F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2018

Magnussen: Zwiększenie limitu paliwa nie daje gwarancji ostrego ścigania

Horner: Red Bull może wybrać dostawcę silników na sezon 2019

Horner: Ricciardo powinien podjąć decyzję przed letnią przerwą

Hamilton chce związać się z Mercedesem długoterminową umową

FIA rozważa zmiany mające poprawić bezpieczeństwo podczas pit stopów

23.04.2018

John Booth odszedł z Toro Rosso

Leclerc: Ericsson zasługuje na większy szacunek

Williams próbuje wyeliminować problemy z układem chłodzenia bolidu

Berger: Porsche rozważa wejście do F1 od 2021 roku

Verstappen: Red Bull może mieć problemy na długich prostych

22.04.2018

Key: Toro Rosso korzysta z doświadczenia Hartley'a z WEC

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Mercedes musi zagwarantować bezpieczeństwo konstrukcji T-winga

FIA sprawdzi modyfikacje wprowadzone przez zespół w celu wzmocnienia jego mocowania.
Nataniel Piórkowski, 15 kwietnia 2017, wyświetlenia: 1212<< | lista | T- | T+ | >>


Po incydencie z piątkowego treningu Międzynarodowa Federacja Samochodowa zażądała, aby Mercedes zapewnił, że stosowany przez niego T-wing jest całkowicie bezpieczną konstrukcją.

W tracie drugiego treningu przed Grand Prix Bahrajnu T-wing odpadł z bolidu Valtteriego Bottasa i doprowadził do uszkodzenia konstrukcji RB13, wykorzystywanej przez Maxa Verstappena z Red Bulla.

Biorąc pod uwagę, że był do drugi taki incydent Mercedesa w ciągu ostatniego tygodnia, FIA zobowiązała zespół do zapewnienia, że stosowane przez niego rozwiązanie nie budzi żadnych obaw o bezpieczeństwo.

Jeśli przed trzecim treningiem inżynierowie stajni z Brackley nie wzmocnią konstrukcji T-winga w sposób, który usatysfakcjonuje oficjeli organu zarządzającego, FIA poprosi Mercedesa o usunięcie go z bolidów.

Gdyby zespół sprzeciwił się tej decyzji – co w obecnej sytuacji jest bardzo mało prawdopodobnym scenariuszem – Międzynarodowa Federacja Samochodowa dysponuje prawem przekazania sprawy zespołowi sędziów sportowych, zgłaszając użycie przez zespół "niebezpiecznej konstrukcji".

W trakcie porannego badania technicznego bolid Lewisa Hamiltona trafił do garażu FIA bez T-winga. Nie oznacza to jednak, że Mercedes nie będzie korzystał z koncepcji w dalszej części wyścigowego weekendu.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2018  FIA rozważa zmiany mające poprawić bezpieczeństwo podczas pit stopów
18.04.2018  Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa
17.04.2018  Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019
14.04.2018  Ericsson otrzymał karę cofnięcia na starcie do Grand Prix Chin
13.04.2018  McLaren został ukarany grzywną 5 tysięcy euro
Tagi:
FIA
Mercedes

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca