F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.11.2017

Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej

Mer Sao Paulo dementuje plotki o niepewnej przyszłości F1 na Interlagos

Abiteboul: F1 nie powinna odchodzić od obecnej koncepcji silnika

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Wolff odpiera krytyczne uwagi Grosjeana pod adresem Hamiltona

Z kolei Gunther Steiner domaga się od sędziów większej konsekwencji.
Nataniel Piórkowski, 16 lipca 2017, wyświetlenia: 1309<< | lista | T- | T+ | >>


Szef działu sportów motorowych Mercedesa – Toto Wolff, odpiera krytykę Romaina Grosjeana, który oskarżał Lewisa Hamiltona o spowolnienie go w trakcie finałowej części czasówki na Silverstone.

Po przeanalizowaniu incydentu sędziowie wyznaczeni przez organ zarządzający na GP Wielkiej Brytanii uznali, że chociaż Francuz mógł potencjalnie odczuć negatywne skutki znalezienia się bezpośrednio za bolidem Hamiltona, to jednak nie został przez niego spowolniony.

W odpowiedzi Francuz stwierdził, że Brytyjczyk nie otrzymał kary ze względu na fakt, iż walczy o mistrzostwo świata, a FIA stosuje podwójne standardy interpretując przepisy: „Czasem może się wydawać, że mamy do czynienia z dwoma typami decyzji” – powiedział kierowca Haasa.

Komentując wypowiedź Francuza Wolff powiedział: „Są ludzie, którzy cały czas narzekają. Nigdy nie przestają. Nie chcę tego nawet komentować. Jeśli Romain Grosjean wychodzi przed dziennikarzy i zaczyna prosić o kary dla innych kierowców, to powinien najpierw przypomnieć sobie swoje własne osiągnięcia na torze. Powinien być szczęśliwy z tego, że ściga się w F1.”

Szef Haasa – Gunther Steiner, zwracał uwagę na potrzebę większej konsekwentności w wydawanych przez sędziów decyzjach. „Co stałoby się, gdyby to Romain przeszkodził Hamiltonowi? Trzeba coś z tym zrobić. Mogą powiedzieć, że ukaranie Lewisa nie poprawiłoby naszej pozycji. Zdaję sobie z tego sprawę, ale gdyby to nasz bolid spowolnił Hamiltona, otrzymalibyśmy karę i ponieślibyśmy surowe konsekwencje: spadlibyśmy w dół stawki i stracilibyśmy punkty. Obaj mamy w końcu coś do stracenia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.11.2017  Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR
08.11.2017  Mercedes sprawdzi w Brazylii oraz Abu Zabi "nowe i interesujące" koncepcje
01.11.2017  Wolff: Mercedes jest niezadowolony z propozycji zmian na sezon 2021
29.10.2017  Mercedes bagatelizuje plotki o współpracy z Ferrari
25.10.2017  Wolff: FIA powinna pozwalać kierowcom na ostre ściganie
Tagi:
Wolff T.
Grosjean R.
Steiner G.
Przepisy
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcelo92, 16.07.2017 11:46[!]
Co wolno wojewodzie to nie tobie ... :D
Aeromis, 16.07.2017 11:54[!]
Wolff kłamie i o tym wie, bo poziom jego argumentacji jest żałosny. Chroni Lewisa i tyle. Wypominać komuś że kiedyś coś... Tymczasem sprawa dotyczy obu dojrzałych kierowców, którzy są w czołówce kierowców z najmniejszą ilością punktów karnych. Lewis 1, Grosjean 3.
Gunther Steiner celnie podsumował to oszustwo.
Sasilton, 16.07.2017 11:58[!]
Perez przyblokował Vettela i jakoś kary nie dostał, więc teorie GRO są wyjęte z tyłka.
tex_f1, 16.07.2017 12:29[!]
Co za bezsensowne argumenty. To, że kiedyś Grosjean był rozrabiaką na torze nie znaczy, że teraz nie ma prawa odezwać się jak inni kierowcy popełniają błędy za które powinna być kara. Sędziowie nie mieli jaj, żeby ukarać Lewisa przed własną publicznością zresztą on od dawna ma taryfe ulgową od sędziów.

https://www.youtu.../watch?v=14neXwpIRg0

Na filmie widać ewidentne blokowanie.
seb5, 16.07.2017 12:54[!]
@tex f1
Zgadzam się z Tobą w 100%, zarówno co do argumentów Wolffa, które są po prostu żałosne jak i do sytuacji ukazanej na filmiku.
marrcus, 16.07.2017 13:06[!]
pół-angol u siebie będzie miał u siebie fory, sporne sytuacje na jego korzyść pójda
Gangster, 16.07.2017 13:07[!]
To co VET:HAM 1:1? Co do taryfy ulgowej w tym roku?
tex_f1, 16.07.2017 13:14[!]
@Gangster
Jakie 1:1? Przecież Vettel został ukarany. Dostał karę przez którą stracił zwycięstwo oraz 13 pkt z klasyfikacji po tym jak spadł na 4 miejsce.
kurcjusz, 16.07.2017 20:41[!]
Ja tylko jednego nie rozumiem. Na jakiego wała Hamiltona miałby swiadomie spowalniach GRO?
Walczy o tytuł, buduje reputację, chce być przykładem dla innych - ma do stracenia swoją najważniejszą rzecz, dobre imię i markę świetnego kierowcy którą buduje się latami po drugiej stronie szali leży co? Po co miałby to zrobić, co takiego cennego uzyskałby takim działaniem co warte by było utraty wcześniej wymienionych cnót? Niepojęte.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca