F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.05.2018

Verstappen: To nie był mój szósty incydent z rzędu

Ricciardo: Nasza przewaga była wystarczająca, by nie przesadzać

Hamilton: Ricciardo był dzisiaj nie do pokonania

Alonso: Zmiany w ustawieniach na kwalifikacje jak rzut monetą

Horner: Verstappen musi przestać popełniać błędy

GP Monako: wyniki kwalifikacji

Ricciardo zdobywcą pole position do Grand Prix Monako

Ferrari będzie nadal korzystać z nowego zawieszenia

Raikkonen powróci do startów w WRC?

Ricciardo dyktuje tempo przed czasówką w Monako

Speed Week: Alonso może przejść do IndyCar

Rosberg: Ricciardo powinien odejść z Red Bulla do Ferrari

Ecclestone: Todt zaniedbuje Formułę 1

Zespoły poznały kolejne plany Liberty Media dot. przyszłości F1

25.05.2018

Artjom Markiełow wygrał główny wyścig F2 w Monako

Raikkonen gotowy pozostać w Ferrari na sezon 2019

FIA oraz FOM proszą Pirelli o uproszczenie nazw ogumienia

Menedżerowie Alonso pracują nad jego powrotem do Ferrari?

Euronews: Rich Energy finalizuje przejęcie Force India

24.05.2018

Red Bull: Możemy być wysoko w kwalifikacjach

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Carey: Nie mamy w planach kolejnego Porozumienia Concorde

Liberty odpowiada się za wprowadzeniem nowego modelu otwartego partnerstwa.
Nataniel Piórkowski, 19 maja 2017, wyświetlenia: 1134<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor generalny F1 – Chase Carey, opowiedział się za rezygnacją z formy Porozumienia Concorde i zastąpienia pakietu umów z zespołami zupełnie nową formą długoterminowego, otwartego partnerstwa.

Obecnie większość planów Liberty jest blokowana przez obowiązujące do sezonu 2020 włącznie porozumienia komercyjne wynegocjowane przez Berniego Ecclestone'a. Carey przekonuje jednak, że chce odejść od tej formy regulacji, wprowadzając system rodzący mniej kontrowersji pośród zespołów.

„Mamy ten niesławny dokument nazywany Porozumieniem Concorde, który powstaje raz na sześć lub osiem lat i określa porozumienia finansowe z zespołami. Ważność obecnego wygasa w 2020 roku. Naszym celem jest stworzenie dużo bardziej długoterminowego partnerstwa”.

„Nie interesuje nas partnerstwo, które po pewnym czasie się kończy i trzeba negocjować nowe, na kolejnych osiem lat. Chcemy ciągłości. Jeśli masz określony moment, w którym porozumienie traci ważność, tworzy to okazję do różnych wybiegów – pojawiają się ludzie, którzy zastanawiają się: "co mogę na tym ugrać?". Chciałbym, aby priorytetem wszystkich było ciągłe myślenie o sporcie w trzyletniej perspektywie, a nie oczekiwanie na jeden konkretny moment”.

Carey jest przekonany, że zespoły zgadzają się z ogólnymi kierunkami rozwoju sportu, nakreślonymi przez Liberty Media. Amerykanin przyznaje jednak, że nie będzie łatwo zmienić kultury panującej w sporcie. „To o czym mówimy sprowadza się do zasady, że pracujemy jako partnerzy, którzy rywalizują ze sobą na torze, ale dzielimy wspólną wizję tego, gdzie zmierzamy jako sport”.

„Dzielimy korzyści robienia tego wspólnie. Od dawien dawna w Formule 1 wszyscy działają trochę na własną rękę, prowadzą ze sobą własne gry. W wyniku tego wynik dodawania jeden plus jeden wynosi półtora. Gdyby jednak zebrać wszystkich razem i wyznaczyć jedną właściwą ścieżkę, jeden plus jeden dawałoby trzy. Taki jest nasz cel – chcemy zmienić kulturę sportu, która ma swoje unikalne aspekty. Chcemy stworzyć nową kulturę. Jak do tej pory spotykam się z otwartością na taki ruch. Nie ulega wątpliwości, że zmiana tego typu zajmie trochę czasu, ale sądzę, że stoimy przed przełomową okazją, by zbudować coś na dłużej, aby zbudować zdrowsze relacje, które będą działały na naszą wspólną korzyść”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.05.2018  Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie
08.05.2018  Carey: Rozważamy również wyścigi w Nowym Jorku oraz Las Vegas
05.05.2018  Carey: Formuła 1 nie zamierza odwracać się plecami do Europy
03.05.2018  Carey chce podpisać długoterminową umowę z organizatorami GP Hiszpanii
06.03.2018  Carey: Cały czas bierzemy pod uwagę limity budżetowe
Tagi:
Carey C.
FOM/FOA
F1 ogólnie
Liberty Media

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
gpjano, 19.05.2017 15:23[!]
Cytat :
co mogę na tym ugrać?
Berni specjalnie robił takie umowy ponieważ potrafił negocjować. Zawsze wychodził na tych negocjacjach do przodu. I zawsze coś ugrywał :)
Zresztą teraz...
Cytat :
Chcemy stworzyć nową kulturę. Jak do tej pory spotykam się z otwartością na taki ruch

co doprowadzi do tego, że
Cytat :
pojawiają się ludzie, którzy zastanawiają się: "co mogę na tym ugrać?"
yorg, 19.05.2017 18:43[!]
@gpjano Celnie to ująłeś :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca