F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Brawn: Nowe podejście do przepisów pozwoli uniknąć kontrowersji

Brytyjczyk przekonuje, że długoterminowe planowanie wyeliminuje napięcia pomiędzy teamami.
Nataniel Piórkowski, 6 lipca 2017, wyświetlenia: 700<< | lista | T- | T+ | >>


Ross Brawn uważa, że konstruktywny proces planowania zmian w przepisach F1 może doprowadzić do wyeliminowania poważnych sporów toczonych pomiędzy większymi i mniejszymi zespołami.

Dyrektor sportowy Formuły 1 niejednokrotnie podkreślał, że jego głównym celem jest odejście od krótkoterminowych rozwiązań wprowadzanych w czasach Berniego Ecclestone'a. W zamian Brytyjczyk proponuje stworzenie konstruktywnych planów rozwoju sportu w kilkuletniej perspektywie, w wyniku otwartej debaty i przy udziale wszystkich zainteresowanych stron.

„Zawsze uważałem, że w w Formule 1 najwięcej napięć rodzą krótkoterminowe rozwiązania – chyba że dotyczą one oczywistych tematów, co do których nikt nie ma wątpliwości” – powiedział Brawn.

„Nagłe zmiany niemal zawsze faworyzują jeden zespół bardziej niż inny, a to doprowadza do pojawienia się wrogości. Jeśli rozmawiasz o czymś, do czego miałoby dojść w perspektywie trzech lat, osiągasz większą równowagę. Zespoły wiedzą, że mogą właściwie się do tego ustosunkować. Z mojego doświadczenia wynika, że takie plany spotykają się z mniejszym oporem” – kontynuował Brytyjczyk.

„Obecnie prowadzimy rozmowy na temat nowych przepisów w zakresie jednostek napędowych na sezon 2021. Póki co debata jest niesamowicie konstruktywna. Zapewne bliżej momentu podjęcia ostatecznej decyzji pojawią się silniejsze argumenty, ale ze względu na fakt, że od wprowadzenia decyzji w życie dzielą nas trzy lub cztery lata, wszystkie zespoły dysponują szansą stworzenia właściwej organizacji i odpowiedniego wykonania pracy. Naturalnie wszyscy ludzie patrzą na to, jakich wad i zalet mogą doświadczyć ze względu na zaproponowane rozwiązania. Dobrze zbadany, średnio bądź długoterminowy plan to nasz sposób na uniknięcie "wojny"” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.07.2018  Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone
13.06.2018  Perez: Problemy z wyprzedzaniem wynikają z Halo oraz opon Pirelli
30.05.2018  Brawn odpiera krytykę pod adresem Grand Prix Monako
12.04.2018  Brawn: GP Bahrajnu pokazało, że w F1 funkcjonują dwie ligi zespołów
08.04.2018  Brawn: Być może warto rozważyć pomysł organizacji wyścigów kwalifikacyjnych
Tagi:
Brawn R.
F1 ogólnie
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca