F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.05.2018

Verstappen: To nie był mój szósty incydent z rzędu

Ricciardo: Nasza przewaga była wystarczająca, by nie przesadzać

Hamilton: Ricciardo był dzisiaj nie do pokonania

Alonso: Zmiany w ustawieniach na kwalifikacje jak rzut monetą

Horner: Verstappen musi przestać popełniać błędy

GP Monako: wyniki kwalifikacji

Ricciardo zdobywcą pole position do Grand Prix Monako

Ferrari będzie nadal korzystać z nowego zawieszenia

Raikkonen powróci do startów w WRC?

Ricciardo dyktuje tempo przed czasówką w Monako

Speed Week: Alonso może przejść do IndyCar

Rosberg: Ricciardo powinien odejść z Red Bulla do Ferrari

Ecclestone: Todt zaniedbuje Formułę 1

Zespoły poznały kolejne plany Liberty Media dot. przyszłości F1

25.05.2018

Artjom Markiełow wygrał główny wyścig F2 w Monako

Raikkonen gotowy pozostać w Ferrari na sezon 2019

FIA oraz FOM proszą Pirelli o uproszczenie nazw ogumienia

Menedżerowie Alonso pracują nad jego powrotem do Ferrari?

Euronews: Rich Energy finalizuje przejęcie Force India

24.05.2018

Red Bull: Możemy być wysoko w kwalifikacjach

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

F1 prowadzi z MotoGP konsultacje w sprawie kalendarzy mistrzostw

Ross Brawn podkreśla także, że Liberty nie chce impulsywnie wprowadzać wielkich zmian w F1.
Nataniel Piórkowski, 18 maja 2017, wyświetlenia: 2655<< | lista | T- | T+ | >>


Ross Brawn spotkał się w ostatni weekend z dyrektorem generalnym MotoGP – Carmelo Ezpeletą, aby omówić możliwość unikania sytuacji, w której motocyklowe Grand Prix kolidują z rundami Formuły 1.

Pierwsze tegoroczne wyścigi obu serii mistrzowskich były rozgrywane w te same weekendy. W tym roku do takich sytuacji dojdzie jeszcze sześciokrotnie, włączając w to finałową eliminację MotoGP w Walencji, która zbiegnie się w czasie z Grand Prix Brazylii.

W rozmowie z Reutersem, Brawn – dyrektor zarządzający do spraw sportowych, przyznał, że występujące obecnie kolizje terminów wyścigów nie są zbyt rozsądne. „Nie czujemy zbyt wielkiej dumy – wolimy prowadzić konsultacje z innymi mistrzostwami i zależy nam nam wypracowywaniu najlepszych rozwiązań na przyszłość. Wiadomo, że trudno jest żonglować datami i nie zawsze można uzyskać określony skutek, ale przynajmniej nawiązaliśmy dialog i staramy się temu w jakiś sposób zaradzić”.

Brawn, były dyrektor techniczny Ferrari i szef teamu Mercedesa, dodał, że sam jest wielkim fanem drabinki awansu motocyklistów do królewskiej klasy. „Podoba mi się swego rodzaju merytokracja występująca pomiędzy Moto3, Moto2 i MotoGP. Sądzę, że jest to bardzo interesujący model na płaszczyźnie komercyjnej, struktur zespołów, umów i ogólnie tego, jak sprawdza się on dla ekip klienckich”.

Brytyjczyk po raz kolejny zaznaczył, że fani nie powinni oczekiwać nagłych zmian, na przykład w zakresie podziału zysków z praw komercyjnych. „W Formule 1 nie będzie żadnej rewolucji, nie będzie sytuacji, w której któregoś dnia budzimy się z wielką zmianą, dzięki której wszystko staje się lepsze. To będzie ciągły proces. Do czasu, aż zyskamy pełną zdolność zrozumienia zmiany kierunku, jakiej powinien dokonać sport nie będziemy w nim wprowadzać żadnych wielkich zmian. To po prostu zbyt ryzykowne”.

Brawn, który zimą wysunął pomysłem organizowania w trakcie sezonu wyścigów niezaliczanych do mistrzostw świata, przekonywał, że nie jest zwolennikiem wprowadzania zmian w formacie weekendów Grand Prix. „Dzięki nowoczesnej technologii można skondensować sport do takiej formy, w jakiej chcą śledzić go fani. Uważam że 1h 40 minut, 1h 44 minut, to świetny czas dla wyścigu. Taką mamy tradycję”.


Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.05.2018  Ecclestone: Todt zaniedbuje Formułę 1
26.05.2018  Zespoły poznały kolejne plany Liberty Media dot. przyszłości F1
24.05.2018  Zespoły F1 otrzymają w Monako szczegóły nowych regulacji
18.05.2018  Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019
18.05.2018  Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA
Tagi:
F1 ogólnie
Brawn R.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
bartoszcze, 20.05.2017 17:43[!]
@JuJu_Hound
Jeżeli chciałeś powiedzieć że skończyły Ci się argumenty, to można to było zrobić grzeczniej.

Daj znać jak zrozumiesz różnicę pomiędzy widownią na torze a widownią w TV, jak również kosztami wyjazdu na tor i kosztami oglądania w TV.

Podpowiedź:
Melbourne/Katar
Szanghaj/Argentyna
Montreal/Katalonia
Baku/Assen
Spa/Silverstone
Austin/Philip Island
Meksyk/Malezja
Interlagos/Valencia
JuJu_Hound, 22.05.2017 14:26[!]
Ponawiam pytanie czy byłeś kiedyś na wyścigu F1 lub MotoGP?
bartoszcze, 22.05.2017 14:59[!]
@JuJu_Hound
Jesteś w stanie wytłumaczyć w jaki sposób moja obecność na wyścigu wpływa na ilość osób, które mogą wyścig obejrzeć?
(oprócz tego, że zmniejsza o jeden liczbę dostępnych biletów)

Bo jeśli nie, to znaczy że uciekasz od tematu.
JuJu_Hound, 22.05.2017 21:26[!]
Zadałem proste pytanie a Ty nie potrafisz na nie odpowiedzieć więc nie ma sensu prowadzić dalej tej niekonstruktywnej wymiany zdań.
bartoszcze, 23.05.2017 09:04[!]
@JuJu_Hound
Zadałeś proste pytanie nie na temat, więc dyskusja na temat chyba faktycznie jest zakończona.
JuJu_Hound, 23.05.2017 10:44[!]
Obiecałem że będę grzeczny i nie będę rzucał mięsem :)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca