F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.05.2017

Takuma Sato odniósł zwycięstwo w Indy 500

Button został ukarany za spowodowanie kolizji z Wehrleinem

GP Monako: wypowiedzi po wyścigu (10)

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Monako

GP Monako: weekend w obiektywie

GP Monako: najszybsze okrążenia wyścigu

Sebastian Vettel wygrywa Grand Prix Monako

GP Monako: wyniki wyścigu

W bolidzie Ericssona dokonano wymiany skrzyni biegów

Haas: Liberty powinno ostrożnie zmieniać model podziału nagród

Wolff: Mercedes ma problemy ze znalezieniem optymalnych ustawień bolidu

Button rozpocznie wyścig o GP Monako z alei serwisowej

MGU-H Hondy wytrzymuje tylko dwa wyścigi

Nyck de Vries odniósł pierwsze zwycięstwo w Formule 2

27.05.2017

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Monako

GP Monako: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)

Kimi Raikkonen wygrywa szalone kwalifikacje przed GP Monako

GP Monako: wyniki kwalifikacji

Vettel najszybszy przed kwalifikacjami w Monako

Button otrzyma karę cofnięcia o 15 pozycji na starcie GP Monako

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Wolff dementuje plotki o znaczącym zmniejszeniu masy bolidu W08

Podczas GP Hiszpanii media informowały, że zespołowi udało się ją zredukować o 5 kilogramów.
Nataniel Piórkowski, 18 maja 2017, wyświetlenia: 1275<< | lista | T- | T+ | >>


Toto Wolff zdementował plotki o tym, że przed Grand Prix Hiszpanii Mercedesowi udało się zredukować masę bolidu W08 o pięć kilogramów względem stanu z początku sezonu.

Już od zimowych testów stajnia z Brackley przyznawała, że jej konstrukcja jest o kilka kilogramów cięższa niż wynosi minimalny limit narzucony przez FIA (728 kg).

W wywiadzie udzielonym przed weekendem w Barcelonie dyrektor niewykonawczy zespołu i trzykrotny mistrz świata Formuły 1 – Niki Lauda zaznaczył, że masa bolidu jest jednym z najbardziej newralgicznych obszarów do poprawy w kontekście zaciętej rywalizacji prowadzonej z Ferrari.

Po tym jak Lewis Hamilton zdobył pole position i wygrał zmagania o GP Hiszpanii, w mediach zaczęły pojawiać się plotki o tym, że po wprowadzeniu dużego pakietu poprawek Mercedes "odchudził" swój bolid o około pięć kilogramów. Wolff zaznaczył jednak: „Staraliśmy się poprawić efektywność aerodynamiczną i zredukować wagę, ale nie mówimy o wartościach wynoszących pięć kilogramów. W Formule 1 trudno jest o tak duże kroki. Postępy są małe. Pracujemy bardziej nad gramami niż kilogramami”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.05.2017  Wolff: Mercedes ma problemy ze znalezieniem optymalnych ustawień bolidu
27.05.2017  Wolff: Lewis stał się prawdziwym graczem zespołowym
25.05.2017  Hamilton: Tegoroczny bolid Mercedesa jest trudny w prowadzeniu
23.05.2017  Lauda nie kryje podekscytowania walką Vettela z Hamiltonem
23.05.2017  Mercedes obawia się problemów w GP Monako
Tagi:
Mercedes
Wolff T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Lejnus, 18.05.2017 11:38[!]
Może stąd węższy nos?
LeVi_, 18.05.2017 12:33[!]
Węższy nos ma wpływ na aerodynamikę i może być nawet cięższy niż stary, co najmniej takiej samej masy (ze względu na przepisy zderzeniowe): https://www.motor...ive-new-nose-907019/
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca