F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.05.2018

Verstappen: To nie był mój szósty incydent z rzędu

Ricciardo: Nasza przewaga była wystarczająca, by nie przesadzać

Hamilton: Ricciardo był dzisiaj nie do pokonania

Alonso: Zmiany w ustawieniach na kwalifikacje jak rzut monetą

Horner: Verstappen musi przestać popełniać błędy

GP Monako: wyniki kwalifikacji

Ricciardo zdobywcą pole position do Grand Prix Monako

Ferrari będzie nadal korzystać z nowego zawieszenia

Raikkonen powróci do startów w WRC?

Ricciardo dyktuje tempo przed czasówką w Monako

Speed Week: Alonso może przejść do IndyCar

Rosberg: Ricciardo powinien odejść z Red Bulla do Ferrari

Ecclestone: Todt zaniedbuje Formułę 1

Zespoły poznały kolejne plany Liberty Media dot. przyszłości F1

25.05.2018

Artjom Markiełow wygrał główny wyścig F2 w Monako

Raikkonen gotowy pozostać w Ferrari na sezon 2019

FIA oraz FOM proszą Pirelli o uproszczenie nazw ogumienia

Menedżerowie Alonso pracują nad jego powrotem do Ferrari?

Euronews: Rich Energy finalizuje przejęcie Force India

24.05.2018

Red Bull: Możemy być wysoko w kwalifikacjach

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Pirelli rezygnuje z użycia twardej mieszanki na Silverstone

Podczas GP Wielkiej Brytanii kierowcy skorzystają z supermiękkich, miękkich i pośrednich opon.
Nataniel Piórkowski, 18 maja 2017, wyświetlenia: 1327<< | lista | T- | T+ | >>


Pirelli zrezygnowało z wykorzystania podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii twardej mieszanki ogumienia.

Włoski koncern przywiózł najtwardszą z dostępnych dla zespołów mieszanek ogumienia na tor w Barcelonie, gdzie w ubiegły weekend rozegrano GP Hiszpanii. Jeszcze przed startem zmagań kierowcy podkreślali, że oznaczone pomarańczowym kolorem opony nie przydadzą się w trakcie wyścigowego weekendu. Sergio Perez z Force India stwierdził nawet, iż „nadają się one wyłącznie do zdjęć”.

Kierowcy wyrazili swoje obawy co do poziomu konkurencyjności twardej mieszanki podczas piątkowej odprawy, nakłaniając szefa działu sportów motorowych Pirelli – Mario Isolę, do rezygnacji z jej wykorzystywania na dalszych etapach sezonu. Początkowo Pirelli wyznaczyło twardą mieszankę na GP Wielkiej Brytanii. Po spotkaniu, jakie odbyło się w poniedziałek w Mediolanie, koncern zmienił swoje plany.

Na torze Silverstone kierowcy otrzymają do dyspozycji supermiękkie, miękkie i pośrednie ogumienie. W tym tygodniu zespoły dokonają wyboru liczby kompletów poszczególnych mieszanek dla swych kierowców.

W praktyce jedynym torem, na którym może w tym roku zostać jeszcze wykorzystane twarde ogumienie jest Suzuka. „Planujemy użyć twardej mieszanki na Suzuce. Wyścig ten odbywa się w drugiej połowie sezonu, więc musimy poczekać. Innym torem generującym duże obciążenia opon był Sepang, ale w ubiegłym roku jego nowa nawierzchnia okazała się mniej szorstka” – wyjaśniał Isola.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.05.2018  FIA oraz FOM proszą Pirelli o uproszczenie nazw ogumienia
23.05.2018  Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako
18.05.2018  Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze
17.05.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec
15.05.2018  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Monako
Tagi:
Pirelli
Isola M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca