F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2018

Magnussen: Zwiększenie limitu paliwa nie daje gwarancji ostrego ścigania

Horner: Red Bull może wybrać dostawcę silników na sezon 2019

Horner: Ricciardo powinien podjąć decyzję przed letnią przerwą

Hamilton chce związać się z Mercedesem długoterminową umową

FIA rozważa zmiany mające poprawić bezpieczeństwo podczas pit stopów

23.04.2018

John Booth odszedł z Toro Rosso

Leclerc: Ericsson zasługuje na większy szacunek

Williams próbuje wyeliminować problemy z układem chłodzenia bolidu

Berger: Porsche rozważa wejście do F1 od 2021 roku

Verstappen: Red Bull może mieć problemy na długich prostych

22.04.2018

Key: Toro Rosso korzysta z doświadczenia Hartley'a z WEC

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

McLaren zdziwiony nagłą niezawodnością silnika

Podczas wczorajszych przejazdów ekipa nie napotkała żadnych problemów.
Łukasz Godula, 20 kwietnia 2017, wyświetlenia: 3791<< | lista | T- | T+ | >>

McLaren nie potrafi wyjaśnić dlaczego problemy, które zakłóciły całe Grand Prix Bahrajnu nie pojawiły się podczas wczorajszych testów na torze Sakhir.

Po powtarzających się problemach z MGU-H podczas weekendu Grand Prix oraz pierwszego dnia testów, ekipa nie wiedziała czego się spodziewać podczas ostatniego dnia jazd. Stoffel Vandoorne ukończył pełny program testów bez problemów z silnikiem, przy okazji ustanawiając czwarty czas oraz notując na swoim koncie 81 okrążeń.

Jednak biorąc pod uwagę, że Honda nie wprowadziła żadnych zmian do swojej jednostki po wcześniejszych problemach, dyrektor wyścigowy McLarena, Eric Boullier przyznał, że nie jest w stanie wyjaśnić, dlaczego wszystko uległo tak dużej poprawie w ciągu jednej nocy.

„Jeśli tylko byśmy wiedzieli... Co to za problem, nie wiem” – przyznał zapytany o nagłą odmianę. „Wszystko pracowało idealnie. Nawet naciskaliśmy nieco mocniej w kwestii ustawień, starając się wykorzystać taką okazję i wszystko działało. To był prawdziwy dzień testowy, wszystko poszło zgodnie z planem, więc to bardzo dobre dla nas”.

Honda dokonała chwilowych zmian, by uniknąć powtórki awarii MGU-H z Bahrajnu, jednak Boullier ostrzegł, że błędnym byłaby wiara, że japoński producent uporał się z problemami z niezawodnością.

„Bardzo ciężko jest zrozumieć co poszło źle” – dodał. "„Oczywiście zmieniliśmy MGU-H, a wczoraj zepsuło się po zaledwie dwóch okrążeniach. Zmieniliśmy silnik i przejechaliśmy 17 okrążeń, jednak nie potrafiliśmy znaleźć żadnych wad w samochodzie, więc ciężko będzie zrozumieć Hondzie co poszło źle. Może chodzi o kilka problemów, może niektóre anomalie są związane z samochodem... Nie ma prostego rozwiązania”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.04.2018  McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu
14.04.2018  Alonso: Trzynaste pole startowe było dziś naszym maksimum
13.04.2018  McLaren został ukarany grzywną 5 tysięcy euro
12.04.2018  Alonso: Oczekiwania względem McLarena były nierealistyczne
11.04.2018  Tanabe: Ten rok to zupełnie inna historia dla Hondy
Tagi:
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
TAZO_Marques, 21.04.2017 13:50[!]
Cytat :
Moim zdaniem musza pokombinowac i przeskoczyc te problemy . Jak sie uda to moze sie to okazac najlepszym rozwiazaniem. A moze ono nigdy nie nadejsc. Kto powiedzial ze F1 to nie wielkie ryzyko ?


No to musieliby raczej zbudować nową jednostkę z lepszych kompozytów...podejrzewam, że właśnie materiał z jakiego zbudowano silnik może być tutaj kluczową kwestią...

Cytat :
No prędzej czy później czegoś tam się doszukają, aż tak niekompetentni to chyba nie są.
Czy ja wiem sporo tam młodych osób, począwszy od projektantów, inzynierów aero, po samych "speców z Hondy" Kiedyś Honda miała ludzi z potężnym doświadczeniem ale nie zapominajmy że od rozstania z Mugenem w zasadzie nic dobrego nie zrobili...Myślę ze ok. 30% ludzi w Hondzie jest kompetentnych...60% w Mclarenie ;) W żaden sposób nie można tego sumować ;)
deeze, 21.04.2017 14:55[!]
TAZO zdajesz sobie sprawę, że materiały dozwolone przepisami wykorzystane w budowie jednostki są ograniczone?
nygga, 22.04.2017 00:21[!]
może silnik zaczął palić na wszystkie świece?
TAZO_Marques, 22.04.2017 22:48[!]
zdaje sobie sprawę dlatego zakładam ze korzystają z tych samych materiałów co inni jednak pod wątpliwość podaje ich jakość (materialu) która pewnie odbiega od innych
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca