F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.07.2017

DTM: Maro Engel wygrał niedzielny wyścig na torze w Moskwie

Renault liczy na podwójny finisz w czołowej dziesiątce w GP Węgier

Cowell: Żaden koncern nie powinien lekceważyć możliwości Hondy

22.07.2017

Organizatorzy GP Singapuru bliscy podpisania nowej umowy z władzami F1

DTM: Rast odniósł zwycięstwo w sobotnim wyścigu w Rosji

21.07.2017

Pirelli zakończyło analizę uszkodzonej opony z bolidu Vettela

Grosjean i Magnussen pozostaną kierowcami Haasa w sezonie 2018

Hasegawa: Zniesienie systemu tokenów pomaga Hondzie w odrabianiu strat

Lauda: F1 może żałować wprowadzenia Halo

Horner: F1 musi odpowiedzieć na wiele poważnych pytań

Wolff: FIA "nie miała wyboru" decydując o wprowadzeniu Halo

Force India rozpoczęło negocjacje nad nową umową dla Pereza

20.07.2017

Williams zabronił Villeneuve'owi wstępu do swojego motorhome'u?

GPDA popiera decyzję o wprowadzeniu systemu Halo od sezonu 2018

Mallya: Perez powinien odejść z Force India tylko do Ferrari

Kubica pewny, że jest w stanie poprowadzić bolid w specyfikacji z sezonu 2017

19.07.2017

System Halo ma wejść do użytku w F1 od sezonu 2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

Cosworth rozważa powrót do F1

Brown: Mercedes i Ferrari nie chcą pomagać McLarenowi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Bottas zostanie cofnięty o 5 miejsc na starcie wyścigu na Silverstone

Kolejne kary za wymianę podzespołów jednostki napędowej spadną na Fernando Alonso.
Nataniel Piórkowski, 14 lipca 2017, wyświetlenia: 2406<< | lista | T- | T+ | >>


Valtteri Bottas zostanie cofnięty o pięć pozycji na starcie niedzielnego wyścigu o Grand Prix Wielkiej Brytanii, po tym jak Mercedes zdecydował się wymienić w jego bolidzie skrzynię biegów.

Bottas, zwycięzca ostatniego wyścigu Formuły 1 w Austrii, uzyskał najlepsze czasy okrążeń w trakcie pierwszego i drugiego treningu na torze Silverstone.

Ze względu na drugą z rzędu nieplanowaną wymianę przekładni w bolidach Mercedesa (w Spielbergu doszło do tego w przypadku Lewisa Hamiltona), wiadomo już, że Bottas na pewno nie rozpocznie niedzielnej rywalizacji z pierwszego pola startowego.

Stajnia z Brackley potwierdziła, że starała się zapewnić, iż skrzynia dotrwa do końca cyklu sześciu wyścigów, ale okazało się to niemożliwe. Ekipa Srebrnych Strzał jest pewna, iż zrozumiała źródło problemów z przekładnią i nie będą już one zakłócać kolejnych wyścigowych weekendów.

Alonso z kolejnymi karami za wymianę części składowych silnika

Fernando Alonso wyruszy do wyścigu z ostatniego pola startowego, w wyniku dokonania przez Hondę wymiany kolejnych podzespołów jednostki napędowej.

Według ustaleń Autosportu Hiszpan rozpocznie w sobotę korzystanie z szóstego w tym sezonie silnika spalinowego, ósmej turbosprężarki, ósmego MGU-H oraz szóstego MGU-K.

Oznacza to, iż zostanie na niego nałożona kara cofnięcia o 25 miejsc na starcie wyścigu. Należy do niej doliczyć jeszcze cofnięcie o 5 pozycji w związku z zamontowaniem do bolidu dwukrotnego mistrza świata nowego układu magazynowania energii przed piątkowymi treningami.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.07.2017  Lauda: F1 może żałować wprowadzenia Halo
21.07.2017  Wolff: FIA "nie miała wyboru" decydując o wprowadzeniu Halo
20.07.2017  GPDA popiera decyzję o wprowadzeniu systemu Halo od sezonu 2018
17.07.2017  Kwiat: Sędziowie nakładają na mnie surowsze kary niż na innych kierowców
16.07.2017  Red Bull dokonał wymiany podzespołów silnika w bolidzie Ricciardo
Tagi:
FIA
Bottas V.
Alonso F.
Mercedes
McLaren
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sneer, 14.07.2017 21:27[!]
Hehe, zapewniają zwycięstwo Hamiltonowi
Simi, 14.07.2017 21:46[!]
Taa, jednocześnie gwarantując Vettelowi miejsce wyżej. Serio, jeśli chcieliby TO, są lepsze metody.
Gangster, 14.07.2017 22:18[!]
To co Vettel Bottasowi też w tyle wjechał że mu wymieniają skrzynie?
seb5, 14.07.2017 22:27[!]
Miał tak vettel łapać kary za wymiany, na razie to merc łapie
mcracer1993, 14.07.2017 22:51[!]
@seb5 Wszystko przed Ferrari - nie wiem jak teraz się grafika przedstawiała z komponentami jednostki napędowej ale nie jest ciekawie. Ale czy to jest prawda, że Ferrari specjalnie skręca silniki w sesjach treningowych, by specjalnie nie żyłować komponentów jednostki napędowej? To jest pytanie do wszystkich. Bo mnie się wydaje, że takie rzeczy są niemożliwe, choć mogę się mylić.
Bulasnick, 15.07.2017 02:19[!]
@mcracer1993 Po 1 .... takie rzeczy są możliwe i mało tego są one powszechnie stosowane ( prosty przykład, pierwszy z brzegu, tryb kwalifikacyjny w mercach czy ferrari)
Po 2 ....( co już częściowo odpowiedziałem wyżej) mylisz się ;)
seb5, 15.07.2017 07:46[!]
@mcracer1993
To że poszczególne komponenty są napoczęte nie znaczy , że już się nie nadają. Może na grafice nie wygląda to ciekawie ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu ;)
dejacek, 15.07.2017 08:54[!]
a gdyby tak teoretycznie pięciu najlepszych zawodników otrzymało karę cofnięcia o 5 miejsc to kto wystartuje z PP szósty?
mcracer1993, 15.07.2017 10:04[!]
No to już wszystko wiem - oczywiście ja też jestem człowiekiem, a nie robotem ale FIA MUSI zmienić regulamin odnośnie:
- punktów karnych dla kierowców w formie klucza, który przedstawiałem wielokrotnie ale przypomniałem w najnowszym artykule - z mojego punktu widzenia będzie poprawa widowiska, a kierowcy zaczną w końcu szanować swoje superlicencje
- kar finansowych dla zespołów za nadprogramowe wymiany komponentów jednostki napędowej zamiast kar cofnięcia na starcie dla kierowców
Bo gdyby takie zasady jakie ja przedstawiałem obowiązywały, to nie Alonso powinien był startować z końca stawki tylko Kwiat, a w ostatnim GP Austrii Vettel powinien był startować z alei serwisowej, a nie z 2 pola. To w ogóle po co FIA wprowadzała taryfikator punktów karnych? Tak dla beki!? Bez obowiązującego klucza taryfikator punktów karnych dla kierowców nie ma sensu istnienia - bez pozdrowień dla FIA.
Aeromis, 15.07.2017 11:28[!]
@dejacek
Tak byłoby sprawiedliwie, lecz tak nie jest. Temat był wałkowany jakiś czas temu. Liczy się... kolejność przyznawania kar, więc i możliwości jest bardzo dużo. Jeśli kierowca pierwszy w kwalifikacjach dostał by karę jako pierwszy, to nadal wystartowałby z PP, bo kolejni by spadli za niego później. Gdyby dostał kare jako ostatni, to wystartowałby z P6. Chore, ale cóż.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca