F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2018

Magnussen: Zwiększenie limitu paliwa nie daje gwarancji ostrego ścigania

Horner: Red Bull może wybrać dostawcę silników na sezon 2019

Horner: Ricciardo powinien podjąć decyzję przed letnią przerwą

Hamilton chce związać się z Mercedesem długoterminową umową

FIA rozważa zmiany mające poprawić bezpieczeństwo podczas pit stopów

23.04.2018

John Booth odszedł z Toro Rosso

Leclerc: Ericsson zasługuje na większy szacunek

Williams próbuje wyeliminować problemy z układem chłodzenia bolidu

Berger: Porsche rozważa wejście do F1 od 2021 roku

Verstappen: Red Bull może mieć problemy na długich prostych

22.04.2018

Key: Toro Rosso korzysta z doświadczenia Hartley'a z WEC

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Alonso powróci na Silverstone do używania nowej specyfikacji silnika

Na Hiszpana zostanie jednak nałożona kara cofnięcia o 5 pozycji na starcie wyścigu.
Nataniel Piórkowski, 13 lipca 2017, wyświetlenia: 2377<< | lista | T- | T+ | >>


Fernando Alonso powróci podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii do korzystania z trzeciej ewolucji silnika Hondy, ale otrzyma karę cofnięcia na starcie za wymianę układu magazynowania energii.

W trakcie GP Austrii inżynierowie Hondy wykryli problem z MGU-H w bolidzie Hiszpana i pragnąc zaoszczędzić czas podjęli decyzję o zainstalowaniu silnika w poprzedniej specyfikacji.

Na torze Silverstone Alonso powróci do korzystania z trzeciej ewolucji jednostki i MGU-H, którego używał podczas ostatniego treningu na Red Bull Ringu. W MCL32 o numerze 14 znajdzie się jednak nowy układ magazynowania energii (piąty w tym sezonie), przez co na dwukrotnego mistrza świata zostanie nałożona kara cofnięcia o pięć pozycji na starcie wyścigu o GP Wielkiej Brytanii.

Honda nie wyklucza, że zdecyduje się na dalsze wymiany podzespołów, co zaowocuje kolejnymi karami – decyzja w tej sprawie zostanie podjęta dopiero po zakończeniu piątkowych zajęć.

MGU-H, które uległo awarii podczas Grand Prix Austrii zostało odesłane do bazy firmy w Sakurze. Ze względu na tygodniowy odstęp pomiędzy wyścigami w Spielbergu i Silverstone, Hondzie nie udało się ukończyć prac nad komponentem przed startem bieżącego weekendu.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.04.2018  Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy
14.04.2018  Alonso: Trzynaste pole startowe było dziś naszym maksimum
14.04.2018  Haas dementuje spekulacje o zainteresowaniu Alonso
12.04.2018  Alonso: Oczekiwania względem McLarena były nierealistyczne
08.04.2018  Alonso: Rezultat McLarena w GP Bahrajnu jest wynikiem zbiegu okoliczności
Tagi:
Alonso F.
Honda
McLaren
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
blady kic, 13.07.2017 17:05[!]
kolejny sezon z rzedu strasznie mnie dziwi ze taki producent jak Honda nie daje rady ogarnac tematu
Damos, 13.07.2017 20:10[!]
Cytat blady kic :
strasznie mnie dziwi ze taki producent jak Honda nie daje rady ogarnac tematu

A ilu producentów daje radę? Mercedes, Ferrari i Renault? Dlaczego przedtem Mercedes nie dawał rady i Red Bull dominował? Ferrari dopiero dogania Mercedesa a Renault podobno cały czas z tyłu mimo kilku lat gonienia i głośnego rozstania z bykami. Mamy więc tylko jednego producenta, który "ogarnia" temat...
krzych, 13.07.2017 20:30[!]
Damos, trochę jednak przesadzasz. Ogarnąć temat --> stworzyć solidna jednostkę umożliwiająca ściganie. Hm, chyba tylko Hondzie się to nie udało. Resztą pomimo odstawania od Marca nie ma aż takich problemów.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca