F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.09.2017

Bottas liczy na wywalczenie co najmniej drugiego miejsca w mistrzostwach

Hamilton: Nie czuję pragnienia, by celować w zdobycie siedmiu tytułów

24.09.2017

DTM: Rene Rast odniósł zwyciestwo w drugim wyścigu w Austrii

23.09.2017

DTM: Ekstrom odniósł zwycięstwo w sobotnim wyścigu na Red Bull Ringu

Kubica, Massa i di Resta walczą o kontrakt z Williamsem na sezon 2018

22.09.2017

Od sezonu 2018 FIA zmniejszy regulaminową pulę podzespołów silnika

FIA zaostrza przepisy dotyczące falstartów

Organizatorzy GP Meksyku chcą wysłać silny przekaz po trzęsieniu ziemi

Berger: Mateschitz nie jest zmęczony Formułą 1

GP Chin i GP Bahrajnu mogą zamienić się miejscami w kalendarzu F1

Fernley: Liberty Media nadal nie przedstawiło propozycji zmian w F1

21.09.2017

Światowa Rada FIA zatwierdziła zmiany w przepisach F1

Leclerc poprowadzi bolid Saubera podczas czterech piątkowych treningów

Prost: Renault chce być kuszącą opcją na przyszłorocznym rynku kierowców

Brown: Współpraca z Renault nie jest krótkoterminowym rozwiązaniem

Verstappen: Singapur był naszą ostatnią szansą na dobry wynik

20.09.2017

McLaren: Trzy lata współpracy z Hondą były wizerunkową katastrofą

Polski koncern paliwowy sfinansuje test Kubicy w Williamsie?

Hamilton: Mercedes nie wyeliminuje w tym roku słabych stron bolidu W08

Boullier: Mamy dwa tygodnie opóźnienia w przygotowaniach do sezonu 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

F1 prowadzi z MotoGP konsultacje w sprawie kalendarzy mistrzostw

Ross Brawn podkreśla także, że Liberty nie chce impulsywnie wprowadzać wielkich zmian w F1.
Nataniel Piórkowski, 18 maja 2017, wyświetlenia: 2481<< | lista | T- | T+ | >>


Ross Brawn spotkał się w ostatni weekend z dyrektorem generalnym MotoGP – Carmelo Ezpeletą, aby omówić możliwość unikania sytuacji, w której motocyklowe Grand Prix kolidują z rundami Formuły 1.

Pierwsze tegoroczne wyścigi obu serii mistrzowskich były rozgrywane w te same weekendy. W tym roku do takich sytuacji dojdzie jeszcze sześciokrotnie, włączając w to finałową eliminację MotoGP w Walencji, która zbiegnie się w czasie z Grand Prix Brazylii.

W rozmowie z Reutersem, Brawn – dyrektor zarządzający do spraw sportowych, przyznał, że występujące obecnie kolizje terminów wyścigów nie są zbyt rozsądne. „Nie czujemy zbyt wielkiej dumy – wolimy prowadzić konsultacje z innymi mistrzostwami i zależy nam nam wypracowywaniu najlepszych rozwiązań na przyszłość. Wiadomo, że trudno jest żonglować datami i nie zawsze można uzyskać określony skutek, ale przynajmniej nawiązaliśmy dialog i staramy się temu w jakiś sposób zaradzić”.

Brawn, były dyrektor techniczny Ferrari i szef teamu Mercedesa, dodał, że sam jest wielkim fanem drabinki awansu motocyklistów do królewskiej klasy. „Podoba mi się swego rodzaju merytokracja występująca pomiędzy Moto3, Moto2 i MotoGP. Sądzę, że jest to bardzo interesujący model na płaszczyźnie komercyjnej, struktur zespołów, umów i ogólnie tego, jak sprawdza się on dla ekip klienckich”.

Brytyjczyk po raz kolejny zaznaczył, że fani nie powinni oczekiwać nagłych zmian, na przykład w zakresie podziału zysków z praw komercyjnych. „W Formule 1 nie będzie żadnej rewolucji, nie będzie sytuacji, w której któregoś dnia budzimy się z wielką zmianą, dzięki której wszystko staje się lepsze. To będzie ciągły proces. Do czasu, aż zyskamy pełną zdolność zrozumienia zmiany kierunku, jakiej powinien dokonać sport nie będziemy w nim wprowadzać żadnych wielkich zmian. To po prostu zbyt ryzykowne”.

Brawn, który zimą wysunął pomysłem organizowania w trakcie sezonu wyścigów niezaliczanych do mistrzostw świata, przekonywał, że nie jest zwolennikiem wprowadzania zmian w formacie weekendów Grand Prix. „Dzięki nowoczesnej technologii można skondensować sport do takiej formy, w jakiej chcą śledzić go fani. Uważam że 1h 40 minut, 1h 44 minut, to świetny czas dla wyścigu. Taką mamy tradycję”.


Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.09.2017  Od sezonu 2018 FIA zmniejszy regulaminową pulę podzespołów silnika
22.09.2017  Fernley: Liberty Media nadal nie przedstawiło propozycji zmian w F1
21.09.2017  Światowa Rada FIA zatwierdziła zmiany w przepisach F1
21.09.2017  Brown: Współpraca z Renault nie jest krótkoterminowym rozwiązaniem
16.09.2017  Formuła 1 nie zamierza wprowadzać zmian w systemie kar
Tagi:
F1 ogólnie
Brawn R.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
bartoszcze, 20.05.2017 17:43[!]
@JuJu_Hound
Jeżeli chciałeś powiedzieć że skończyły Ci się argumenty, to można to było zrobić grzeczniej.

Daj znać jak zrozumiesz różnicę pomiędzy widownią na torze a widownią w TV, jak również kosztami wyjazdu na tor i kosztami oglądania w TV.

Podpowiedź:
Melbourne/Katar
Szanghaj/Argentyna
Montreal/Katalonia
Baku/Assen
Spa/Silverstone
Austin/Philip Island
Meksyk/Malezja
Interlagos/Valencia
JuJu_Hound, 22.05.2017 14:26[!]
Ponawiam pytanie czy byłeś kiedyś na wyścigu F1 lub MotoGP?
bartoszcze, 22.05.2017 14:59[!]
@JuJu_Hound
Jesteś w stanie wytłumaczyć w jaki sposób moja obecność na wyścigu wpływa na ilość osób, które mogą wyścig obejrzeć?
(oprócz tego, że zmniejsza o jeden liczbę dostępnych biletów)

Bo jeśli nie, to znaczy że uciekasz od tematu.
JuJu_Hound, 22.05.2017 21:26[!]
Zadałem proste pytanie a Ty nie potrafisz na nie odpowiedzieć więc nie ma sensu prowadzić dalej tej niekonstruktywnej wymiany zdań.
bartoszcze, 23.05.2017 09:04[!]
@JuJu_Hound
Zadałeś proste pytanie nie na temat, więc dyskusja na temat chyba faktycznie jest zakończona.
JuJu_Hound, 23.05.2017 10:44[!]
Obiecałem że będę grzeczny i nie będę rzucał mięsem :)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca