F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po treningach przed GP Wielkiej Brytanii

Szeroka gama wybranych opon umożliwia wiele różnych strategii.
informacja prasowa, 14 lipca 2017, wyświetlenia: 1129<< | lista | T- | T+ | >>


Silverstone, 14 lipca 2017 – Pierwszy dzień na Silverstone z tegoroczną generacją samochodów, z większym dociskiem i szerszymi oponami, przyniósł rezultaty, jakich do tej pory nie widziano na aktualnej pętli tego obiektu. Samochody, opony i kierowcy byli poddawani bocznym przeciążeniom przekraczającym 5 g przy prędkościach ponad 280 km/h w zakręcie Copse.

Valtteri Bottas z Mercedesa zadbał o to, by w ich debiucie na Silverstone supermiękkie opony P Zero „czerwone” uzyskały najlepszy czas okrążenia. O ponad 0,7 sekundy poprawił najlepszy rezultat sprzed roku, ustanowiony podczas Q2.

Przed wyścigowym weekendem zespoły podjęły bardzo zróżnicowane decyzje odnośnie doboru opon, zatem dzisiejszy program – ocena zużycia i degradacji na wszystkich mieszankach, przy różnych poziomach obciążenia paliwem – był kluczowy do określenia, które opony należy oddać po treningach, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a które zostawić na kwalifikacje i wyścig.

Warunki pozostawały chłodne, a niebo zachmurzone, przy temperaturze powietrza utrzymującej się cały czas poniżej 18 stopni Celsjusza oraz temperaturze nawierzchni około 24 stopni. Pogoda tego typu ma utrzymywać się przez resztę weekendu, z możliwymi opadami deszczu.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Co prawda zespoły wybrały dość zróżnicowane zestawy ogumienia na ten wyścig, ale w miarę pozbywania się kolejnych zestawów zgodnie z obowiązującymi przepisami może się okazać, że dobór na kwalifikacje i wyścig będzie dość podobny. Jak dotąd z całą pewnością przekonaliśmy się, że prędkości, czyli także obciążenie działające na opony, są w tym sezonie bezprecedensowe. Dokładnie tego spodziewamy się po wszystkich torach mocno przeciążających ogumienie, za sprawą większego docisku i szerszych opon”.

„Mimo zwiększonych wymagań, mieszanka supermiękka podczas pierwszej swojej wizyty na Silverstone umożliwiła Valtteriemu Bottasowi ustanowienie nowego rekordu okrążenia. Na tym etapie ogumienie supermiękkie jest szybsze o około 0,7 sekundy od miękkiego. Jeśli jutro nadal będzie sucho – a są co do tego wątpliwości – to możemy spodziewać się dalszego śrubowania czasów w kwalifikacjach”.

PIERWSZY TRENING – NAJLEPSZE CZASY
Bottas – 1.29,106 – MIĘKKA NOWA
Hamilton – 1.29,184 – MIĘKKA UŻYWANA
Verstappen – 1.29,604 – SUPERMIĘKKA NOWA

DRUGI TRENING – NAJLEPSZE CZASY
Bottas – 1.28,496 – SUPERMIĘKKA NOWA
Hamilton – 1.28,543 – MIĘKKA NOWA
Raikkonen – 1.28,828 – SUPERMIĘKKA NOWA

PIERWSZY TRENING – NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Perez – 1.32,023
MIĘKKA – Bottas – 1.29,106
SUPERMIĘKKA – Verstappen – 1.29,604

DRUGI TRENING – NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Bottas – 1.30,285
MIĘKKA – Hamilton – 1.28,543
SUPERMIĘKKA – Bottas – 1.28,496

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Ocon – 20
MIĘKKA – Stroll – 27
SUPERMIĘKKA – Sainz – 24
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2018  Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu
15.12.2017  Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018
11.12.2017  Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018
06.12.2017  Isola: Supertwarda mieszanka jest zabezpieczeniem dla Pirelli
29.11.2017  Hamilton: Hipermiękkie opony są najlepszymi jakie do tej pory wykonało Pirelli
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca