F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.05.2018

Verstappen: To nie był mój szósty incydent z rzędu

Ricciardo: Nasza przewaga była wystarczająca, by nie przesadzać

Hamilton: Ricciardo był dzisiaj nie do pokonania

Alonso: Zmiany w ustawieniach na kwalifikacje jak rzut monetą

Horner: Verstappen musi przestać popełniać błędy

GP Monako: wyniki kwalifikacji

Ricciardo zdobywcą pole position do Grand Prix Monako

Ferrari będzie nadal korzystać z nowego zawieszenia

Raikkonen powróci do startów w WRC?

Ricciardo dyktuje tempo przed czasówką w Monako

Speed Week: Alonso może przejść do IndyCar

Rosberg: Ricciardo powinien odejść z Red Bulla do Ferrari

Ecclestone: Todt zaniedbuje Formułę 1

Zespoły poznały kolejne plany Liberty Media dot. przyszłości F1

25.05.2018

Artjom Markiełow wygrał główny wyścig F2 w Monako

Raikkonen gotowy pozostać w Ferrari na sezon 2019

FIA oraz FOM proszą Pirelli o uproszczenie nazw ogumienia

Menedżerowie Alonso pracują nad jego powrotem do Ferrari?

Euronews: Rich Energy finalizuje przejęcie Force India

24.05.2018

Red Bull: Możemy być wysoko w kwalifikacjach

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Indy 500: Alonso uzyskał czwarty wynik trzeciego dnia treningów

Hiszpan podkreśla, że jego ambicją jest walka o zwycięstwo w wyścigu na Brickyard.
Nataniel Piórkowski, 18 maja 2017, wyświetlenia: 3686<< | lista | T- | T+ | >>


Fernando Alonso zakończył trzeci dzień treningów przed kwalifikacjami i wyścigiem Indy 500 z czwartym wynikiem. Na czele tabeli środową sesję zakończył Ed Carpenter.

W środę plany zespołów i kierowców pokrzyżowała pogoda – ze względu na silne podmuchy wiatru większość zawodników zdecydowanie ograniczyła swoją aktywność na torze.

Alonso pokonał 39 okrążeń uzyskując najlepszy wynik na poziomie 219,533 mil na godzinę (40,9961s). Dla porównania rekord dnia w wykonaniu Carpentera to 222,894 mph (40,3779s).

„Dziś było ciężko. Warunki nam nie pomagały, więc kierowcy z czołówki nie jeździli zbyt wiele, ale dla mnie była to dobra lekcja. Dzisiaj chodziło właśnie o to, by poczuć, jak jeździ się przy mocnym wietrze i jak ustawiać bolid zakręt po zakręcie. Wszystko poszło zgodnie z planem. Zespół wykorzystał te przejazdy, by sprawdzić różne ustawienia pracy silnika, więc za nami produktywny dzień” – stwierdził Hiszpan.

Ambitne plany

„Możliwość doświadczenia tej imprezy jest czymś, na co powinien mieć szansę każdy kierowca wyścigowy. Ja otrzymałem ją dzięki McLarenowi i Hondzie” – powiedział Alonso podczas środowej konferencji.

„Dlatego tutaj jestem i postaram się odnieść zwycięstwo. Wczoraj wiele nauczyłem się o jeździe w grupie, ale to nie ściganie – uczysz się, próbujesz wyprzedzać, czujesz bolid i to, jak prowadzi się w trakcie jazdy za innym samochodem, czy to jak blisko możesz trzymać się rywala podczas pokonywania zakrętów. Dzień wyścigu będzie jednak bardzo się różnił. Nikt nie będzie twoim przyjacielem” – kontynuował.

„Jestem zadowolony z tego, jak wygląda obecnie moja sytuacja. W trakcie testów na początku maja bolid był zupełnie inny, to miejsce było zupełnie inne – czułem się zadowolony, ale nie doświadczałem komfortu. We wtorek, po symulacji jazdy w grupie, czułem się dużo bardziej komfortowo. Byłem bardziej zadowolony z tego, gdzie się znajduję. Przede mną wciąż wiele do nauki. Za każdym razem słucham otaczających mnie ludzi, a kolejnego dnia staram się wprowadzać ich słowa w życie, by zyskać odczucia, jakimi dysponują oni sami. Rano jestem w symulatorze, po południu w bolidzie. Nie jestem jeszcze w pełni przygotowany, ale sądzę, że będę na takim poziomie przed kwalifikacjami i wyścigiem” – podkreślił.

Zapytany o swoje pierwsze odczucia, Alonso odparł: „Jazda tymi bolidami jest zupełnie wyjątkowa. Jeśli cała twoja kariera rozwijała się w F1, w Europie, to gdy przybywasz tutaj, aby ścigać się po owalu, nie czujesz żadnej naturalności w jeździe – bolid sam skręca w lewo. Na pierwszym okrążeniu dojazd do pierwszego zakrętu jest więc nieco dziwny. Zdobyłem jednak dobre doświadczenie w symulatorze, otrzymałem wiele informacji od zespołu. Przybyłem tutaj dobrze przygotowany do takich wrażeń”.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.01.2018  Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra
15.01.2018  De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1
06.01.2018  Alonso chce jeszcze raz wystartować w Indianapolis 500 w 2019 roku
29.09.2017  Palmer: Przejście do IndyCar jest jedną z opcji na sezon 2018
29.07.2017  Alonso nie wyklucza przejścia do IndyCar na sezon 2018
Tagi:
IndyCar
Alonso F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Luca, 18.05.2017 09:37[!]
Myślicie , że ma więcej kucy niż reszta jak było to w przypadku startu np. Hakkinena w Porsche Super Cup?
marios76, 18.05.2017 11:15[!]
@Luca Chyba zartujesz. Nikt mu na to nie pozwoli.
dejacek, 18.05.2017 22:59[!]
gdyby Alonso wygrał to kupuję kilka koszulek z odpowiednim napisem i chodzę przynajmniej przez rok
82TOMMY82, 20.05.2017 19:21[!]
a ja nadal bede uwazal ze to buc i oszust.... ot co....
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca