwszy przetestuje nowy bolid Force India

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Mercedes musi zagwarantować bezpieczeństwo konstrukcji T-winga

FIA sprawdzi modyfikacje wprowadzone przez zespół w celu wzmocnienia jego mocowania.
Nataniel Piórkowski, 15 kwietnia 2017, wyświetlenia: 1203<< | lista | T- | T+ | >>


Po incydencie z piątkowego treningu Międzynarodowa Federacja Samochodowa zażądała, aby Mercedes zapewnił, że stosowany przez niego T-wing jest całkowicie bezpieczną konstrukcją.

W tracie drugiego treningu przed Grand Prix Bahrajnu T-wing odpadł z bolidu Valtteriego Bottasa i doprowadził do uszkodzenia konstrukcji RB13, wykorzystywanej przez Maxa Verstappena z Red Bulla.

Biorąc pod uwagę, że był do drugi taki incydent Mercedesa w ciągu ostatniego tygodnia, FIA zobowiązała zespół do zapewnienia, że stosowane przez niego rozwiązanie nie budzi żadnych obaw o bezpieczeństwo.

Jeśli przed trzecim treningiem inżynierowie stajni z Brackley nie wzmocnią konstrukcji T-winga w sposób, który usatysfakcjonuje oficjeli organu zarządzającego, FIA poprosi Mercedesa o usunięcie go z bolidów.

Gdyby zespół sprzeciwił się tej decyzji – co w obecnej sytuacji jest bardzo mało prawdopodobnym scenariuszem – Międzynarodowa Federacja Samochodowa dysponuje prawem przekazania sprawy zespołowi sędziów sportowych, zgłaszając użycie przez zespół "niebezpiecznej konstrukcji".

W trakcie porannego badania technicznego bolid Lewisa Hamiltona trafił do garażu FIA bez T-winga. Nie oznacza to jednak, że Mercedes nie będzie korzystał z koncepcji w dalszej części wyścigowego weekendu.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.02.2018  Weber: Władze F1 muszą ostrożnie wprowadzać zmiany
05.02.2018  Formuła 1 zainaugurowała inicjatywę Grid Kids
28.01.2018  Whiting wizytował tor w Assen
22.01.2018  Todt: Omówimy kwestię weta Ferrari
17.01.2018  Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant
Tagi:
FIA
Mercedes

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca