F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

07.12.2017

Motorsport.com: Decyzja Williamsa ws. kierowcy zapadnie w ciągu tygodnia

Marchionne oferuje Haasowi sponsoring tytularny Maserati?

Marchionne: Giovinazzi otrzyma w przyszłości szansę startów w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Briatore: Alonso powinien przejść do Ferrari lub Mercedesa

Włoch jest jednak świadomy, że dwukrotny mistrz świata ma ograniczone pole manewru.
Nataniel Piórkowski, 3 lipca 2017, wyświetlenia: 1232<< | lista | T- | T+ | >>


Jeśli Fernando Alonso chce walczyć w nieodległym czasie o mistrzowskie tytuły, musi przejść do Ferrari bądź Mercedesa – przekonuje Flavio Briatore, który w dalszym ciągu wywiera duży wpływ na karierę Hiszpana.

Po trzecim rozczarowującym sezonie w barwach McLaren-Honda, Alonso nie ukrywa, że analizuje alternatywne opcje związane z sezonem 2018. Dwukrotny czempion F1 stwierdził nawet, że pozostanie w stajni z Woking, jeśli ta do września wejdzie na poziom gwarantujący walkę o zwycięstwo.

„Fernando musi przejść do Mercedesa lub Ferrari. Przed Renault wciąż daleka droga, by stało się zespołem ze ścisłej czołówki” – powiedział Briatore w rozmowie z magazynem Auto Motor und Sport, wskazując dwa najbardziej atrakcyjne kierunki dla Alonso przed kolejną kampanią.

Briatore zdaje sobie sprawę z tego, że okazje przejścia do konkurencyjnego zespołu przed sezonem 2018 mogą okazać się bardzo ograniczone. „W Europie jest dziesięć atrakcyjnych klubów piłkarskich. Messi miałby dużo większy wybór. W Formule 1 są tylko trzy takie zespoły”.

Eksperci nie spodziewają się, że Alonso dołączy do Mercedesa i Ferrari, wskazując, że Hiszpan zbudował sobie renomę kierowcy powodującego konflikty wewnątrz zespołu. „To wina Rona Dennisa” – przekonuje jednak Briatore. „To on zapoczątkował problem w McLarenie w sezonie 2007. Mercedes [wtedy udziałowiec zespołu] nie miał z tym wtedy nic wspólnego”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.12.2017  Hamilton: Chcę zakończyć karierę w F1 jako kierowca Mercedesa
26.11.2017  Alonso potwierdza zainteresowanie realizacją szerszego programu w WEC
24.11.2017  Alonso: Nadszedł dobry czas na dokonanie zmiany dostawcy silników
21.11.2017  Gene: Alonso może wygrać Le Mans w swoim debiucie
19.11.2017  Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC
Tagi:
Alonso F.
Briatore F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Aeromis, 03.07.2017 23:28[!]
Uważam zupełnie tak samo. Albo Mercedes, albo Ferrari, albo... IndyCar. Na przenosiny do Renault Alonso wydaje mi się być już po prostu niestety za stary.
derwisz, 04.07.2017 12:58[!]
Briatore dobrze prawi.
viertolcia, 04.07.2017 13:01[!]
A gadka, ze go Renault sabotuje w 2006 też rozsiewał Dennis? Jest na yt wywiad z Schumacherem (chyba z 2013), w którym Lee McKenzie pyta Schumachera o komentarze Alosno nt.: Ferrari i niemożności dania mu mistrzowskiego bolidu, na co Schumacher odpowiedział "if you're part of the team, you're partly responsible for what you have" i myślę, ze to świetnie podsumowuje czemu Alonso ma "tylko" dwa tytuły. Skonfliktowany odchodził z każdego zespołu (jak drugi raz odchodził z Renault tez jakieś kwasy były tylko już nie pamiętam o co - poza crashgate).

Szkoda, bo akurat Alonso wraz z wiekiem szybkości nie stracił, ale w obecnej F1 jest zdecydowanie więcej dobrych kierowców niż dobrych miejsc w bolidach, wiec specjalnie nie dziwi umiarkowane zainteresowanie top teamów (wkrótce) 36 letnim Alonso. Jedyną szansę Alonso na 3 tytuł widzę w zrobieniu "Prosta '93" i wskoczeniu na jakieś niespodziewanie zwolnione miejsce w topowym teamie (choć i tu go olano po decyzji Rosberga).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca