F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.02.2018

Rich Energy nie zostanie nowym właścicielem Force India

Toro Rosso opublikowało pierwsze zdjęcie modelu STR13

Bolidy Saubera i Toro Rosso zadebiutowały na torze

Nikita Mazepin jako pierwszy przetestuje nowy bolid Force India

Sainz: Kierowcom wystarczy 20 okrążeń, by przyzwyczaić się do Halo

Weber: Władze F1 muszą ostrożnie wprowadzać zmiany

Rich Energy prowadzi rozmowy na temat przejęcia Force India

Rozkład jazd kierowców podczas zimowych testów w Barcelonie

20.02.2018

McLaren nawiązał partnerstwo techniczne z Petrobrasem

Jack Aitken nowym kierowcą rezerwowym Renault

Team Renault Sport zaprezentował model R.S.18

Incydent z dnia filmowego nie skomplikuje zimowych testów Red Bulla

Sauber przedstawił bolid C37 w w barwach Alfy Romeo

Lowe: Deflektory będą kluczowym obszarem rozwoju nowych bolidów

Ferrari wprowadzi zmiany w malowaniu swojego bolidu?

19.02.2018

Galeria: Dzień filmowy Red Bulla

Red Bull RB14 zadebiutował na torze wyścigowym

Brawn: Liberty stawia fanów na pierwszym miejscu

Red Bull Racing zaprezentowało bolid RB14

Red Bull zadecyduje o dostawcy jednostek w połowie sezonu 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Briatore: Alonso powinien przejść do Ferrari lub Mercedesa

Włoch jest jednak świadomy, że dwukrotny mistrz świata ma ograniczone pole manewru.
Nataniel Piórkowski, 3 lipca 2017, wyświetlenia: 1264<< | lista | T- | T+ | >>


Jeśli Fernando Alonso chce walczyć w nieodległym czasie o mistrzowskie tytuły, musi przejść do Ferrari bądź Mercedesa – przekonuje Flavio Briatore, który w dalszym ciągu wywiera duży wpływ na karierę Hiszpana.

Po trzecim rozczarowującym sezonie w barwach McLaren-Honda, Alonso nie ukrywa, że analizuje alternatywne opcje związane z sezonem 2018. Dwukrotny czempion F1 stwierdził nawet, że pozostanie w stajni z Woking, jeśli ta do września wejdzie na poziom gwarantujący walkę o zwycięstwo.

„Fernando musi przejść do Mercedesa lub Ferrari. Przed Renault wciąż daleka droga, by stało się zespołem ze ścisłej czołówki” – powiedział Briatore w rozmowie z magazynem Auto Motor und Sport, wskazując dwa najbardziej atrakcyjne kierunki dla Alonso przed kolejną kampanią.

Briatore zdaje sobie sprawę z tego, że okazje przejścia do konkurencyjnego zespołu przed sezonem 2018 mogą okazać się bardzo ograniczone. „W Europie jest dziesięć atrakcyjnych klubów piłkarskich. Messi miałby dużo większy wybór. W Formule 1 są tylko trzy takie zespoły”.

Eksperci nie spodziewają się, że Alonso dołączy do Mercedesa i Ferrari, wskazując, że Hiszpan zbudował sobie renomę kierowcy powodującego konflikty wewnątrz zespołu. „To wina Rona Dennisa” – przekonuje jednak Briatore. „To on zapoczątkował problem w McLarenie w sezonie 2007. Mercedes [wtedy udziałowiec zespołu] nie miał z tym wtedy nic wspólnego”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.02.2018  Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC
13.02.2018  Alonso pokłada duże nadzieje w silniku Renault
12.02.2018  Alonso jako pierwszy poprowadzi model MCL33
12.02.2018  Carey trzyma kciuki za powrót Alonso do czołówki
12.02.2018  Kierowcy WEC krytykują decyzję o zmianie daty wyścigu na Fuji
Tagi:
Alonso F.
Briatore F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Aeromis, 03.07.2017 23:28[!]
Uważam zupełnie tak samo. Albo Mercedes, albo Ferrari, albo... IndyCar. Na przenosiny do Renault Alonso wydaje mi się być już po prostu niestety za stary.
derwisz, 04.07.2017 12:58[!]
Briatore dobrze prawi.
viertolcia, 04.07.2017 13:01[!]
A gadka, ze go Renault sabotuje w 2006 też rozsiewał Dennis? Jest na yt wywiad z Schumacherem (chyba z 2013), w którym Lee McKenzie pyta Schumachera o komentarze Alosno nt.: Ferrari i niemożności dania mu mistrzowskiego bolidu, na co Schumacher odpowiedział "if you're part of the team, you're partly responsible for what you have" i myślę, ze to świetnie podsumowuje czemu Alonso ma "tylko" dwa tytuły. Skonfliktowany odchodził z każdego zespołu (jak drugi raz odchodził z Renault tez jakieś kwasy były tylko już nie pamiętam o co - poza crashgate).

Szkoda, bo akurat Alonso wraz z wiekiem szybkości nie stracił, ale w obecnej F1 jest zdecydowanie więcej dobrych kierowców niż dobrych miejsc w bolidach, wiec specjalnie nie dziwi umiarkowane zainteresowanie top teamów (wkrótce) 36 letnim Alonso. Jedyną szansę Alonso na 3 tytuł widzę w zrobieniu "Prosta '93" i wskoczeniu na jakieś niespodziewanie zwolnione miejsce w topowym teamie (choć i tu go olano po decyzji Rosberga).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca