F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

30.05.2017

L'Equipe: Renault jest zainteresowane podpisaniem kontraktu z Perezem

29.05.2017

Wolff: Ferrari nie zaaranżowało zwycięstwa Vettela w GP Monako

Hamilton: Ferrari faworyzuje Vettela w walce o tytuł

Alonso zapowiada podjęcie kolejnej próby walki o wygraną w Indy 500

28.05.2017

Takuma Sato odniósł zwycięstwo w Indy 500

Button został ukarany za spowodowanie kolizji z Wehrleinem

GP Monako: wypowiedzi po wyścigu (10)

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Monako

GP Monako: weekend w obiektywie

GP Monako: najszybsze okrążenia wyścigu

Sebastian Vettel wygrywa Grand Prix Monako

GP Monako: wyniki wyścigu

W bolidzie Ericssona dokonano wymiany skrzyni biegów

Haas: Liberty powinno ostrożnie zmieniać model podziału nagród

Wolff: Mercedes ma problemy ze znalezieniem optymalnych ustawień bolidu

Button rozpocznie wyścig o GP Monako z alei serwisowej

MGU-H Hondy wytrzymuje tylko dwa wyścigi

Nyck de Vries odniósł pierwsze zwycięstwo w Formule 2

27.05.2017

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Monako

GP Monako: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Pirelli ujawniło dobór ogumienia kierowców na GP Monako

Sześciu zawodników otrzyma po jedenaście zestawów ultramiękkich opon.
Nataniel Piórkowski, 16 maja 2017, wyświetlenia: 1240<< | lista | T- | T+ | >>


Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia dokonany przez kierowców Formuły 1 na Grand Prix Monako, gdzie zgodnie z oczekiwaniami najpopularniejszym rodzajem opon będą ultramiękkie PZero.

Na mocy ustaleń związanych z wejściem w życie nowych przepisów technicznych Formuły 1, przez pięć pierwszych wyścigowych weekendów kierowców obowiązywała standardowa alokacja ogumienia opracowana przy współpracy Pirelli i FIA. Grand Prix Monako jest pierwszą rundą sezonu, na którą to zespoły wybierają mieszanki 10 spośród 13 kompletów ogumienia dostępnych dla każdego zawodnika.

Najwięcej, bo aż 11 kompletów ultramiękkich opon otrzymają w Monako Daniel Ricciardo i Max Verstappen z Red Bulla, Felipe Massa i Lance Stroll z Williamsa, a także Nico Hulkenberg i Jolyon Palmer z Renault.

Rywalizujące o tytuły stajnie Ferrari i Mercedesa zdecydowały się na nieco odmienne strategie – kierowcy Srebrnych Strzał dostaną do dyspozycji w Monte Carlo po dziewięć kompletów ultramiękkich i po trzy supermiękkich opon. W przypadku reprezentantów Scuderii obowiązuje alokacja dziesięciu ultramiękkich i dwóch supermiękich zestawów ogumienia.

Jenson Button, który w Monako zastąpi za kierownicą McLarena MCL32 biorącego udział w wyścigu Indy 500 Fernando Alonso, jest jedynym kierowcą, który będzie mógł skorzystać z dwóch zestawów miękkiego ogumienia Pirelli. Każdy z pozostałych kierowców otrzyma do dyspozycji po jednym komplecie oznaczonych żółtym kolorem opon.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.05.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Monako
27.05.2017  Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Monako
27.05.2017  Isola: Ultramiękkie opony są w stanie wytrzymać cały dystans wyścigu
25.05.2017  Informacja Pirelli po treningach przed GP Monako
25.05.2017  Pirelli ujawniło mieszanki ogumienia dostępne na GP Węgier
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Pumba, 16.05.2017 17:06[!]
Jak kierowcy zamierzają ustawić samochód mając do dyspozycji tylko jeden komplet opon, który musi jeszcze być w dobrym stanie podczas wyścigu?
Kwiatuz, 16.05.2017 23:15[!]
Może jeden z zawodników zespołu się poświęci?
pancio93, 16.05.2017 23:43[!]
@Pumba
Przecież w Monako tempo wyścigowe nie ma znaczenia, bo liczą się tylko kwalifikacje i pozycja na torze podczas wyścigu. Dowodem jest np. rok 2012 gdzie WEB ewidentnie nie miał dobrego tempa wyścigowego, a i tak spokojnie wygrał.
macieiii, 17.05.2017 01:03[!]
RedBull ewidentnie spróbuje wygrać wyścig w kwalifikacjach, przynajmniej z resztą stawki...
---, 17.05.2017 07:18[!]
@macieiii
Czy da się wygrać wyścig z kimś więcej niż z resztą stawki? :P
Ambrozya, 17.05.2017 08:05[!]
@---
Z safety carem ;>
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca