F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.05.2017

Takuma Sato odniósł zwycięstwo w Indy 500

Button został ukarany za spowodowanie kolizji z Wehrleinem

GP Monako: wypowiedzi po wyścigu (10)

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Monako

GP Monako: weekend w obiektywie

GP Monako: najszybsze okrążenia wyścigu

Sebastian Vettel wygrywa Grand Prix Monako

GP Monako: wyniki wyścigu

W bolidzie Ericssona dokonano wymiany skrzyni biegów

Haas: Liberty powinno ostrożnie zmieniać model podziału nagród

Wolff: Mercedes ma problemy ze znalezieniem optymalnych ustawień bolidu

Button rozpocznie wyścig o GP Monako z alei serwisowej

MGU-H Hondy wytrzymuje tylko dwa wyścigi

Nyck de Vries odniósł pierwsze zwycięstwo w Formule 2

27.05.2017

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Monako

GP Monako: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)

Kimi Raikkonen wygrywa szalone kwalifikacje przed GP Monako

GP Monako: wyniki kwalifikacji

Vettel najszybszy przed kwalifikacjami w Monako

Button otrzyma karę cofnięcia o 15 pozycji na starcie GP Monako

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Pirelli rezygnuje z użycia twardej mieszanki na Silverstone

Podczas GP Wielkiej Brytanii kierowcy skorzystają z supermiękkich, miękkich i pośrednich opon.
Nataniel Piórkowski, 18 maja 2017, wyświetlenia: 677<< | lista | T- | T+ | >>


Pirelli zrezygnowało z wykorzystania podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii twardej mieszanki ogumienia.

Włoski koncern przywiózł najtwardszą z dostępnych dla zespołów mieszanek ogumienia na tor w Barcelonie, gdzie w ubiegły weekend rozegrano GP Hiszpanii. Jeszcze przed startem zmagań kierowcy podkreślali, że oznaczone pomarańczowym kolorem opony nie przydadzą się w trakcie wyścigowego weekendu. Sergio Perez z Force India stwierdził nawet, iż „nadają się one wyłącznie do zdjęć”.

Kierowcy wyrazili swoje obawy co do poziomu konkurencyjności twardej mieszanki podczas piątkowej odprawy, nakłaniając szefa działu sportów motorowych Pirelli – Mario Isolę, do rezygnacji z jej wykorzystywania na dalszych etapach sezonu. Początkowo Pirelli wyznaczyło twardą mieszankę na GP Wielkiej Brytanii. Po spotkaniu, jakie odbyło się w poniedziałek w Mediolanie, koncern zmienił swoje plany.

Na torze Silverstone kierowcy otrzymają do dyspozycji supermiękkie, miękkie i pośrednie ogumienie. W tym tygodniu zespoły dokonają wyboru liczby kompletów poszczególnych mieszanek dla swych kierowców.

W praktyce jedynym torem, na którym może w tym roku zostać jeszcze wykorzystane twarde ogumienie jest Suzuka. „Planujemy użyć twardej mieszanki na Suzuce. Wyścig ten odbywa się w drugiej połowie sezonu, więc musimy poczekać. Innym torem generującym duże obciążenia opon był Sepang, ale w ubiegłym roku jego nowa nawierzchnia okazała się mniej szorstka” – wyjaśniał Isola.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.05.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Monako
27.05.2017  Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Monako
27.05.2017  Isola: Ultramiękkie opony są w stanie wytrzymać cały dystans wyścigu
25.05.2017  Informacja Pirelli po treningach przed GP Monako
25.05.2017  Pirelli ujawniło mieszanki ogumienia dostępne na GP Węgier
Tagi:
Pirelli
Isola M.

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca