F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.09.2017

Hamilton: Nie czuję pragnienia, by celować w zdobycie siedmiu tytułów

24.09.2017

DTM: Rene Rast odniósł zwyciestwo w drugim wyścigu w Austrii

23.09.2017

DTM: Ekstrom odniósł zwycięstwo w sobotnim wyścigu na Red Bull Ringu

Kubica, Massa i di Resta walczą o kontrakt z Williamsem na sezon 2018

22.09.2017

Od sezonu 2018 FIA zmniejszy regulaminową pulę podzespołów silnika

FIA zaostrza przepisy dotyczące falstartów

Organizatorzy GP Meksyku chcą wysłać silny przekaz po trzęsieniu ziemi

Berger: Mateschitz nie jest zmęczony Formułą 1

GP Chin i GP Bahrajnu mogą zamienić się miejscami w kalendarzu F1

Fernley: Liberty Media nadal nie przedstawiło propozycji zmian w F1

21.09.2017

Światowa Rada FIA zatwierdziła zmiany w przepisach F1

Leclerc poprowadzi bolid Saubera podczas czterech piątkowych treningów

Prost: Renault chce być kuszącą opcją na przyszłorocznym rynku kierowców

Brown: Współpraca z Renault nie jest krótkoterminowym rozwiązaniem

Verstappen: Singapur był naszą ostatnią szansą na dobry wynik

20.09.2017

McLaren: Trzy lata współpracy z Hondą były wizerunkową katastrofą

Polski koncern paliwowy sfinansuje test Kubicy w Williamsie?

Hamilton: Mercedes nie wyeliminuje w tym roku słabych stron bolidu W08

Boullier: Mamy dwa tygodnie opóźnienia w przygotowaniach do sezonu 2018

Villeneuve: To Vettel ponosi winę za kolizję ze startu GP Singapuru

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Ross Brawn: Nie mógłbym pracować z Berniem

Jednak rzekomo nie był to warunek przyjęcia przez Anglika oferty Liberty Media.
Łukasz Godula, 21 kwietnia 2017, wyświetlenia: 2113<< | lista | T- | T+ | >>


Nowy dyrektor sportowy Formuły 1 – Ross Braw przyznał, że nie mógłby pracować z Berniem Ecclestonem, jednak zastrzegł, że nie był to warunek podczas rozmów o objęciu stanowiska.

Brawn dołączył do nowych właścicieli F1 jako członek trzyosobowego zespołu u boku Chase'a Carey'a oraz Seana Bratchesa. Jako część restrukturyzacji, Ecclestone został odsunięty od władzy i przyznał, że nie ma już zbyt wiele wspólnego z nowymi zarządzającymi. Były szef Mercedesa rozpoczął pracę dla Liberty jako konsultant gdy firma przejmowała F1, po czym przyjął stałą rolę.

Eccelstone twierdzi, że Brawn nie przyjąłby oferty, gdyby on został na stanowisku, jednak gdy zapytano Brawna czy był to jego warunek, odpowiedział: „To nie jest prawdą. To znaczy, nie mógłbym pracować z Berniem, jednak nigdy nie był to warunek”.

Brawn przyznał, że Ecclestone posiada zupełnie inny pogląd na to, gdzie powinna zmierzać F1, co doprowadziłoby do wewnętrznych rywalizacji.

„Praca z Breniem byłaby bardzo rozrywkowa” – dodał. „Nie byłoby to niemożliwe, jednak Bernie robił rzeczy po swojemu przez wiele lat, bardzo efektywnie. Jednak nie widziałem, by miał kiedykolwiek poważnych partnerów, nie w kwestii prowadzenia biznesu”.

„Miał ludzi, którzy mu pomagali z niektórymi aspektami, jednak nie jestem przekonany, że moja filozofia poszłaby w parze z tą Berniego. On jest wyznawcą reaktywnego podejścia, ja odwrotnie. Chcę mieć plan i długoterminowe podejście. Myślę, że wyraża się to w jego słowach «Nie planuję nic długoterminowo, ponieważ nie wiadomo co będzie jak się tam dotrze»”.

Brawn przyznał, że FOM będzie współpracowało z FIA, by być mocno zaangażowanym w przyszłe regulacje, jednak stwierdził, że ostateczna odpowiedzialność za przepisy pozostanie w rękach FIA.

„Będziemy walczyć zza rogu, może nieco mocniej niż to było w przeszłości” – wyjaśnił. „Nie mówię, że poprzednie kierownictwo nie było tym zainteresowane, ale było nieco na uboczu. Wkraczali gdy pojawiał się kryzys, podczas gdy my chcemy być częścią procesu. Tak więc uważamy, że mamy rolę do odegrania i powinniśmy się zaangażować w pomoc przy określaniu przyszłych regulacji. Ostatecznie jednak nie jest to nasza odpowiedzialność, ona leży w rękach FIA, ponieważ oni są ciałem regulującym”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.09.2017  Pat Symonds dołączył do grupy odpowiadającej za nowe przepisy F1
14.08.2017  Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1
18.07.2017  Steve Nielsen dołącza do kadry zarządzającej F1
06.07.2017  Brawn: Nowe podejście do przepisów pozwoli uniknąć kontrowersji
04.07.2017  Brawn: F1 powinna poluzować przepisy z myślą o nowych producentach
Tagi:
Ecclestone B.
Brawn R.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca