F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.05.2018

Verstappen: To nie był mój szósty incydent z rzędu

Ricciardo: Nasza przewaga była wystarczająca, by nie przesadzać

Hamilton: Ricciardo był dzisiaj nie do pokonania

Alonso: Zmiany w ustawieniach na kwalifikacje jak rzut monetą

Horner: Verstappen musi przestać popełniać błędy

GP Monako: wyniki kwalifikacji

Ricciardo zdobywcą pole position do Grand Prix Monako

Ferrari będzie nadal korzystać z nowego zawieszenia

Raikkonen powróci do startów w WRC?

Ricciardo dyktuje tempo przed czasówką w Monako

Speed Week: Alonso może przejść do IndyCar

Rosberg: Ricciardo powinien odejść z Red Bulla do Ferrari

Ecclestone: Todt zaniedbuje Formułę 1

Zespoły poznały kolejne plany Liberty Media dot. przyszłości F1

25.05.2018

Artjom Markiełow wygrał główny wyścig F2 w Monako

Raikkonen gotowy pozostać w Ferrari na sezon 2019

FIA oraz FOM proszą Pirelli o uproszczenie nazw ogumienia

Menedżerowie Alonso pracują nad jego powrotem do Ferrari?

Euronews: Rich Energy finalizuje przejęcie Force India

24.05.2018

Red Bull: Możemy być wysoko w kwalifikacjach

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff dementuje plotki o znaczącym zmniejszeniu masy bolidu W08

Podczas GP Hiszpanii media informowały, że zespołowi udało się ją zredukować o 5 kilogramów.
Nataniel Piórkowski, 18 maja 2017, wyświetlenia: 1557<< | lista | T- | T+ | >>


Toto Wolff zdementował plotki o tym, że przed Grand Prix Hiszpanii Mercedesowi udało się zredukować masę bolidu W08 o pięć kilogramów względem stanu z początku sezonu.

Już od zimowych testów stajnia z Brackley przyznawała, że jej konstrukcja jest o kilka kilogramów cięższa niż wynosi minimalny limit narzucony przez FIA (728 kg).

W wywiadzie udzielonym przed weekendem w Barcelonie dyrektor niewykonawczy zespołu i trzykrotny mistrz świata Formuły 1 – Niki Lauda zaznaczył, że masa bolidu jest jednym z najbardziej newralgicznych obszarów do poprawy w kontekście zaciętej rywalizacji prowadzonej z Ferrari.

Po tym jak Lewis Hamilton zdobył pole position i wygrał zmagania o GP Hiszpanii, w mediach zaczęły pojawiać się plotki o tym, że po wprowadzeniu dużego pakietu poprawek Mercedes "odchudził" swój bolid o około pięć kilogramów. Wolff zaznaczył jednak: „Staraliśmy się poprawić efektywność aerodynamiczną i zredukować wagę, ale nie mówimy o wartościach wynoszących pięć kilogramów. W Formule 1 trudno jest o tak duże kroki. Postępy są małe. Pracujemy bardziej nad gramami niż kilogramami”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.05.2018  Red Bull i Mercedes ufają FIA w ocenie legalności bolidu Ferrari
21.05.2018  Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako
17.05.2018  Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom
16.05.2018  Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii
15.05.2018  Mercedes testuje czerwone światełka umieszczone na tylnym skrzydle
Tagi:
Mercedes
Wolff T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Lejnus, 18.05.2017 11:38[!]
Może stąd węższy nos?
LeVi_, 18.05.2017 12:33[!]
Węższy nos ma wpływ na aerodynamikę i może być nawet cięższy niż stary, co najmniej takiej samej masy (ze względu na przepisy zderzeniowe): https://www.motor...ive-new-nose-907019/
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca