F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

15.05.2018

Verstappen najszybszy pierwszego dnia testów w Barcelonie

Felipe Massa będzie ścigał się w Formule E

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Monako

Mercedes testuje czerwone światełka umieszczone na tylnym skrzydle

Marko dementuje plotki o przejściu Wehrleina do Toro Rosso

Jos Verstappen: Max może wygrać w Monte Carlo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Grosjean: Zbyt wielu kierowców nie bierze udziału w pracach GPDA

Francuz zdradził, że członkami Stowarzyszenia nie są m.in. Hamilton, Massa czy Raikkonen.
Nataniel Piórkowski, 15 maja 2017, wyświetlenia: 1213<< | lista | T- | T+ | >>


Romain Grosjean zasugerował, iż nie rozumie kierowców, którzy nie decydują się na zostanie członkami GPDA.

Dwa tygodnie temu reprezentant Haasa został wybrany dyrektorem Stowarzyszenia Kierowców Grand Prix – organu, którego celem jest troska o bezpieczeństwo kierowców oraz poprawa działania sportu.

Francuz przyznał jednak w Hiszpanii, iż zbyt wielu aktywnych kierowców nie angażuje się w prace GPDA: „Formuła 1 się zmienia i my, kierowcy, moglibyśmy osiągnąć więcej, gdyby cała nasza 20 była zjednoczona. To w porządku, gdy ma się różne opinie, ale musimy zjednoczyć nasz sport. Wszyscy oczekujemy więcej ze strony Liberty i możemy osiągnąć poprawę, jeśli będziemy mówić jednym głosem”.

Zapytany o to, którzy zawodnicy nie są członkami Stowarzyszenia, Grosjean stwierdził: „Mogę powiedzieć, kogo z nami nie ma. Hamilton, Bottas, Verstappen, Stroll, Massa, Wehrlein, Sirotkin, Celis, Raikkonen, Hulkenberg i di Resta. Gdy tylko awansowałem do Formuły 1, od razu chciałem być członkiem GPDA. Jestem więc nieco zaskoczony tym, że tak wielu kierowców tego unika. Pracujemy nad tym”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.05.2018  Steiner broni postawy Grosjeana w sezonie 2018
13.05.2018  Grosjean został ukarany cofnięciem o 3 pozycje na starcie GP Monako
13.05.2018  Grosjean: Uniknięcie innych kierowców było niemożliwe
14.04.2018  Haas dementuje spekulacje o zainteresowaniu Alonso
02.04.2018  Magnussen: Dallara wskoczyła na wyższy poziom podczas współpracy z Haasem
Tagi:
Grosjean R.
GPDA

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca