F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.04.2018

Symonds: Największym problemem Mercedesa jest zarządzanie oponami

Renault przygotowuje poprawki silnika na GP Hiszpanii

FIA zezwoli zespołom na montowanie lusterek na systemie halo

Marca: FIA zainteresowała się bolidem Ferrari

24.04.2018

Magnussen: Zwiększenie limitu paliwa nie daje gwarancji ostrego ścigania

Horner: Red Bull może wybrać dostawcę silników na sezon 2019

Horner: Ricciardo powinien podjąć decyzję przed letnią przerwą

Hamilton chce związać się z Mercedesem długoterminową umową

FIA rozważa zmiany mające poprawić bezpieczeństwo podczas pit stopów

23.04.2018

John Booth odszedł z Toro Rosso

Leclerc: Ericsson zasługuje na większy szacunek

Williams próbuje wyeliminować problemy z układem chłodzenia bolidu

Berger: Porsche rozważa wejście do F1 od 2021 roku

Verstappen: Red Bull może mieć problemy na długich prostych

22.04.2018

Key: Toro Rosso korzysta z doświadczenia Hartley'a z WEC

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli przed GP Wielkiej Brytanii

Szorstka nawierzchnia zapewnia wysoki poziom przyczepności, co obciąża opony.
informacja prasowa, 14 lipca 2017, wyświetlenia: 1829<< | lista | T- | T+ | >>


W Grand Prix Wielkiej Brytanii, która wyznacza półmetek sezonu, pojawią się opony pośrednie P Zero „białe”, miękkie P Zero „żółte” oraz supermiękkie P Zero „czerwone”. To nominacja o stopień miększa od oryginalnej, obejmującej opony twarde, pośrednie i miękkie. Zmiany dokonano w reakcji na informacje zebrane w poprzednich wyścigach i oznacza ona, że po raz pierwszy w historii podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii kierowcy będą korzystali z supermiękkiej mieszanki.

Silverstone słynie z dużych obciążeń jeśli chodzi o ogumienie, za sprawą dość szorstkiej nawierzchni oraz wielu szybkich zakrętów, w których na opony działa duża energia. To domowy wyścig dla wielu zespołów, a na torze zawsze panuje wyjątkowa atmosfera, tworzona przez pełnych pasji i wiedzy brytyjskich kibiców.

TRZY NOMINOWANE MIESZANKI
• Supermiękka „czerwona”
• Miękka „żółta”
• Pośrednia „biała”

TOR Z PUNKTU WIDZENIA OGUMIENIA
• Na Silverstone najważniejsze są siły działające w osi poprzecznej, za sprawą łuków w rodzaju Becketts.
• Miększa gama mieszanek oznacza, że w grę może wchodzić więcej niż jeden pit stop.
• Brytyjska aura słynie z nieprzewidywalności: możliwe są każde warunki, od słońca po deszcz.
• Szorstka nawierzchnia zapewnia wysoki poziom przyczepności, co jeszcze bardziej obciąża opony.
• Proste są generalnie krótkie, więc stosuje się wysoki poziom docisku.
• Tor jest często używany, więc nawierzchnia ulega szybkiemu nagumowaniu.
• Od strony logistycznej to łatwy wyścig: motorsportowa siedziba Pirelli w Didcot jest odległa o zaledwie 30 minut jazdy.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Decyzja o nominowaniu na Silverstone miększych mieszanek niż to pierwotnie planowano została podjęta przez Pirelli, ale przy pełnej aprobacie ze strony kierowców, FIA, zespołów oraz promotora. Wszyscy docenili to, co zamierzamy osiągnąć z tą bardziej agresywną nominacją. Takie rozwiązanie powinno otworzyć dodatkowe możliwości strategiczne i skłonić zespoły do wykonania więcej niż jednego pit stopu. Oczywiście dopiero po przybyciu na miejsce będziemy wiedzieli więcej na temat dokładnych poziomów degradacji i zużycia, zwłaszcza jeśli chodzi o debiutującą na Silverstone mieszankę supermiękką. Od strony ogumienia jest to jeden z najbardziej wymagających torów w kalendarzu, więc ciekawie będzie sprawdzić, jak zachowa się tutaj jeden z najmiększych zestawów w naszej gamie na sezon 2017. Wiele będzie zależało od pogody: w przeszłości mieliśmy tu do czynienia z bardzo zróżnicowanymi warunkami i temperaturami”.

CO NOWEGO?
• Harmonogram weekendu jest bardzo napięty. Akcja na torze rozpoczyna się już w czwartek, od treningów Formuły 2 i GP3. Dzięki temu przed pierwszym piątkowym treningiem Formuły 1 nawierzchnia powinna być bardziej nagumowana.
• Urzędujący mistrz świata Nico Rosberg wrócił za kierownicę swojego Mercedesa W04 z sezonu 2014 podczas Festiwalu Prędkości w angielskim Goodwood. Tym samochodem jeździł także Valtteri Bottas.
• Program testowy Pirelli w sezonie 2018 zostaje wznowiony po Grand Prix Wielkiej Brytanii. We wtorek i środę zespoły Force India oraz Williams przeprowadzą „ślepe” testy slicków.

MINIMALNE CIŚNIENIE POCZĄTKOWE NA SILVERSTONE (SLICKI)
22,5 psi (przód) | 20,5 psi (tył)

MAKSYMALNY KĄT NACHYLENIA KÓŁ PRZY MAKSYMALNYM OBCIĄŻENIU
-3,25° (przód) | -2,00° (tył)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.04.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji
19.04.2018  Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli
18.04.2018  Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu
15.04.2018  GP Chin: opony użyte w wyścigu
08.04.2018  GP Bahrajnu: opony użyte w wyścigu
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piro, 14.07.2017 00:59[!]
Cieszy brak nowej twardej mieszanki która jak się okazało w trakcie weekendu w Barcelonie jest niewypałem i nikt nie chciał jej używać. Mam osobiście nadzieję że zespoły odejdą trochę od strategii jednego pitstopu jak to ma często miejsce w tym sezonie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca