F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.06.2018

Vettel: Kolizja z Bottasem była wynikiem mojego błędu

Lauda: Kara 5 sekund nałożona na Vettela była zbyt łagodna

Ocon: Już po kolizji z Grosjeanem wiedziałem, że będę musiał się wycofać

GP Francji: najszybsze okrążenia wyścigu

GP Francji: wyniki wyścigu

Lewis Hamilton wygrał wyścig o Grand Prix Francji

De Vries wygrywa niedzielne zawody F2 na torze Paul Ricard

Illot odnosi pierwsze zwycięstwo w GP3 podczas dzisiejszego sprintu

Brown: McLaren chce zatrzymać Alonso w Formule 1

Rozmowy ws. przyszłości GP Wielkiej Brytanii rozpoczną się w poniedziałek

Grosjean nie potrafi wyjaśnić kraksy z kwalifikacji

Red Bull: Zmniejszony docisk u Verstappena nie wystarczył

Alonso robi "wszystko co możliwe" w obliczu "katastrofy" McLarena

23.06.2018

Russell wygrał główny wyścig F2 na Paul Ricard

Hamilton i Vettel chwalą Leclerca za ósme pole startowe do GP Francji

GP Francji: wyniki kwalifikacji

Hamilton najszybszy w kwalifikacjach do Grand Prix Francji

Force India ukarane grzywną za incydent z odpadnięciem koła

Hubert wygrał pierwszy wyścig GP3 we Francji

Bottas na czele mokrego trzeciego treningu przed GP Francji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Bahrajnu

Wszyscy kierowcy poza Pascalem Wehrleinem z Saubera wykonali po dwa pit stopy.
Informacja prasowa, 16 kwietnia 2017, wyświetlenia: 2063<< | lista | T- | T+ | >>


Sakhir, 16 kwietnia 2017 – Sebastian Vettel z Ferrari zwyciężył w Grand Prix Bahrajnu, stosując strategię dwóch pit stopów po starcie z drugiego rzędu. Wszyscy kierowcy poza Pascalem Wehrleinem z Saubera zmieniali opony po dwa razy, a jego zespołowy partner Marcus Ericsson jako jedyny rozpoczął wyścig na miękkiej mieszance. W ciepłych warunkach w niedzielny wieczór degradacja w przypadku obu rodzajów ogumienia była ograniczona, dzięki czemu kierowcy mogli mocno naciskać podczas każdego przejazdu.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Strategia była osią tego wyścigu, a wpływ na zmagania miała też neutralizacja w pierwszej fazie zawodów. W każdym przypadku najszybszą strategią w takich warunkach były dwa pit stopy, ale mieliśmy do czynienia z różnymi wariacjami tej strategii, w zależności od kolejności wykorzystania supermiękkiej i miękkiej mieszanki. Chłodniejsze w porównaniu z poprzednimi dniami warunki poskutkowały niższą degradacją supermiękkiego ogumienia oraz bardzo równą formą miękkich opon”.

NAJDŁUŻSZE PRZEJAZDY W WYŚCIGU
MIĘKKA – Wehrlein – 45
SUPERMIĘKKA – Ocon – 26

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Sebastian Vettel wygrał wyścig po jeździe na dwa pit stopy, zgodnie z przewidywaniami (zależnymi od degradacji supermiękkiej mieszanki). Poziom degradacji był średni, co zaowocowało teoretycznie najszybszą strategią w postaci dwóch pit stopów z dwoma przejazdami na supermiękkiej mieszance, po 19 okrążeń każdy, oraz przejazdem do mety na miękkich oponach (neutralizacja przyspieszyła pierwsze zjazdy większości kierowców, wykonane na 13. okrążeniu). Taką strategię zastosowali Vettel i Bottas, a zwycięzca wyścigu zjeżdżał na 10. i 33. okrążeniu

OPONY UŻYTE W WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.06.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Belgii i GP Japonii
21.06.2018  Vettel nie obawia się powrotu do opon z cieńszym bieżnikiem
20.06.2018  Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii
20.06.2018  Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018
15.06.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Rosji
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca