F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.09.2017

Trulli: Vettel wciąż ma szansę na wywalczenie mistrzowskiego tytułu

Wolff: Bottas nie stanie się drugim kierowcą Mercedesa

18.09.2017

Boullier: Od sezonu 2019 McLaren zacieśni współpracę z Renault

Honda: McLaren miał problem z dostosowaniem się do zmian

17.09.2017

GP Singapuru: weekend w obiektywie

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Singapuru

GP Singapuru: wypowiedzi po wyścigu (10)

Kolizja ze startu Grand Prix Singapuru uznana za incydent wyścigowy

GP Singapuru: najszybsze okrążenia wyścigu

Verstappen obwinia Vettela za kolizję na starcie Grand Prix Singapuru

Hamilton wygrywa szalony wyścig o GP Singapuru

GP Singapuru: wyniki wyścigu

Robert Kubica może przetestować bolid Williamsa na torze w Europie

Sergio Perez przedłużył kontrakt z Force India na sezon 2018

Grosjean: Deszcz mógłby uniemożliwić nocną rywalizację na Marina Bay

Aston Martin zostanie sponsorem tytularnym Red Bull Racing?

Massa: W wyścigu będę kibicował kierowcom McLarena

Magnussen: Haas nie stanąłby na drodze ku rozwojowi mojej kariery

16.09.2017

Toyota otwarta na rozmowy z Alonso w sprawie posady na Le Mans 2018

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Singapuru

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Leclerc zwyciężył w głównym wyścigu F2 na Silverstone

Junior Ferrari dojechał do mety pomimo problemów technicznych.
Łukasz Godula, 16 lipca 2017, wyświetlenia: 2456<< | lista | T- | T+ | >>
Junior Ferrari, Charles Leclerc wygrał główny wyścig Formuły 2 na torze Silverstone, pomimo awarii, do jakiej doszło w połowie rywalizacji.

Leclerc wykorzystał start z pole position i budował przewagę na pierwszym przejeździe, jednak z jego samochodu zaczął wydobywać się dym na okrążenie przed zmianą opon. Problem nie zatrzymał lidera klasyfikacji generalnej i na metę wjechał z przewagą 10 sekund nad Nato, który pokonał Olivera Rowlanda uzupełniającego podium.

Rowland tymczasem nie popisał się tak dobrym startem i spadł na trzecią pozycję za Nato. Podczas gdy Leclerc szybko odjeżdżał od rywali, kręcąc czasy o 2 sekundy lepsze od innych, Rowland naciskał na Nato.

Jednak junior Renault zaczął mieć problemy ze zużyciem opon, gdy okazało się, że miękka mieszanka Pirelli nie wytrzyma długo na Silverstone. Leclerc zdawał się nie mieć takich problemów i jechał z przewagą 6 sekund na Francuzem, gdy ten zjechał po świeże opony, a za nim Rowland, King i Markiełow.

Jednak z samochodu Leclerca zaczął wydobywać się dym, który zdawał się być spalonym olejem. Lider był w stanie jednak zjechać po twarde opony i bez problemu dołączył do walki i spokojnie dokończył zawody. Rowland naciskał na Nato na początku drugiego przejazdu, atakując go w Brooklands i Luffield, jednak nie był w stanie wyprzedzić rywala.

Ostatecznie Leclerc zwyciężył z przewagą niecałych dziewięciu sekund nad Nato, podczas gdy Rowland przyjechał za nim ze stratą 0,7 sekundy. Markiełow, który w ładnym stylu wyprzedził Matsushitę na prostej Wellington był czwarty, przed Sergio Canamasasem, który zaliczył swój najlepszy tegoroczny występ.

Luca Ghiotto po serii manewrów wyprzedzania dojechał do mety szósty, podczas gdy King zameldował się na siódmej lokacie. Ósmy do mety dojechał Latifi, dzięki czemu wystartuje z pole position w sprincie, a czołową dziesiątkę uzupełnili Galael i Matsushita.

Formula 2 > 2017 > Wielka Brytania 1 (główny), Silverstone - 5,891 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 1Charles LeclercPrema RacingDallara F2/112849:23,07525
2. 20Norman NatoPertamina Arden Dallara F2/1128+0:08,86618
3. 9Oliver RowlandDAMSDallara F2/1128+0:09,60515
4. 6Artjom MarkiełowRussian TimeDallara F2/1128+0:17,74312
5. 17Sergio CanamasasTridentDallara F2/1128+0:18,71510
6. 5Luca GhiottoRussian TimeDallara F2/1128+0:24,2848
7. 15Jordan KingMP MotorsportDallara F2/1128+0:26,4986
8. 10Nicholas LatifiDAMSDallara F2/1128+0:27,8054
9. 21Sean GelaelPertamina Arden Dallara F2/1128+0:28,9042
10. 7Nobuharu MatsushitaART Grand PrixDallara F2/1128+0:34,5601
11. 11Ralph BoschungCampos RacingDallara F2/1128+0:44,764
12. 3Louis DeletrazRacing EngineeringDallara F2/1128+0:46,536
13. 14Sergio Sette CamaraMP MotorsportDallara F2/1128+0:47,050
14. 4Gustav MaljaRacing EngineeringDallara F2/1128+0:50,673
15. 16Nabil JeffriTridentDallara F2/1128+0:56,457
16. 2Antonio FuocoPrema RacingDallara F2/1128+1:01,355
17. 12Robert VisoiuCampos RacingDallara F2/1128+1:09,543
18. 8Alexander AlbonART Grand PrixDallara F2/1128+1:12,549
19. 17Callum IlottTridentDallara F2/11271 okr.
Nie wystartowali
18Nyck de VriesRapaxDallara F2/110
Pole position: Charles Leclerc (Prema Racing) - 1:38,427 (+4 pkt.)
Najszybsze okrążenie: Nobuharu Matsushita (ART Grand Prix) - 1:42,512 na 23 okrążeniu (+2 pkt.)
Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.09.2017  Ghiotto wygrywa sprint F2 na Monzy
02.09.2017  Antonio Fuoco wygrał sobotni wyścig F2 na Monzy
31.08.2017  Zaprezentowano nowy bolid Formuły 2
27.08.2017  Sergio Sette Camara wygrywa sprint F2 na Spa
26.08.2017  Leclerc dominuje w głównym wyścigu F2 na Spa (akt.)
Tagi:
F2

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca