F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2018

Magnussen: Zwiększenie limitu paliwa nie daje gwarancji ostrego ścigania

Horner: Red Bull może wybrać dostawcę silników na sezon 2019

Horner: Ricciardo powinien podjąć decyzję przed letnią przerwą

Hamilton chce związać się z Mercedesem długoterminową umową

FIA rozważa zmiany mające poprawić bezpieczeństwo podczas pit stopów

23.04.2018

John Booth odszedł z Toro Rosso

Leclerc: Ericsson zasługuje na większy szacunek

Williams próbuje wyeliminować problemy z układem chłodzenia bolidu

Berger: Porsche rozważa wejście do F1 od 2021 roku

Verstappen: Red Bull może mieć problemy na długich prostych

22.04.2018

Key: Toro Rosso korzysta z doświadczenia Hartley'a z WEC

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hamilton uzyskał najlepszy czas pierwszego dnia testów w Bahrajnie

Po problemach z jednostką napędową McLaren pokonał zaledwie 17 okrążeń.
Nataniel Piórkowski, 18 kwietnia 2017, wyświetlenia: 5869<< | lista | T- | T+ | >>


Lewis Hamilton uzyskał najlepszy czas w trakcie pierwszego dnia grupowych testów F1 Bahrajnie.

Niespełna piętnaście minut po rozpoczęciu sesji Hamilton zatrzymał swój bolid na torze, powodując wywieszenie czerwonych flag. Zespół zidentyfikował problem jako usterkę systemu elektrycznego i dokonał niezbędnych napraw, pozwalając kierowcy na kontynuowanie realizacji założonego programu. Trzykrotny mistrz świata wykonywał przez cały dzień zarówno dłuższe, jak i krótsze przejazdy, zbierając przy tym dane, jakie mają posłużyć lepszemu zrozumieniu zachowania opon Pirelli.

W ostatniej godzinie Hamilton ustanowił rekordowy rezultat dnia – 1:31,385s, korzystając z miękkiej mieszanki ogumienia. Drugi w tabeli Antonio Giovinazzi w Ferrari SF70H stracił do lidera 0,6s.

W dzisiejszych testach brał także udział Sebastian Vettel. Niemiec koncentrował się jednak wyłącznie na współpracy z Pirelli, przez co nie mógł testować żadnych nowych części. W bolidzie gwiazdy Ferrari doszło po południu do usterki silnika. Pirelli osiągnęło jednak porozumienie z pozostałymi zespołami, dzięki któremu wydłużyło realizację swego prywatnego programu zajęć do godziny 21:00 czasu lokalnego.

Na trzecim miejscu wtorkową sesję ukończył Daniel Ricciardo z Red Bulla. O poranku Australijczyk koncentrował się na ocenie właściwości aerodynamicznych konstrukcji RB13, a po południu zbierał informację na temat ogumienia. Kierowca z Perth nie był w stanie zrealizować pełnego programu jazd ze względu na awarię jednostki napędowej i zakończył dzień z dorobkiem 45 okrążeń.

Ricciardo nie był jedynym kierowcą, który zmagał się z problemami silnika Renault – o poranku usterka taka przytrafiła się Seanowi Gelaelowi współpracującemu z Toro Rosso. Po południu Indonezyjczyk doprowadził do jeszcze jednej przerwy w zajęciach, ale ukończył dzień na ósmym miejscu.

Czwarty Romain Grosjean poświęcił dzień na testowanie w bolidzie Haasa nowych hamulców dostarczonych przez Carbone Industrie. Francuz zakończył dzień przed Felipe Massą i Lance'em Strollem z Williamsa, których przedzielił Nico Hulkenberg w Renault R.S.17.

Nieudany dzień ma za sobą McLaren. Oliver Turvey pokonał tylko 17 okrążeń za kierownicą bolidu MCL32. O poranku, po przejechaniu dwóch okrążeń instalacyjnych, inżynierowie zespołu z Woking wykryli wyciek wody w systemie magazynowania energii (ERS), przez co zostali zmuszeni do wymiany całej jednostki napędowej. Turvey powrócił na tor na około 45 minut przed zakończeniem wtorkowych zajęć i wykręcił czas 1:35,011s, dający mu ostatnie, dwunaste miejsce w tabeli.

Testy grupowe w Bahrajnie, dzień 1/2 - 18.04.2017, Sakhir - 5,412 km
P. KierowcaNar.Zespół / bolidOp.Czas okr.StrataOdstępOkr.Km
1. Lewis HamiltonMercedes W081:31,358--97524,964
2. Antonio GiovinazziFerrari SF70H1:31,9840,6260,62693503,316
3. Daniel RicciardoRed Bull TAG-Heuer RB131:32,3490,9910,36545243,540
4. Romain GrosjeanHaas Ferrari VF-171:32,4521,0940,10387470,844
5. Felipe MassaWilliams Mercedes FW401:32,5091,1510,05756303,072
6. Nico HulkenbergRenault R.S.171:33,6242,2661,11574400,488
7. Lance StrollWilliams Mercedes FW401:33,7292,3710,10535189,420
8. Sean GelaelToro Rosso Renault STR121:33,8852,5270,15678422,136
9. Sebastian VettelFerrari SF70H1:33,8942,5360,00989481,668
10. Alfonso Celis JrForce India Mercedes VJM101:33,9392,5810,04571384,252
11. Marcus EricssonSauber Ferrari C361:34,5503,1920,611106573,672
12. Oliver TurveyMcLaren Honda MCL321:35,0113,6530,4611792,004
Wszystkie dni należące do tej serii testów: 1/2, 2/2
Zdjęcia z testu  |  Kalendarz testów

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.03.2018  Pirelli: Zimowe testy powinny odbywać się w Hiszpanii i Bahrajnie
09.03.2018  Raikkonen z najlepszym czasem na zakończenie zimowych testów
09.03.2018  Relacja z czwartego dnia drugiej tury testów w Barcelonie (zakończona)
08.03.2018  Vettel wyśrubował rekord toru trzeciego dnia drugiej tury testów
08.03.2018  Relacja z trzeciego dnia drugiej tury testów w Barcelonie (zakończona)
Tagi:
Testy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Masio, 18.04.2017 17:51[!]
Cytat :
Po problemach z jednostką napędową McLaren pokonał zaledwie 17 okrążeń.
Sam już nie wiem czy śmiać się czy płakać...
---, 18.04.2017 17:59[!]
Ja dziękuję, aż siedemnaście okrążeń !!!
Myślałem, że zatrzymali się na dobre na tych dwóch.
michal_7, 18.04.2017 18:51[!]
Jeżeli jakiś kibic McLaren'a zapadł kilka lat temu w śpiączkę i właśnie się wybudził... Jak by Ci to powiedzieć...
benethor, 18.04.2017 19:36[!]
i dlatego właśnie Button woli testować w symulatorze
KuraF1, 18.04.2017 19:48[!]
@up jak się na to nie patrzeć symulator oddaje w większości rzeczywistość, więc tam też powinien często padać "silnik" xD
sneer, 18.04.2017 20:01[!]
Aż 17 okrążeń BigMaka, toż to Panie rekord jest!
bartoszcze, 18.04.2017 20:29[!]
@KuraF1
Ale "wymiana" może potrwać krócej :)
mcracer1993, 18.04.2017 20:38[!]
Dobrze, że aż tyle okrążeń przejechał ten złom, który nazywa się McLaren Honda. Co do Buttona to nie mam więcej pytań i tylko mogę potwierdzić to co powiedział @benethor. Co do pierwszego zdania, które powiedziałem: w latach 80-tych za takie coś dostałbym lanie od Ayrtona Senny i Alana Prosta. No ale co ja mam powiedzieć? Skoro w żadnym z trzech wyścigów tego sezonu obaj kierowcy (Alonso i Vandoorne) nie dojechali do mety, w qualach mają gigantyczne problemy z bolidem, a tutaj Turvey też pobił niesamowity rekord świata, choć mogło być jeszcze lepiej.
KuraF1, 18.04.2017 20:44[!]
@bartoszcze
Masz racje ;) Esc, start i jedzie dalej xD
---, 18.04.2017 21:26[!]
@mcracer1993
Stoffel w Australii dojechał. Na ostatnim miejscu, ale on dojechał.

Cytat michal_7 :
Jak by Ci to powiedzieć ...

No cóż, by opisać formę McLarena najbardziej adekwatny byłby cytat ze Stonogi ... A no tak, ty go jeszcze nie znasz ...
MMMotorsport, 18.04.2017 21:46[!]
A tak BTW, skoro Turvey "przejechał" dzisiejsze testy, to McLaren ma już odbębniony przepis o młodych kierowcach?
bartoszcze, 18.04.2017 21:51[!]
@MMMotorsport
Nie ma przepisu o młodych kierowcach.
mcracer1993, 18.04.2017 21:57[!]
@--- Owszem - dzięki za poprawkę. Ale zobacz z iloma okrążeniami straty - nawet Manor, gdyby wystartował to by McLarena objechał... Fakt, że Vandoorne nie miał ulepszeń jak Alonso ale to nie zmienia faktu, że to wygląda naprawdę źle.
bartoszcze, 18.04.2017 22:01[!]
@mcracer1993
W latach 80-tych to Honda zaczynała od słabowania z Williamsem i Spiritem...
adamo342, 18.04.2017 22:28[!]
Ale to nie trwało trzy lata a poza tym w pełnym pierwszym sezonie Rosberg wywalczył jedno zwycięstwo a w pierwszym wyścigu już drugie miejsce.W następnym sezonie były już 4 zwycięstwa a teraz mają problem z dojechaniem do mety.Marnują tylko potencjał Alonso który wciąż jest ogromny i talent Stofella który jest bardzo duży co pokazał rok temu w Bahrajnie.Alonso nie jest cudotwórcą choć w Ferrari też nie miał najlepszych samochodów.Nawet Schumacher czy Hakkinen w czasach swoich najlepszych lat nic by tym złomem nie zdziałali.Silnik kompletnie leży i kwiczy myślę,ze gdyby Red Bull miał silniki Hondy też by miał takie same problemy jak teraz Mclaren
gnodeb, 19.04.2017 15:01[!]
A czy ktoś z Was nie wszedł by w taki układ? Honda daje silnik na wyłączność. Honda.
Było ryzyko i wyszło jak wyszło, ale kto nie ryzykuje ten nie wygrywa. Jak Alonso przechodził do Ferrari to z kolei miał być pewniak, i też wyszło jak wyszło.
adamo342, 19.04.2017 16:44[!]
gnodeb-tylko,że w Ferrari prawie dwa razy mu się udało a teraz ma problem żeby dojechać do mety.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca