F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Gordon Murray nie jest zadowolony z wyglądu obecnych bolidów F1

Russell zostanie kierowcą rezerwowym Force India?

Villeneuve: Stroll musi poprawić swoją formę

Ricciardo nie jest przekonany do potencjalnego przejścia do Ferrari

14.11.2017

Hamilton: F1 nie powinna ograniczać regulaminowej puli silników

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Pirelli rezygnuje z użycia twardej mieszanki na Silverstone

Podczas GP Wielkiej Brytanii kierowcy skorzystają z supermiękkich, miękkich i pośrednich opon.
Nataniel Piórkowski, 18 maja 2017, wyświetlenia: 1295<< | lista | T- | T+ | >>


Pirelli zrezygnowało z wykorzystania podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii twardej mieszanki ogumienia.

Włoski koncern przywiózł najtwardszą z dostępnych dla zespołów mieszanek ogumienia na tor w Barcelonie, gdzie w ubiegły weekend rozegrano GP Hiszpanii. Jeszcze przed startem zmagań kierowcy podkreślali, że oznaczone pomarańczowym kolorem opony nie przydadzą się w trakcie wyścigowego weekendu. Sergio Perez z Force India stwierdził nawet, iż „nadają się one wyłącznie do zdjęć”.

Kierowcy wyrazili swoje obawy co do poziomu konkurencyjności twardej mieszanki podczas piątkowej odprawy, nakłaniając szefa działu sportów motorowych Pirelli – Mario Isolę, do rezygnacji z jej wykorzystywania na dalszych etapach sezonu. Początkowo Pirelli wyznaczyło twardą mieszankę na GP Wielkiej Brytanii. Po spotkaniu, jakie odbyło się w poniedziałek w Mediolanie, koncern zmienił swoje plany.

Na torze Silverstone kierowcy otrzymają do dyspozycji supermiękkie, miękkie i pośrednie ogumienie. W tym tygodniu zespoły dokonają wyboru liczby kompletów poszczególnych mieszanek dla swych kierowców.

W praktyce jedynym torem, na którym może w tym roku zostać jeszcze wykorzystane twarde ogumienie jest Suzuka. „Planujemy użyć twardej mieszanki na Suzuce. Wyścig ten odbywa się w drugiej połowie sezonu, więc musimy poczekać. Innym torem generującym duże obciążenia opon był Sepang, ale w ubiegłym roku jego nowa nawierzchnia okazała się mniej szorstka” – wyjaśniał Isola.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.11.2017  Pirelli opublikowało wybory zespołów na Grand Prix Abu Zabi
13.11.2017  Pirelli i McLaren odwołali testy opon na Interlagos ze względów bezpieczeństwa
13.11.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Brazylii
12.11.2017  Nowa, najbardziej miękka mieszanka ogumienia będzie oznaczona różowym kolorem
12.11.2017  Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Brazylii
Tagi:
Pirelli
Isola M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca