F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.11.2017

Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej

Mer Sao Paulo dementuje plotki o niepewnej przyszłości F1 na Interlagos

Abiteboul: F1 nie powinna odchodzić od obecnej koncepcji silnika

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po treningach przed GP Wielkiej Brytanii

Szeroka gama wybranych opon umożliwia wiele różnych strategii.
informacja prasowa, 14 lipca 2017, wyświetlenia: 1114<< | lista | T- | T+ | >>


Silverstone, 14 lipca 2017 – Pierwszy dzień na Silverstone z tegoroczną generacją samochodów, z większym dociskiem i szerszymi oponami, przyniósł rezultaty, jakich do tej pory nie widziano na aktualnej pętli tego obiektu. Samochody, opony i kierowcy byli poddawani bocznym przeciążeniom przekraczającym 5 g przy prędkościach ponad 280 km/h w zakręcie Copse.

Valtteri Bottas z Mercedesa zadbał o to, by w ich debiucie na Silverstone supermiękkie opony P Zero „czerwone” uzyskały najlepszy czas okrążenia. O ponad 0,7 sekundy poprawił najlepszy rezultat sprzed roku, ustanowiony podczas Q2.

Przed wyścigowym weekendem zespoły podjęły bardzo zróżnicowane decyzje odnośnie doboru opon, zatem dzisiejszy program – ocena zużycia i degradacji na wszystkich mieszankach, przy różnych poziomach obciążenia paliwem – był kluczowy do określenia, które opony należy oddać po treningach, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a które zostawić na kwalifikacje i wyścig.

Warunki pozostawały chłodne, a niebo zachmurzone, przy temperaturze powietrza utrzymującej się cały czas poniżej 18 stopni Celsjusza oraz temperaturze nawierzchni około 24 stopni. Pogoda tego typu ma utrzymywać się przez resztę weekendu, z możliwymi opadami deszczu.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Co prawda zespoły wybrały dość zróżnicowane zestawy ogumienia na ten wyścig, ale w miarę pozbywania się kolejnych zestawów zgodnie z obowiązującymi przepisami może się okazać, że dobór na kwalifikacje i wyścig będzie dość podobny. Jak dotąd z całą pewnością przekonaliśmy się, że prędkości, czyli także obciążenie działające na opony, są w tym sezonie bezprecedensowe. Dokładnie tego spodziewamy się po wszystkich torach mocno przeciążających ogumienie, za sprawą większego docisku i szerszych opon”.

„Mimo zwiększonych wymagań, mieszanka supermiękka podczas pierwszej swojej wizyty na Silverstone umożliwiła Valtteriemu Bottasowi ustanowienie nowego rekordu okrążenia. Na tym etapie ogumienie supermiękkie jest szybsze o około 0,7 sekundy od miękkiego. Jeśli jutro nadal będzie sucho – a są co do tego wątpliwości – to możemy spodziewać się dalszego śrubowania czasów w kwalifikacjach”.

PIERWSZY TRENING – NAJLEPSZE CZASY
Bottas – 1.29,106 – MIĘKKA NOWA
Hamilton – 1.29,184 – MIĘKKA UŻYWANA
Verstappen – 1.29,604 – SUPERMIĘKKA NOWA

DRUGI TRENING – NAJLEPSZE CZASY
Bottas – 1.28,496 – SUPERMIĘKKA NOWA
Hamilton – 1.28,543 – MIĘKKA NOWA
Raikkonen – 1.28,828 – SUPERMIĘKKA NOWA

PIERWSZY TRENING – NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Perez – 1.32,023
MIĘKKA – Bottas – 1.29,106
SUPERMIĘKKA – Verstappen – 1.29,604

DRUGI TRENING – NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Bottas – 1.30,285
MIĘKKA – Hamilton – 1.28,543
SUPERMIĘKKA – Bottas – 1.28,496

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Ocon – 20
MIĘKKA – Stroll – 27
SUPERMIĘKKA – Sainz – 24
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.11.2017  Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1
14.11.2017  Pirelli opublikowało wybory zespołów na Grand Prix Abu Zabi
13.11.2017  Pirelli i McLaren odwołali testy opon na Interlagos ze względów bezpieczeństwa
13.11.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Brazylii
12.11.2017  Nowa, najbardziej miękka mieszanka ogumienia będzie oznaczona różowym kolorem
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca