F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Hembery: Wszyscy plotkują o chęci sprzedania przez Liberty praw do F1

Alfa Romeo przedstawiła bolid C38

Haas oficjalnie pokazał konstrukcję VF-19

Red Bull zaprezentował wyścigowe malowanie RB15

17.02.2019

Ferrari SF90 zadebiutowało na torze

Kwiat: O tym, czy dojrzałem powiedzą moje występy na torze

Gasly: Verstappen jest prawdopodobnie największym talentem w F1

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

Williams nie wyjedzie w poniedziałek na tor w Barcelonie

16.02.2019

Sezon 2019: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19

Binotto: Na początku sezonu Vettel może mieć priorytet nad Leclerkiem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Wielkiej Brytanii

Ferrari postawiło na bardziej agresywną taktykę niż Mercedes.
Nataniel Piórkowski, 4 lipca 2017, wyświetlenia: 1545<< | lista | T- | T+ | >>


Ferrari zdecydowało się na skorzystanie podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii z bardziej agresywnej strategii doboru mieszanek ogumienia niż Mercedes.

Obaj zawodnicy Scuderii otrzymają do dyspozycji aż po dziewięć zestawów supermiękkich opon. Reprezentantom Mercedesa Pirelli dostarczy tylko po sześć kompletów najbardziej miękkiego ogumienia dostępnego na Silverstone. Lewis Hamilton będzie jednak dysponował trzema kompletami więcej miękkich opon niż jego rywal w walce o mistrzostwo świata – Sebastian Vettel.

Wszyscy kierowcy ze ścisłej czołówki, poza Valtterim Bottasem z Mercedesa, otrzymają do dyspozycji tylko jeden zestaw pośrednich opon. Po dwa zestawy oznaczonego białym kolorem ogumienia dostaną prócz Bottasa Sergio Perez i Esteban Ocon z Force India oraz Romain Grosjean broniący barw Haasa.

Kierowcy McLarena: Fernando Alonso i Stoffel Vandoorne oraz Daniił Kwiat z Toro Rosso jako jedyni w stawce otrzymają aż po dziesięć kompletów supermiękkich opon.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.02.2019  Pirelli: Wprowadzanie coraz miększych opon nie poprawiało widowiska
31.01.2019  Pirelli przygotowało na sezon 2019 nowe deszczowe opony
25.01.2019  W drugiej połowie roku Pirelli zacznie przygotowania do sezonu 2021
08.01.2019  Pirelli: Jesteśmy pewni wyeliminowania problemów z blisteringiem
10.12.2018  Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
P@veL, 04.07.2017 17:50[!]
Patrząc na te 2 komplety pośrednich u BOT mam wrażenie że Merc chce powtórzyć taktykę z Barcelony - Fin jedzie na pit-stop mniej i blokuje Vettela
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca