F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Gordon Murray nie jest zadowolony z wyglądu obecnych bolidów F1

Russell zostanie kierowcą rezerwowym Force India?

Villeneuve: Stroll musi poprawić swoją formę

Ricciardo nie jest przekonany do potencjalnego przejścia do Ferrari

14.11.2017

Hamilton: F1 nie powinna ograniczać regulaminowej puli silników

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Honda nie jest pewna debiutu zmodyfikowanego silnika podczas GP Kanady

W Barcelonie koncern wprowadził do użytku poprawiony system wlotowy i paliwowy.
Nataniel Piórkowski, 14 maja 2017, wyświetlenia: 929<< | lista | T- | T+ | >>


Szef programu Hondy w Formule 1 – Yusuke Hasegawa nie jest pewien, czy jego koncern będzie w stanie wprowadzić przed Grand Prix Kanady duży pakiet poprawek do swej jednostki napędowej.

Od początku sezonu Honda pracuje nad znaczącymi modyfikacjami swego silnika V6, dążąc do redukcji strat względem Mercedesa i Ferrari. Podczas Grand Prix Hiszpanii Fernando Alonso stwierdził, że obecnie różnica ta może wynosić ponad 50 koni mechanicznych.

Zimą Honda miała poważne problemy z przeniesieniem eksperymentalnej technologii spalania z testowanego na hamowni jednego cylindra na cały silnik V6.

Od tego czasu japoński koncern zapewnił sobie wsparcie konsultacyjne Ilmora, a obecnie – według nieoficjalnych informacji – dąży do osiągnięcia podobnego porozumienia z Mercedesem.

Początkowo przedstawiciele firmy przekonywali, że duży pakiet poprawek wejdzie do użytku najpóźniej na początku czerwca. Hasegawa przyznał teraz jednak, iż nie może zagwarantować, że dojdzie do tego podczas Grand Prix Kanady. „Oczywiście tor w Kanadzie to obiekt, na którym bardzo duże znaczenie ma moc silnika. Jeśli uda nam się przygotować nowy silnik, będziemy chcieli skorzystać z niego w Montrealu. Nadal nie jestem jednak pewien, czy nam się to uda”.

Jak dotąd Honda ograniczała się jedynie do zmian w mapowaniu silnika i drobnych poprawek mających na celu poprawę niezawodności oraz ogólnej stabilności pracy jednostki napędowej.

Hasegawa przekonuje jednak, iż jego inżynierom udało się niemal w pełni wyeliminować problemy z właściwościami jezdnymi bolidu MCL32, jakie dokuczały kierowcom McLarena na początku sezonu.

„W Barcelonie sam silnik jest w gruncie rzeczy taki sam jak wcześniej, ale wprowadziliśmy do użytku zmodyfikowany system wlotowy i paliwowy. Poprawki stoją na całkiem wysokim poziomie, ale nie możemy być zbyt dumni ze straty, jaką mamy do czołowych zespołów” – stwierdził Japończyk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.11.2017  Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1
16.11.2017  Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena
13.11.2017  Alonso: Niska moc silnika Hondy powinna martwić Toro Rosso
10.11.2017  Alonso: Bezproblemowy weekend da McLarenowi punkty w GP Brazylii
07.11.2017  Toro Rosso nie obawia się współpracy z Hondą
Tagi:
Honda
McLaren
Hasegawa Y.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca