F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Ticktum startuje w serii, która nie zapewnia punktów do superlicencji

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Plotki kadrowe z obozu RBR i STR na rok 2007

W "rodzinie" Red Bull pozostaną prawdopodobnie wszyscy dotychczasowi czterej główni kierowcy.
Mariusz Karolak, 31 lipca 2006, zmieniony 03.08.2006 12:07, wyświetlenia: 1375<< | lista | T- | T+ | >>
Jak donosi serwis internetowy GrandPrix.com, kierownictwo austriackiej firmy Red Bull produkującej napoje energetyczne podjęło już decyzję odnośnie kierowców, którzy mają reprezentować zespoły Red Bull Racing i Scuderia Toro Rosso w przyszłym sezonie.

Według informacji podanych przez to źródło w "rodzinie" Red Bull pozostaną wszyscy dotychczasowi czterej główni kierowcy. Być może dojdzie jednak do wewnętrznej roszady i Vitantonio Liuzzi będzie partnerował Davidowi Coulthardowi w RBR, natomiast Christian Klien zostanie przesunięty do STR i zostanie partnerem młodego Scotta Speeda.

Na razie nie wiadomo nic na temat dotychczasowych kierowców testowych oraz o innych kierowcach "z zewnątrz", jak choćby o Heikkim Kovalainenie, który był łączony z którymś z zespołów będących własnością Dietricha Mateschitza.

Jest też coraz bardziej prawdopodobne, że zespół RBR w sezonie 2007 będzie korzystał z silników firmy Renault, natomiast dotychczasowe silniki Ferrari, które teraz napędzają bolidy RB2, zostaną przekazane siostrzanej ekipie STR.

Źródło: GrandPrix.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.01.2019  Ticktum startuje w serii, która nie zapewnia punktów do superlicencji
22.01.2019  Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa
20.01.2019  Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy
16.01.2019  Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing
07.01.2019  Honda ma problem z silnymi wibracjami jednostki napędowej?
Tagi:
Red Bull
Toro Rosso
Mateschitz D.
Coulthard D.
Klien C.
Liuzzi V.
Speed S.
Kovalainen H.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rafaello85, 31.07.2006 18:00[!]
"Prawdopodobnie dojdzie też do wewnętrznej roszady..."
Ciekawe po co te roszady?? Nie rozumiem.

"coraz bardziej prawdopodobne, że zespół RBR w sezonie 2007 będzie korzystał z silników firmy Renault, natomiast dotychczasowe silniki Ferrari, które teraz napędzają bolidy RB2, zostaną przekazane siostrzanej ekipie STR"
No przecież Jean Todt kilka tygodni temu powiedział, że nie zgadzają się na to, żeby ich silniki trafiały do STR! W końcu włoski producent podpisywał kontrakt z RedBullem, a nie z Toro Roso!
Oj kombinuje ten Mateschitz - on chyba chce żeby obydwie jego stajnie dostawały dwie najlepsze jednostki napędowe: Ferrari i Renault.
Maraz, 31.07.2006 18:35[!]
No właśnie nie wiadomo jak to będzie z tymi silnikami, ale tak czy inaczej Red Bull zależy na przekazaniu silników Ferrari ekipie STR i o to zabiegają. Czy im się to uda - zobaczymy :)
marcin760, 31.07.2006 23:17[!]
Maraz - odpowiedź znajduje się w kontrakcie, którego raczej nigdy nie zobaczymy. Ale jeżeli Buttona można było "wyciągnąć" z Hondy (czy BARa już nie pamiętam) do Williamsa, a póżniej z Williamsa do Hondy, to ja nie wierzę w kontrakty tylko w dobrych prawników i pieniądze.
oligator, 01.08.2006 09:08[!]
podobno Montagny moze wejsc do Red Bull'a, bo po latach walk napoje Red Bull zostana zlegalizowane we Francji (na razie kazdy napoj z tauryna jest zabroniony)...
McLuke, 01.08.2006 12:57[!]
oligator--> nie wiedziałem o tym. Ale teraz przynajmniej rozumiem dlaczego McLareny nie miały napisu Johnnie Walker...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca