F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.05.2018

GP Monako: weekend w obiektywie

GP Monako: opony użyte w wyścigu

Leclerc uniknął kary za kolizję z Hartley'em podczas GP Monako

Hamilton: Wyścig o GP Monako był jak przejażdżka

Ricciardo wygrał wyścig w Monako korzystając z sześciu biegów

Daniel Ricciardo wygrywa Grand Prix Monako

GP Monako: najszybsze okrążenia wyścigu

GP Monako: wyniki wyścigu

Fuoco wygrywa szalony sprint F2 w Monako

Wolff: Vandoorne potrzebuje tylko czasu by zacząć błyszczeć

Perez: Verstappen nie wyciąga wniosków ze swoich błędów

Wolff: Promotorzy wyścigów chcą niższych opłat licencyjnych

FIA oczyściła Ferrari z podejrzeń o łamanie przepisów dotyczących baterii

Renault sfrustrowane kolejnym opóźnieniem Red Bulla w sprawie decyzji

Wszyscy producenci zgodzili się porzucić MGU-H od sezonu 2021

26.05.2018

Verstappen: To nie był mój szósty incydent z rzędu

Ricciardo: Nasza przewaga była wystarczająca, by nie przesadzać

Hamilton: Ricciardo był dzisiaj nie do pokonania

Alonso: Zmiany w ustawieniach na kwalifikacje jak rzut monetą

Horner: Verstappen musi przestać popełniać błędy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po treningach przed GP Wielkiej Brytanii

Szeroka gama wybranych opon umożliwia wiele różnych strategii.
informacja prasowa, 14 lipca 2017, wyświetlenia: 1145<< | lista | T- | T+ | >>


Silverstone, 14 lipca 2017 – Pierwszy dzień na Silverstone z tegoroczną generacją samochodów, z większym dociskiem i szerszymi oponami, przyniósł rezultaty, jakich do tej pory nie widziano na aktualnej pętli tego obiektu. Samochody, opony i kierowcy byli poddawani bocznym przeciążeniom przekraczającym 5 g przy prędkościach ponad 280 km/h w zakręcie Copse.

Valtteri Bottas z Mercedesa zadbał o to, by w ich debiucie na Silverstone supermiękkie opony P Zero „czerwone” uzyskały najlepszy czas okrążenia. O ponad 0,7 sekundy poprawił najlepszy rezultat sprzed roku, ustanowiony podczas Q2.

Przed wyścigowym weekendem zespoły podjęły bardzo zróżnicowane decyzje odnośnie doboru opon, zatem dzisiejszy program – ocena zużycia i degradacji na wszystkich mieszankach, przy różnych poziomach obciążenia paliwem – był kluczowy do określenia, które opony należy oddać po treningach, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a które zostawić na kwalifikacje i wyścig.

Warunki pozostawały chłodne, a niebo zachmurzone, przy temperaturze powietrza utrzymującej się cały czas poniżej 18 stopni Celsjusza oraz temperaturze nawierzchni około 24 stopni. Pogoda tego typu ma utrzymywać się przez resztę weekendu, z możliwymi opadami deszczu.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Co prawda zespoły wybrały dość zróżnicowane zestawy ogumienia na ten wyścig, ale w miarę pozbywania się kolejnych zestawów zgodnie z obowiązującymi przepisami może się okazać, że dobór na kwalifikacje i wyścig będzie dość podobny. Jak dotąd z całą pewnością przekonaliśmy się, że prędkości, czyli także obciążenie działające na opony, są w tym sezonie bezprecedensowe. Dokładnie tego spodziewamy się po wszystkich torach mocno przeciążających ogumienie, za sprawą większego docisku i szerszych opon”.

„Mimo zwiększonych wymagań, mieszanka supermiękka podczas pierwszej swojej wizyty na Silverstone umożliwiła Valtteriemu Bottasowi ustanowienie nowego rekordu okrążenia. Na tym etapie ogumienie supermiękkie jest szybsze o około 0,7 sekundy od miękkiego. Jeśli jutro nadal będzie sucho – a są co do tego wątpliwości – to możemy spodziewać się dalszego śrubowania czasów w kwalifikacjach”.

PIERWSZY TRENING – NAJLEPSZE CZASY
Bottas – 1.29,106 – MIĘKKA NOWA
Hamilton – 1.29,184 – MIĘKKA UŻYWANA
Verstappen – 1.29,604 – SUPERMIĘKKA NOWA

DRUGI TRENING – NAJLEPSZE CZASY
Bottas – 1.28,496 – SUPERMIĘKKA NOWA
Hamilton – 1.28,543 – MIĘKKA NOWA
Raikkonen – 1.28,828 – SUPERMIĘKKA NOWA

PIERWSZY TRENING – NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Perez – 1.32,023
MIĘKKA – Bottas – 1.29,106
SUPERMIĘKKA – Verstappen – 1.29,604

DRUGI TRENING – NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Bottas – 1.30,285
MIĘKKA – Hamilton – 1.28,543
SUPERMIĘKKA – Bottas – 1.28,496

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Ocon – 20
MIĘKKA – Stroll – 27
SUPERMIĘKKA – Sainz – 24
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.05.2018  GP Monako: opony użyte w wyścigu
25.05.2018  FIA oraz FOM proszą Pirelli o uproszczenie nazw ogumienia
23.05.2018  Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako
18.05.2018  Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze
17.05.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca