F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.02.2018

Sezon 2018: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Kubica jako pierwszy sprawdzi na torze nowy bolid Williamsa

Ricciardo rozpocznie przygotowania do sezonu z Red Bullem

Renault nie przedstawiło we wtorek rzeczywistego bolidu R.S.18

Alonso: Nadchodzą dobre czasy dla McLarena

Galeria: Shakedown Saubera C37

Wolff liczy na szybkie sfinalizowanie rozmów w sprawie umowy Hamiltona

23.02.2018

Robert Kubica weźmie udział w pierwszych testach w Barcelonie

Rowland będzie pełnił funkcję młodego kierowcy Williamsa w sezonie 2018

Boullier: McLaren nie poszedł na kompromisy projektując bolid MCL33

Brown: Nowe malowanie bolidu pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów

McLaren przedstawił bolid MCL33 w pomarańczowych barwach

22.02.2018

Raikkonen jako pierwszy przetestuje SF71H

Force India dementuje spekulacje o potencjalnej sprzedaży

Ferrari pokazało tegoroczny bolid - SF71H

Galeria: Shakedown Mercedesa W09

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

Wehrlein i Russell będą w tym roku rezerwowymi kierowcami Mercedesa

Mercedes oficjalnie zaprezentował bolid W09 EQ Power+

Pierwsze zdjęcie McLarena MCL33 wyciekło do internetu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Wielkiej Brytanii

Strategia będzie zależała od warunków atmosferycznych: jeden lub dwa pit stopy.
informacja prasowa, 15 lipca 2017, wyświetlenia: 1091<< | lista | T- | T+ | >>


Silverstone, 15 lipca 2017 – Kwalifikacje na Silverstone stały pod znakiem zmiennych warunków atmosferycznych: sesja rozpoczęła się na oponach przejściowych, a następnie nawierzchnia stopniowo przesychała.

Niemal wszyscy kierowcy korzystali z przejściowego ogumienia w trakcie Q1, ale w samej końcówce supermiękką mieszankę założyli Esteban Ocon z Force India i Fernando Alonso z McLarena, który uzyskał najlepszy czas tego segmentu. Przez resztę kwalifikacji większość zawodników korzystała z supermiękkich opon, ale Valtteri Bottas z Mercedesa – który jutro zostanie karnie cofnięty o pięć pozycji na starcie – podjął strategiczną decyzję i swój najlepszy czas w Q2 uzyskał na miękkiej mieszance.

Jego zespołowy partner Lewis Hamilton zdobył pole position na supermiękkiej mieszance, uzyskując w samej końcówce Q3 rezultat 1.26,600 – najlepszy z całego weekendu i lepszy o ponad 2,5 sekundy od zeszłorocznego czasu dającego pole position, a także lepszy o ponad pół sekundy od najbliższego rywala.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Od strony strategicznej najbardziej interesująca była decyzja Valtteriego Bottasa o zastosowaniu miękkiej mieszanki w Q2, czyli odmiennej strategii w wyścigu. To oznacza, że będzie mógł wykonać dłuższy pierwszy przejazd niż bezpośredni rywale, zyskując pozycje na torze”.

„Dzisiaj temperatura nawierzchni rzadko przekraczała 20 stopni Celsjusza, a na początku kwalifikacji spadł deszcz, więc opony nie miały prostego zadania jeśli chodzi o generowanie przyczepności i ciepła. Mimo to Hamilton był w stanie przejechać wyjątkowe okrążenie, po raz kolejny poprawiając rekord obecnej konfiguracji Silverstone. Jutrzejsza strategia może opierać się na jednym lub dwóch pit stopach, w zależności od degradacji supermiękkiej mieszanki”.

DZISIEJSZE ZACHOWANIE OPON
• Przejściowe „zielone”: Wykorzystywane pod koniec trzeciego treningu oraz Q1, ale nie później.
• Supermiękkie „czerwone”: Podstawowe ogumienie w kwalifikacjach, szybsze o około 0,7 sekundy od miękkich.
• Miękkie „żółte”: Dzika karta w kwalifikacjach: Bottas awansował na nich z Q2.
• Pośrednie „białe”: Wykorzystane na kilku przejazdach w trzecim treningu.

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Ocon – 20
MIĘKKA – Stroll – 27
SUPERMIĘKKA – Sainz – 24
PRZEJŚCIOWA – Hamilton – 9

NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Bottas – 1.30,285
MIĘKKA – Hamilton – 1.28,543
SUPERMIĘKKA – Hamilton – 1.26,600
PRZEJŚCIOWA – Verstappen – 1.38,912

ZESTAWY OPON DOSTĘPNE NA WYŚCIG

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.01.2018  Pirelli obawia się testów w Barcelonie na nowej nawierzchni
19.01.2018  Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1
18.01.2018  Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018
15.01.2018  Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018
11.01.2018  Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca