F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.05.2017

Takuma Sato odniósł zwycięstwo w Indy 500

Button został ukarany za spowodowanie kolizji z Wehrleinem

GP Monako: wypowiedzi po wyścigu (10)

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Monako

GP Monako: weekend w obiektywie

GP Monako: najszybsze okrążenia wyścigu

Sebastian Vettel wygrywa Grand Prix Monako

GP Monako: wyniki wyścigu

W bolidzie Ericssona dokonano wymiany skrzyni biegów

Haas: Liberty powinno ostrożnie zmieniać model podziału nagród

Wolff: Mercedes ma problemy ze znalezieniem optymalnych ustawień bolidu

Button rozpocznie wyścig o GP Monako z alei serwisowej

MGU-H Hondy wytrzymuje tylko dwa wyścigi

Nyck de Vries odniósł pierwsze zwycięstwo w Formule 2

27.05.2017

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Monako

GP Monako: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)

Kimi Raikkonen wygrywa szalone kwalifikacje przed GP Monako

GP Monako: wyniki kwalifikacji

Vettel najszybszy przed kwalifikacjami w Monako

Button otrzyma karę cofnięcia o 15 pozycji na starcie GP Monako

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Steiner chwali podejście sędziów do incydentów z GP Hiszpanii

"Uważam że potrzebujemy prawdziwego ścigania".
Nataniel Piórkowski, 19 maja 2017, wyświetlenia: 833<< | lista | T- | T+ | >>


Szef Haasa – Gunther Steiner przyznał, iż jest zadowolony z tego, że podczas wyścigu o Grand Prix Hiszpanii sędziowie FIA nie nałożyli na kierowców zbyt wielu kar za kolizje, do których dochodziło na torze.

Pomimo licznych incydentów sędziowie zdecydowali się na interwencję tylko w jednym przypadku – Stoffel Vandoorne został ukarany cofnięciem o trzy pozycje na starcie wyścigu w Monako za doprowadzenie do kontaktu z Felipe Massą na dojeździe do pierwszego zakrętu.

„Wiem o karze dla Vandoorne'a, ale nie widziałem samego incydentu i nie chcę go komentować. W przypadku wszystkich innych sądzę, że podjęto właściwe decyzje. Wszyscy chcemy oglądać ściganie. Gdy cały czas sypią się kary, to one decydują o losach rywalizacji” – stwierdził szef Haasa.

Steiner podał za przykład sytuację z alei serwisowej, gdy Kevin Magnussen twardo bronił pozycji przed Daniiłem Kwiatem. „Jeśli jakaś sytuacja nie jest jasna, tak jak miało to miejsce w przypadku Kevina, dlaczego kierowca powinien otrzymywać karę? Kevin i tak był ukarany tym, że jechał poza punktami. W bolidzie Kwiata nie doszło do żadnych uszkodzeń. Moim zdaniem nie było tutaj żadnego przewinienia. Trzeba mieć to na uwadze. Pozytywnie oceniam decyzje sędziów. Uważam że potrzebujemy prawdziwego ścigania. Ktoś jest zadowolony z jego wyników, a ktoś nie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.05.2017  Haas zmienił malowanie bolidu w celu lepszej ekspozycji logotypów
12.05.2017  Grosjean sprawdzi poprawki Haasa dopiero w trakcie FP3
11.05.2017  Brawn: F1 mogłaby wprowadzić otwarte kontrole techniczne
08.05.2017  Haas będzie używał w trakcie GP Hiszpanii hamulców Brembo
29.04.2017  Haas powraca do korzystania z hamulców Brembo
Tagi:
Steiner G.
F1 ogólnie
Przepisy
FIA

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca