F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.09.2017

DTM: Rene Rast odniósł zwyciestwo w drugim wyścigu w Austrii

23.09.2017

DTM: Ekstrom odniósł zwycięstwo w sobotnim wyścigu na Red Bull Ringu

Kubica, Massa i di Resta walczą o kontrakt z Williamsem na sezon 2018

22.09.2017

Od sezonu 2018 FIA zmniejszy regulaminową pulę podzespołów silnika

FIA zaostrza przepisy dotyczące falstartów

Organizatorzy GP Meksyku chcą wysłać silny przekaz po trzęsieniu ziemi

Berger: Mateschitz nie jest zmęczony Formułą 1

GP Chin i GP Bahrajnu mogą zamienić się miejscami w kalendarzu F1

Fernley: Liberty Media nadal nie przedstawiło propozycji zmian w F1

21.09.2017

Światowa Rada FIA zatwierdziła zmiany w przepisach F1

Leclerc poprowadzi bolid Saubera podczas czterech piątkowych treningów

Prost: Renault chce być kuszącą opcją na przyszłorocznym rynku kierowców

Brown: Współpraca z Renault nie jest krótkoterminowym rozwiązaniem

Verstappen: Singapur był naszą ostatnią szansą na dobry wynik

20.09.2017

McLaren: Trzy lata współpracy z Hondą były wizerunkową katastrofą

Polski koncern paliwowy sfinansuje test Kubicy w Williamsie?

Hamilton: Mercedes nie wyeliminuje w tym roku słabych stron bolidu W08

Boullier: Mamy dwa tygodnie opóźnienia w przygotowaniach do sezonu 2018

Villeneuve: To Vettel ponosi winę za kolizję ze startu GP Singapuru

19.09.2017

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Malezji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Vijay Mallya został aresztowany

Właściciel Force India jest podejrzewany o nadużycia finansowe.
Nataniel Piórkowski, 18 kwietnia 2017, wyświetlenia: 3635<< | lista | T- | T+ | >>


Szef Force India – Vijay Mallya, został aresztowany w Londynie, poinformowała Metropolitan Police.

W lutym Indie wysłały formalny wniosek o ekstradycję Mallyi, który ma zalegać z regulowaniem pożyczek, zaciągniętych w 2013 roku na ratowanie upadających linii lotniczych Kingfisher. W sumie zadłużenie indyjskiego biznesmena wobec banków szacowane jest na około 900 milionów funtów.

W kwietniu ubiegłego roku paszport dyplomatyczny Mallyi został unieważniony, a za nim samym wydano nakaz aresztowania. Od tego czasu właściciel Force India mieszka w Wielkiej Brytanii.

Wyścig na Silverstone był jedynym, na którym Mallya pojawił się w trakcie minionego sezonu. Biznesmen podkreślał, że „nie ma nic do ukrycia” jeśli chodzi o swoje interesy, a działania podejmowane przez indyjski wymiar sprawiedliwości określił mianem „polowania na czarownice”.

Jeszcze we wtorek Mallya powinien stanąć przed sądem w Westminsterze. W oświadczeniu Metropolitan Police czytamy. „Oficerowie jednostki ekstradycyjnej Metropolitan Police, dzisiaj rano, to jest 18 kwietnia, aresztowali osobę, co do której wydano nakaz ekstradycji”.

„Vijay Mallya, lat 61, został aresztowany w imieniu władz indyjskich, w związku z podejrzeniami o nadużycia finansowe. Pan Mallya został aresztowany po stawieniu się na komisariacie w centrum Londynu i jeszcze dzisiaj, 18 kwietnia, stanie przed Westminster Magistrates' Court”.

Po wydaniu oświadczenia Mallya umieścił na swoim Twitterze następujący wpis. „Zwykły indyjski szum medialny. Przesłuchanie sądowe w sprawie ekstradycji zaczęło się dzisiaj, tak jak oczekiwano”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.08.2017  Mallya nadal liczy na wywalczenie przez Force India miejsca na podium
27.07.2017  Mallya: Force India nadal celuje w doścignięcie Red Bulla
21.07.2017  Force India rozpoczęło negocjacje nad nową umową dla Pereza
20.07.2017  Mallya: Perez powinien odejść z Force India tylko do Ferrari
18.07.2017  Force India potwierdza udział Auera i Mazepina w testach na Węgrzech
Tagi:
Mallya V.
Force India

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
hubertpantak, 18.04.2017 14:58[!]
Co teraz z Force India? Początek końca?
---, 18.04.2017 15:44[!]
No to mówimy pa pa panu Ładna Fryzura.

@hubertpantak
A no właśnie, a no właśnie ... bardzo ważne tutaj jest, ile procent udziałów w zespole miał VJ ostatnimi czasy. Ktoś podpowie?
nate, 18.04.2017 15:57[!]
@--- 42,5% Mallya, 42,5% Sahara, 15% Mol. Od 2011 roku roku nic się nie zmieniło.
---, 18.04.2017 16:02[!]
@nate
No to nie jest tak źle, większości nie ma. Raczej uda się pozostałym właścicielom wyratować ten biznes.
I jeszcze pytanie kim konkretnie jest ten Mol, jak w ogóle ma na imię? Wpisując jego nazwisko w wyszukiwarkę za dużo się nie dowiem :)
hubertpantak, 18.04.2017 16:07[!]
Tracąc te udziały Force India straci szefa. Udziały mogą zostać zlicytowane. Jeśli kupi je taki Pan Fernandes to zespołowi pozostanie tylko kilka lat. Niestety...
slipstream, 18.04.2017 16:12[!]
@---

Jak się wpisze "Mol Force India" to wyskakują same konkrety. A tak konkretnie Michiel Mol został w ekipie z Silverstone jako udziałowiec po sprzedaży Vijajowi zespołu Spyker którego holender był także wcześniej udziałowcem i właścicielem.
krzychol2000, 18.04.2017 16:13[!]
@--- Michiel Mol - dyrektor i współwłaściciel zespołu Force India.
nate, 18.04.2017 16:15[!]
@--- Sahara India Pariwar - konglomerat Subraty Roya Sahary, który od marca 2014 odbywa karę więzienia za oszustwa finansowe - już od roku stara się znaleźć kupca na swoją część udziałów, aby pokryć szkody wyrządzone inwestorom. Póki co się im to nie udało. Dzisiaj, przy okazji informacji o aresztowaniu, Joe Saward przekazał informację, że Mallya i Sahara chcą podobno sprzedać zespół, ale stawiają cenę 250 milionów dolarów, przez co trudno jest im znaleźć inwestora zainteresowanego zakupem.

W kwestii Mola chodzi o Michaela Mola, który był związany już z tą ekipą już od czasów Spykera :) Trochę wiadomości z nim związanym znajdziesz i u nas http://www.f1wm.pl/php/wiad_szukaj.php
---, 18.04.2017 16:18[!]
@hubertpantak
No, akurat Fernandes chyba już dał się na spokój z Formułą 1. Zresztą, może jego Caterham by nie zakończył jak zakończył gdyby tak jak w Force India dostawał sowite premie za dobre miejsca w TOP10 wśród zespołów. Na pewno miał trudniejsze zadanie od Mallyi.
Natomiast wracając do tematu pewnie Hindus sprzeda swoje udziały i będzie po sprawie. Jedno, że pewnie mu zależy na dalszym sukcesie swojego tworu, drugie, że będzie teraz szukał wszelkich sposobów by spłacić choć część swojego długu.

@slipstream @krzychol2000 @nate
Wielkie dzięki.
sneer, 18.04.2017 19:55[!]
Nareszcie. Kiedy u nas?
MairJ23, 18.04.2017 22:45[!]
@sneer u nas nei bylo by komu - sady staly sie polityczne... wiec.. ciezko bedzie cokolwiek wyegzekwowac co nie idzie z duchem partii rzadzacej.
sneer, 19.04.2017 13:52[!]
@MairJ23
W Indiach jest podobna "demokracja" do naszej. Więc musiał się Vijay komuś narazić politycznie.
---, 19.04.2017 14:27[!]
@sneer
Tak, tym bardziej że jak znalazłem, Mallya sam maczał palce w polityce, dwanaście lat spędził jako swego rodzaju senator Indii, i to dosyć niedawno (2002-2008, 2010-2016). Dwa razy jako niezależny, z poparciem raz jednej, a raz drugiej z dwóch głównych partii w jego państwie - szczegółów żadnych nie znam, czy była z nim jakaś polityczna sprawa czy co, ale z taką historią to chyba nie mógł się uczynić bardziej podatnym na polityczne narażenie się jakimś grubym rybom.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca