F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.11.2017

Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej

Mer Sao Paulo dementuje plotki o niepewnej przyszłości F1 na Interlagos

Abiteboul: F1 nie powinna odchodzić od obecnej koncepcji silnika

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli przed GP Wielkiej Brytanii

Szorstka nawierzchnia zapewnia wysoki poziom przyczepności, co obciąża opony.
informacja prasowa, 14 lipca 2017, wyświetlenia: 1580<< | lista | T- | T+ | >>


W Grand Prix Wielkiej Brytanii, która wyznacza półmetek sezonu, pojawią się opony pośrednie P Zero „białe”, miękkie P Zero „żółte” oraz supermiękkie P Zero „czerwone”. To nominacja o stopień miększa od oryginalnej, obejmującej opony twarde, pośrednie i miękkie. Zmiany dokonano w reakcji na informacje zebrane w poprzednich wyścigach i oznacza ona, że po raz pierwszy w historii podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii kierowcy będą korzystali z supermiękkiej mieszanki.

Silverstone słynie z dużych obciążeń jeśli chodzi o ogumienie, za sprawą dość szorstkiej nawierzchni oraz wielu szybkich zakrętów, w których na opony działa duża energia. To domowy wyścig dla wielu zespołów, a na torze zawsze panuje wyjątkowa atmosfera, tworzona przez pełnych pasji i wiedzy brytyjskich kibiców.

TRZY NOMINOWANE MIESZANKI
• Supermiękka „czerwona”
• Miękka „żółta”
• Pośrednia „biała”

TOR Z PUNKTU WIDZENIA OGUMIENIA
• Na Silverstone najważniejsze są siły działające w osi poprzecznej, za sprawą łuków w rodzaju Becketts.
• Miększa gama mieszanek oznacza, że w grę może wchodzić więcej niż jeden pit stop.
• Brytyjska aura słynie z nieprzewidywalności: możliwe są każde warunki, od słońca po deszcz.
• Szorstka nawierzchnia zapewnia wysoki poziom przyczepności, co jeszcze bardziej obciąża opony.
• Proste są generalnie krótkie, więc stosuje się wysoki poziom docisku.
• Tor jest często używany, więc nawierzchnia ulega szybkiemu nagumowaniu.
• Od strony logistycznej to łatwy wyścig: motorsportowa siedziba Pirelli w Didcot jest odległa o zaledwie 30 minut jazdy.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Decyzja o nominowaniu na Silverstone miększych mieszanek niż to pierwotnie planowano została podjęta przez Pirelli, ale przy pełnej aprobacie ze strony kierowców, FIA, zespołów oraz promotora. Wszyscy docenili to, co zamierzamy osiągnąć z tą bardziej agresywną nominacją. Takie rozwiązanie powinno otworzyć dodatkowe możliwości strategiczne i skłonić zespoły do wykonania więcej niż jednego pit stopu. Oczywiście dopiero po przybyciu na miejsce będziemy wiedzieli więcej na temat dokładnych poziomów degradacji i zużycia, zwłaszcza jeśli chodzi o debiutującą na Silverstone mieszankę supermiękką. Od strony ogumienia jest to jeden z najbardziej wymagających torów w kalendarzu, więc ciekawie będzie sprawdzić, jak zachowa się tutaj jeden z najmiększych zestawów w naszej gamie na sezon 2017. Wiele będzie zależało od pogody: w przeszłości mieliśmy tu do czynienia z bardzo zróżnicowanymi warunkami i temperaturami”.

CO NOWEGO?
• Harmonogram weekendu jest bardzo napięty. Akcja na torze rozpoczyna się już w czwartek, od treningów Formuły 2 i GP3. Dzięki temu przed pierwszym piątkowym treningiem Formuły 1 nawierzchnia powinna być bardziej nagumowana.
• Urzędujący mistrz świata Nico Rosberg wrócił za kierownicę swojego Mercedesa W04 z sezonu 2014 podczas Festiwalu Prędkości w angielskim Goodwood. Tym samochodem jeździł także Valtteri Bottas.
• Program testowy Pirelli w sezonie 2018 zostaje wznowiony po Grand Prix Wielkiej Brytanii. We wtorek i środę zespoły Force India oraz Williams przeprowadzą „ślepe” testy slicków.

MINIMALNE CIŚNIENIE POCZĄTKOWE NA SILVERSTONE (SLICKI)
22,5 psi (przód) | 20,5 psi (tył)

MAKSYMALNY KĄT NACHYLENIA KÓŁ PRZY MAKSYMALNYM OBCIĄŻENIU
-3,25° (przód) | -2,00° (tył)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.11.2017  Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1
14.11.2017  Pirelli opublikowało wybory zespołów na Grand Prix Abu Zabi
13.11.2017  Pirelli i McLaren odwołali testy opon na Interlagos ze względów bezpieczeństwa
13.11.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Brazylii
12.11.2017  Nowa, najbardziej miękka mieszanka ogumienia będzie oznaczona różowym kolorem
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piro, 14.07.2017 00:59[!]
Cieszy brak nowej twardej mieszanki która jak się okazało w trakcie weekendu w Barcelonie jest niewypałem i nikt nie chciał jej używać. Mam osobiście nadzieję że zespoły odejdą trochę od strategii jednego pitstopu jak to ma często miejsce w tym sezonie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca