F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.07.2017

DTM: Maro Engel wygrał niedzielny wyścig na torze w Moskwie

Renault liczy na podwójny finisz w czołowej dziesiątce w GP Węgier

Cowell: Żaden koncern nie powinien lekceważyć możliwości Hondy

22.07.2017

Organizatorzy GP Singapuru bliscy podpisania nowej umowy z władzami F1

DTM: Rast odniósł zwycięstwo w sobotnim wyścigu w Rosji

21.07.2017

Pirelli zakończyło analizę uszkodzonej opony z bolidu Vettela

Grosjean i Magnussen pozostaną kierowcami Haasa w sezonie 2018

Hasegawa: Zniesienie systemu tokenów pomaga Hondzie w odrabianiu strat

Lauda: F1 może żałować wprowadzenia Halo

Horner: F1 musi odpowiedzieć na wiele poważnych pytań

Wolff: FIA "nie miała wyboru" decydując o wprowadzeniu Halo

Force India rozpoczęło negocjacje nad nową umową dla Pereza

20.07.2017

Williams zabronił Villeneuve'owi wstępu do swojego motorhome'u?

GPDA popiera decyzję o wprowadzeniu systemu Halo od sezonu 2018

Mallya: Perez powinien odejść z Force India tylko do Ferrari

Kubica pewny, że jest w stanie poprowadzić bolid w specyfikacji z sezonu 2017

19.07.2017

System Halo ma wejść do użytku w F1 od sezonu 2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

Cosworth rozważa powrót do F1

Brown: Mercedes i Ferrari nie chcą pomagać McLarenowi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po treningach przed GP Wielkiej Brytanii

Szeroka gama wybranych opon umożliwia wiele różnych strategii.
informacja prasowa, 14 lipca 2017, wyświetlenia: 605<< | lista | T- | T+ | >>


Silverstone, 14 lipca 2017 – Pierwszy dzień na Silverstone z tegoroczną generacją samochodów, z większym dociskiem i szerszymi oponami, przyniósł rezultaty, jakich do tej pory nie widziano na aktualnej pętli tego obiektu. Samochody, opony i kierowcy byli poddawani bocznym przeciążeniom przekraczającym 5 g przy prędkościach ponad 280 km/h w zakręcie Copse.

Valtteri Bottas z Mercedesa zadbał o to, by w ich debiucie na Silverstone supermiękkie opony P Zero „czerwone” uzyskały najlepszy czas okrążenia. O ponad 0,7 sekundy poprawił najlepszy rezultat sprzed roku, ustanowiony podczas Q2.

Przed wyścigowym weekendem zespoły podjęły bardzo zróżnicowane decyzje odnośnie doboru opon, zatem dzisiejszy program – ocena zużycia i degradacji na wszystkich mieszankach, przy różnych poziomach obciążenia paliwem – był kluczowy do określenia, które opony należy oddać po treningach, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a które zostawić na kwalifikacje i wyścig.

Warunki pozostawały chłodne, a niebo zachmurzone, przy temperaturze powietrza utrzymującej się cały czas poniżej 18 stopni Celsjusza oraz temperaturze nawierzchni około 24 stopni. Pogoda tego typu ma utrzymywać się przez resztę weekendu, z możliwymi opadami deszczu.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Co prawda zespoły wybrały dość zróżnicowane zestawy ogumienia na ten wyścig, ale w miarę pozbywania się kolejnych zestawów zgodnie z obowiązującymi przepisami może się okazać, że dobór na kwalifikacje i wyścig będzie dość podobny. Jak dotąd z całą pewnością przekonaliśmy się, że prędkości, czyli także obciążenie działające na opony, są w tym sezonie bezprecedensowe. Dokładnie tego spodziewamy się po wszystkich torach mocno przeciążających ogumienie, za sprawą większego docisku i szerszych opon”.

„Mimo zwiększonych wymagań, mieszanka supermiękka podczas pierwszej swojej wizyty na Silverstone umożliwiła Valtteriemu Bottasowi ustanowienie nowego rekordu okrążenia. Na tym etapie ogumienie supermiękkie jest szybsze o około 0,7 sekundy od miękkiego. Jeśli jutro nadal będzie sucho – a są co do tego wątpliwości – to możemy spodziewać się dalszego śrubowania czasów w kwalifikacjach”.

PIERWSZY TRENING – NAJLEPSZE CZASY
Bottas – 1.29,106 – MIĘKKA NOWA
Hamilton – 1.29,184 – MIĘKKA UŻYWANA
Verstappen – 1.29,604 – SUPERMIĘKKA NOWA

DRUGI TRENING – NAJLEPSZE CZASY
Bottas – 1.28,496 – SUPERMIĘKKA NOWA
Hamilton – 1.28,543 – MIĘKKA NOWA
Raikkonen – 1.28,828 – SUPERMIĘKKA NOWA

PIERWSZY TRENING – NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Perez – 1.32,023
MIĘKKA – Bottas – 1.29,106
SUPERMIĘKKA – Verstappen – 1.29,604

DRUGI TRENING – NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Bottas – 1.30,285
MIĘKKA – Hamilton – 1.28,543
SUPERMIĘKKA – Bottas – 1.28,496

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Ocon – 20
MIĘKKA – Stroll – 27
SUPERMIĘKKA – Sainz – 24
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.07.2017  Pirelli zakończyło analizę uszkodzonej opony z bolidu Vettela
19.07.2017  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier
16.07.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Wielkiej Brytanii
15.07.2017  Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Wielkiej Brytanii
14.07.2017  Informacja Pirelli przed GP Wielkiej Brytanii
Tagi:
Pirelli

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca