F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2018

Magnussen: Zwiększenie limitu paliwa nie daje gwarancji ostrego ścigania

Horner: Red Bull może wybrać dostawcę silników na sezon 2019

Horner: Ricciardo powinien podjąć decyzję przed letnią przerwą

Hamilton chce związać się z Mercedesem długoterminową umową

FIA rozważa zmiany mające poprawić bezpieczeństwo podczas pit stopów

23.04.2018

John Booth odszedł z Toro Rosso

Leclerc: Ericsson zasługuje na większy szacunek

Williams próbuje wyeliminować problemy z układem chłodzenia bolidu

Berger: Porsche rozważa wejście do F1 od 2021 roku

Verstappen: Red Bull może mieć problemy na długich prostych

22.04.2018

Key: Toro Rosso korzysta z doświadczenia Hartley'a z WEC

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Vettel wskazał główne wady pierwszej wersji systemu tarczy

Niemiec testował rozwiązanie na początku porannego treningu na Silverstone.
Nataniel Piórkowski, 14 lipca 2017, wyświetlenia: 2636<< | lista | T- | T+ | >>


Sebastian Vettel nie ocenił pozytywnie pierwszej wersji systemu tarczy, którą testował w swoim bolidzie Ferrari podczas pierwszego treningu przed Grand Prix Wielkiej Brytanii.

Vettel nie spędził na torze zbyt wiele czasu oceniając rozwiązanie, które w przypadku pomyślnych testów miałoby wejść do powszechnego użytku już od sezonu 2018.

„Zalety – myślę, że nie muszę się nad nimi rozwodzić, wiem jaki jest cel tego systemu. Wady -testowałem dzisiaj rano tarczę, ale byłem trochę oszołomiony. Pole widzenia przed siebie nie jest zbyt dobre. Sądzę, że ma na to wpływ wygięcie osłony – dochodzi do dość sporego zniekształcenia obrazu. W dodatku pokonując proste czujesz, że odchylenie powietrza popycha twój kask do przodu”.

Czterokrotny mistrz świata zdradził, że Ferrari zdecydowało się skrócić plan testów tarczy: „Mieliśmy opracowany plan jazd, ale tarcza nie spodobała mi się, więc ją zdemontowaliśmy”.

Vettel nie sądzi, że osłona ogranicza możliwości kierowców z zakresie szybkiej ewakuacji z kokpitu. „Na pewno nie pomaga. Jeśli chodzi o wejście do bolidu, to nie ma to żadnego znaczenia. W kontekście wyjścia z kokpitu jest to kwestia przyzwyczajenia. Nie jest to największe zmartwienie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.04.2018  Vettel docenia gest przeprosin Verstappena chwilę po wyścigu w Chinach
15.04.2018  Verstappen bierze odpowiedzialność za kolizję z Vettelem
14.04.2018  Raikkonen: Nie wiem, w jaki sposób straciłem szansę na pole position
14.04.2018  Vettel zdobył pole position do wyścigu o GP Chin
13.04.2018  Vettel nie jest do końca zadowolony z pracy bolidu
Tagi:
Vettel S.
Tarcza

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcelo92, 14.07.2017 16:28[!]
No i to raczej zakończy temat tarczy... z tym, że wróci temat pałąku. Tarcza ładniejsza, ale jak widać zniekształca obraz, co w sumie dyskwalifikuje ją na starcie.
tomciu, 14.07.2017 18:19[!]
Cytat :
„Mieliśmy opracowany plan jazd, ale tarcza nie spodobała mi się, więc ją zdemontowaliśmy”.

Czytaj między wierszami wyglądało to mniej więcej tak: "Ściągnijcie mi to g.wno, bo nie da się przy tym jechać"
crizz, 15.07.2017 10:13[!]
Naprawdę były potrzebne testy, by odkryć, że zakrzywione szkło zniekształca obraz... Zasłona dymna - halo miało być to i będzie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca