F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.11.2017

FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017

Gene: Alonso może wygrać Le Mans w swoim debiucie

Hartley pozostaje spokojny o jednostki Hondy w sezonie 2018

Williams dementuje pogłoski o podpisaniu umowy z Kubicą na sezon 2018

20.11.2017

Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej

Mer Sao Paulo dementuje plotki o niepewnej przyszłości F1 na Interlagos

Abiteboul: F1 nie powinna odchodzić od obecnej koncepcji silnika

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Wielkiej Brytanii

Strategia będzie zależała od warunków atmosferycznych: jeden lub dwa pit stopy.
informacja prasowa, 15 lipca 2017, wyświetlenia: 1065<< | lista | T- | T+ | >>


Silverstone, 15 lipca 2017 – Kwalifikacje na Silverstone stały pod znakiem zmiennych warunków atmosferycznych: sesja rozpoczęła się na oponach przejściowych, a następnie nawierzchnia stopniowo przesychała.

Niemal wszyscy kierowcy korzystali z przejściowego ogumienia w trakcie Q1, ale w samej końcówce supermiękką mieszankę założyli Esteban Ocon z Force India i Fernando Alonso z McLarena, który uzyskał najlepszy czas tego segmentu. Przez resztę kwalifikacji większość zawodników korzystała z supermiękkich opon, ale Valtteri Bottas z Mercedesa – który jutro zostanie karnie cofnięty o pięć pozycji na starcie – podjął strategiczną decyzję i swój najlepszy czas w Q2 uzyskał na miękkiej mieszance.

Jego zespołowy partner Lewis Hamilton zdobył pole position na supermiękkiej mieszance, uzyskując w samej końcówce Q3 rezultat 1.26,600 – najlepszy z całego weekendu i lepszy o ponad 2,5 sekundy od zeszłorocznego czasu dającego pole position, a także lepszy o ponad pół sekundy od najbliższego rywala.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Od strony strategicznej najbardziej interesująca była decyzja Valtteriego Bottasa o zastosowaniu miękkiej mieszanki w Q2, czyli odmiennej strategii w wyścigu. To oznacza, że będzie mógł wykonać dłuższy pierwszy przejazd niż bezpośredni rywale, zyskując pozycje na torze”.

„Dzisiaj temperatura nawierzchni rzadko przekraczała 20 stopni Celsjusza, a na początku kwalifikacji spadł deszcz, więc opony nie miały prostego zadania jeśli chodzi o generowanie przyczepności i ciepła. Mimo to Hamilton był w stanie przejechać wyjątkowe okrążenie, po raz kolejny poprawiając rekord obecnej konfiguracji Silverstone. Jutrzejsza strategia może opierać się na jednym lub dwóch pit stopach, w zależności od degradacji supermiękkiej mieszanki”.

DZISIEJSZE ZACHOWANIE OPON
• Przejściowe „zielone”: Wykorzystywane pod koniec trzeciego treningu oraz Q1, ale nie później.
• Supermiękkie „czerwone”: Podstawowe ogumienie w kwalifikacjach, szybsze o około 0,7 sekundy od miękkich.
• Miękkie „żółte”: Dzika karta w kwalifikacjach: Bottas awansował na nich z Q2.
• Pośrednie „białe”: Wykorzystane na kilku przejazdach w trzecim treningu.

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Ocon – 20
MIĘKKA – Stroll – 27
SUPERMIĘKKA – Sainz – 24
PRZEJŚCIOWA – Hamilton – 9

NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA – Bottas – 1.30,285
MIĘKKA – Hamilton – 1.28,543
SUPERMIĘKKA – Hamilton – 1.26,600
PRZEJŚCIOWA – Verstappen – 1.38,912

ZESTAWY OPON DOSTĘPNE NA WYŚCIG

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.11.2017  Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1
14.11.2017  Pirelli opublikowało wybory zespołów na Grand Prix Abu Zabi
13.11.2017  Pirelli i McLaren odwołali testy opon na Interlagos ze względów bezpieczeństwa
13.11.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Brazylii
12.11.2017  Nowa, najbardziej miękka mieszanka ogumienia będzie oznaczona różowym kolorem
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca