F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2017

Ferrari ogłosiło datę prezentacji bolidu na sezon 2018

Rotenberg: Pracujemy nad zapewnieniem Sirotkinowi umowy z Williamsem

Ferrari nie wprowadzi większych zmian kadrowych przed sezonem 2018

Mercedes bliski przekroczenia bariery 1000 koni mechanicznych

Ecclestone krytykuje Liberty Media i Ferrari

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Brawn: Nowe podejście do przepisów pozwoli uniknąć kontrowersji

Brytyjczyk przekonuje, że długoterminowe planowanie wyeliminuje napięcia pomiędzy teamami.
Nataniel Piórkowski, 6 lipca 2017, wyświetlenia: 678<< | lista | T- | T+ | >>


Ross Brawn uważa, że konstruktywny proces planowania zmian w przepisach F1 może doprowadzić do wyeliminowania poważnych sporów toczonych pomiędzy większymi i mniejszymi zespołami.

Dyrektor sportowy Formuły 1 niejednokrotnie podkreślał, że jego głównym celem jest odejście od krótkoterminowych rozwiązań wprowadzanych w czasach Berniego Ecclestone'a. W zamian Brytyjczyk proponuje stworzenie konstruktywnych planów rozwoju sportu w kilkuletniej perspektywie, w wyniku otwartej debaty i przy udziale wszystkich zainteresowanych stron.

„Zawsze uważałem, że w w Formule 1 najwięcej napięć rodzą krótkoterminowe rozwiązania – chyba że dotyczą one oczywistych tematów, co do których nikt nie ma wątpliwości” – powiedział Brawn.

„Nagłe zmiany niemal zawsze faworyzują jeden zespół bardziej niż inny, a to doprowadza do pojawienia się wrogości. Jeśli rozmawiasz o czymś, do czego miałoby dojść w perspektywie trzech lat, osiągasz większą równowagę. Zespoły wiedzą, że mogą właściwie się do tego ustosunkować. Z mojego doświadczenia wynika, że takie plany spotykają się z mniejszym oporem” – kontynuował Brytyjczyk.

„Obecnie prowadzimy rozmowy na temat nowych przepisów w zakresie jednostek napędowych na sezon 2021. Póki co debata jest niesamowicie konstruktywna. Zapewne bliżej momentu podjęcia ostatecznej decyzji pojawią się silniejsze argumenty, ale ze względu na fakt, że od wprowadzenia decyzji w życie dzielą nas trzy lub cztery lata, wszystkie zespoły dysponują szansą stworzenia właściwej organizacji i odpowiedniego wykonania pracy. Naturalnie wszyscy ludzie patrzą na to, jakich wad i zalet mogą doświadczyć ze względu na zaproponowane rozwiązania. Dobrze zbadany, średnio bądź długoterminowy plan to nasz sposób na uniknięcie "wojny"” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.12.2017  Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników
01.12.2017  Brawn: W przyszłości będziemy chcieli uniknąć trzech wyścigów z rzędu
30.11.2017  Brawn chciałby kolejnych producentów samochodów w Formule 1
16.11.2017  Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1
25.10.2017  Brawn: F1 potrzebuje lepszego systemu analizowania incydentów
Tagi:
Brawn R.
F1 ogólnie
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca