F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.05.2017

Vettel najszybszy przed kwalifikacjami w Monako

Button otrzyma karę cofnięcia o 15 pozycji na starcie GP Monako

Green: Trzy poziomy są prawdopodobnie limitem rozwoju T-wingów

Wolff: Lewis stał się prawdziwym graczem zespołowym

Isola: Ultramiękkie opony są w stanie wytrzymać cały dystans wyścigu

Rosberg nie tęskni za startami w Formule 1

26.05.2017

Oliver Rowland wygrywa główny wyścig F2 w Monako

Indy 500: Castroneves najszybszy w ostatnim treningu

Fani coraz bardziej pozytywnie oceniają Formułę 1

Wolff: F1 powinna zniknąć z torów wyglądających jak sklepowe parkingi

Fry: Ferrari odeszło w końcu od krótkoterminowych rozwiązań

Haas zmienił malowanie bolidu w celu lepszej ekspozycji logotypów

Button nie jest zainteresowany startem w Indy 500

25.05.2017

Informacja Pirelli po treningach przed GP Monako

GP Monako: wypowiedzi po treningach (10)

GP Monako: Vettel uzyskał najlepszy czas w drugim treningu

Pirelli ujawniło mieszanki ogumienia dostępne na GP Węgier

Horner: W F1 musi być miejsce dla niezależnego dostawcy silników

GP Monako: Hamilton dyktuje tempo w pierwszym treningu

Vettel: Ferrari ma szansę na zwycięstwo w GP Monako

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

McLaren zdziwiony nagłą niezawodnością silnika

Podczas wczorajszych przejazdów ekipa nie napotkała żadnych problemów.
Łukasz Godula, 20 kwietnia 2017, wyświetlenia: 3562<< | lista | T- | T+ | >>

McLaren nie potrafi wyjaśnić dlaczego problemy, które zakłóciły całe Grand Prix Bahrajnu nie pojawiły się podczas wczorajszych testów na torze Sakhir.

Po powtarzających się problemach z MGU-H podczas weekendu Grand Prix oraz pierwszego dnia testów, ekipa nie wiedziała czego się spodziewać podczas ostatniego dnia jazd. Stoffel Vandoorne ukończył pełny program testów bez problemów z silnikiem, przy okazji ustanawiając czwarty czas oraz notując na swoim koncie 81 okrążeń.

Jednak biorąc pod uwagę, że Honda nie wprowadziła żadnych zmian do swojej jednostki po wcześniejszych problemach, dyrektor wyścigowy McLarena, Eric Boullier przyznał, że nie jest w stanie wyjaśnić, dlaczego wszystko uległo tak dużej poprawie w ciągu jednej nocy.

„Jeśli tylko byśmy wiedzieli... Co to za problem, nie wiem” – przyznał zapytany o nagłą odmianę. „Wszystko pracowało idealnie. Nawet naciskaliśmy nieco mocniej w kwestii ustawień, starając się wykorzystać taką okazję i wszystko działało. To był prawdziwy dzień testowy, wszystko poszło zgodnie z planem, więc to bardzo dobre dla nas”.

Honda dokonała chwilowych zmian, by uniknąć powtórki awarii MGU-H z Bahrajnu, jednak Boullier ostrzegł, że błędnym byłaby wiara, że japoński producent uporał się z problemami z niezawodnością.

„Bardzo ciężko jest zrozumieć co poszło źle” – dodał. "„Oczywiście zmieniliśmy MGU-H, a wczoraj zepsuło się po zaledwie dwóch okrążeniach. Zmieniliśmy silnik i przejechaliśmy 17 okrążeń, jednak nie potrafiliśmy znaleźć żadnych wad w samochodzie, więc ciężko będzie zrozumieć Hondzie co poszło źle. Może chodzi o kilka problemów, może niektóre anomalie są związane z samochodem... Nie ma prostego rozwiązania”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.05.2017  Button otrzyma karę cofnięcia o 15 pozycji na starcie GP Monako
24.05.2017  Button: Udział w testach w Bahrajnie byłby bezużyteczny
24.05.2017  McLaren nie chce wykluczać żadnego scenariusza w związku z Hondą
24.05.2017  De la Rosa: Button musi szybko dostosować się do nowego bolidu
22.05.2017  Lauda: Zawetowałbym ewentualną umowę McLarena z Mercedesem
Tagi:
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
dan193t, 20.04.2017 23:11[!]
@bartoszcze
Najśmieszniejsze, że fakty i wypowiedzi ludzi z zespołu pozwalają sądzić, że podobni eksperci budowali ten silnik.
TAZO_Marques, 21.04.2017 13:50[!]
Cytat :
Moim zdaniem musza pokombinowac i przeskoczyc te problemy . Jak sie uda to moze sie to okazac najlepszym rozwiazaniem. A moze ono nigdy nie nadejsc. Kto powiedzial ze F1 to nie wielkie ryzyko ?


No to musieliby raczej zbudować nową jednostkę z lepszych kompozytów...podejrzewam, że właśnie materiał z jakiego zbudowano silnik może być tutaj kluczową kwestią...

Cytat :
No prędzej czy później czegoś tam się doszukają, aż tak niekompetentni to chyba nie są.
Czy ja wiem sporo tam młodych osób, począwszy od projektantów, inzynierów aero, po samych "speców z Hondy" Kiedyś Honda miała ludzi z potężnym doświadczeniem ale nie zapominajmy że od rozstania z Mugenem w zasadzie nic dobrego nie zrobili...Myślę ze ok. 30% ludzi w Hondzie jest kompetentnych...60% w Mclarenie ;) W żaden sposób nie można tego sumować ;)
deeze, 21.04.2017 14:55[!]
TAZO zdajesz sobie sprawę, że materiały dozwolone przepisami wykorzystane w budowie jednostki są ograniczone?
nygga, 22.04.2017 00:21[!]
może silnik zaczął palić na wszystkie świece?
TAZO_Marques, 22.04.2017 22:48[!]
zdaje sobie sprawę dlatego zakładam ze korzystają z tych samych materiałów co inni jednak pod wątpliwość podaje ich jakość (materialu) która pewnie odbiega od innych
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca