F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.05.2017

Takuma Sato odniósł zwycięstwo w Indy 500

Button został ukarany za spowodowanie kolizji z Wehrleinem

GP Monako: wypowiedzi po wyścigu (10)

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Monako

GP Monako: weekend w obiektywie

GP Monako: najszybsze okrążenia wyścigu

Sebastian Vettel wygrywa Grand Prix Monako

GP Monako: wyniki wyścigu

W bolidzie Ericssona dokonano wymiany skrzyni biegów

Haas: Liberty powinno ostrożnie zmieniać model podziału nagród

Wolff: Mercedes ma problemy ze znalezieniem optymalnych ustawień bolidu

Button rozpocznie wyścig o GP Monako z alei serwisowej

MGU-H Hondy wytrzymuje tylko dwa wyścigi

Nyck de Vries odniósł pierwsze zwycięstwo w Formule 2

27.05.2017

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Monako

GP Monako: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)

Kimi Raikkonen wygrywa szalone kwalifikacje przed GP Monako

GP Monako: wyniki kwalifikacji

Vettel najszybszy przed kwalifikacjami w Monako

Button otrzyma karę cofnięcia o 15 pozycji na starcie GP Monako

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Indy 500: Alonso uzyskał czwarty wynik trzeciego dnia treningów

Hiszpan podkreśla, że jego ambicją jest walka o zwycięstwo w wyścigu na Brickyard.
Nataniel Piórkowski, 18 maja 2017, wyświetlenia: 2786<< | lista | T- | T+ | >>


Fernando Alonso zakończył trzeci dzień treningów przed kwalifikacjami i wyścigiem Indy 500 z czwartym wynikiem. Na czele tabeli środową sesję zakończył Ed Carpenter.

W środę plany zespołów i kierowców pokrzyżowała pogoda – ze względu na silne podmuchy wiatru większość zawodników zdecydowanie ograniczyła swoją aktywność na torze.

Alonso pokonał 39 okrążeń uzyskując najlepszy wynik na poziomie 219,533 mil na godzinę (40,9961s). Dla porównania rekord dnia w wykonaniu Carpentera to 222,894 mph (40,3779s).

„Dziś było ciężko. Warunki nam nie pomagały, więc kierowcy z czołówki nie jeździli zbyt wiele, ale dla mnie była to dobra lekcja. Dzisiaj chodziło właśnie o to, by poczuć, jak jeździ się przy mocnym wietrze i jak ustawiać bolid zakręt po zakręcie. Wszystko poszło zgodnie z planem. Zespół wykorzystał te przejazdy, by sprawdzić różne ustawienia pracy silnika, więc za nami produktywny dzień” – stwierdził Hiszpan.

Ambitne plany

„Możliwość doświadczenia tej imprezy jest czymś, na co powinien mieć szansę każdy kierowca wyścigowy. Ja otrzymałem ją dzięki McLarenowi i Hondzie” – powiedział Alonso podczas środowej konferencji.

„Dlatego tutaj jestem i postaram się odnieść zwycięstwo. Wczoraj wiele nauczyłem się o jeździe w grupie, ale to nie ściganie – uczysz się, próbujesz wyprzedzać, czujesz bolid i to, jak prowadzi się w trakcie jazdy za innym samochodem, czy to jak blisko możesz trzymać się rywala podczas pokonywania zakrętów. Dzień wyścigu będzie jednak bardzo się różnił. Nikt nie będzie twoim przyjacielem” – kontynuował.

„Jestem zadowolony z tego, jak wygląda obecnie moja sytuacja. W trakcie testów na początku maja bolid był zupełnie inny, to miejsce było zupełnie inne – czułem się zadowolony, ale nie doświadczałem komfortu. We wtorek, po symulacji jazdy w grupie, czułem się dużo bardziej komfortowo. Byłem bardziej zadowolony z tego, gdzie się znajduję. Przede mną wciąż wiele do nauki. Za każdym razem słucham otaczających mnie ludzi, a kolejnego dnia staram się wprowadzać ich słowa w życie, by zyskać odczucia, jakimi dysponują oni sami. Rano jestem w symulatorze, po południu w bolidzie. Nie jestem jeszcze w pełni przygotowany, ale sądzę, że będę na takim poziomie przed kwalifikacjami i wyścigiem” – podkreślił.

Zapytany o swoje pierwsze odczucia, Alonso odparł: „Jazda tymi bolidami jest zupełnie wyjątkowa. Jeśli cała twoja kariera rozwijała się w F1, w Europie, to gdy przybywasz tutaj, aby ścigać się po owalu, nie czujesz żadnej naturalności w jeździe – bolid sam skręca w lewo. Na pierwszym okrążeniu dojazd do pierwszego zakrętu jest więc nieco dziwny. Zdobyłem jednak dobre doświadczenie w symulatorze, otrzymałem wiele informacji od zespołu. Przybyłem tutaj dobrze przygotowany do takich wrażeń”.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.05.2017  Takuma Sato odniósł zwycięstwo w Indy 500
26.05.2017  Indy 500: Castroneves najszybszy w ostatnim treningu
22.05.2017  Indy 500: Chilton uzyskał najlepszy wynik w poniedziałkowym treningu
22.05.2017  Alonso: Gdyby nie problem z ładowaniem turbo mógłbym powalczyć o PP
21.05.2017  Indy 500: Alonso zakończył kwalifikacje na piątym miejscu
Tagi:
IndyCar
Alonso F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Luca, 18.05.2017 09:37[!]
Myślicie , że ma więcej kucy niż reszta jak było to w przypadku startu np. Hakkinena w Porsche Super Cup?
marios76, 18.05.2017 11:15[!]
@Luca Chyba zartujesz. Nikt mu na to nie pozwoli.
dejacek, 18.05.2017 22:59[!]
gdyby Alonso wygrał to kupuję kilka koszulek z odpowiednim napisem i chodzę przynajmniej przez rok
82TOMMY82, 20.05.2017 19:21[!]
a ja nadal bede uwazal ze to buc i oszust.... ot co....
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca