F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.09.2017

DTM: Rene Rast odniósł zwyciestwo w drugim wyścigu w Austrii

23.09.2017

DTM: Ekstrom odniósł zwycięstwo w sobotnim wyścigu na Red Bull Ringu

Kubica, Massa i di Resta walczą o kontrakt z Williamsem na sezon 2018

22.09.2017

Od sezonu 2018 FIA zmniejszy regulaminową pulę podzespołów silnika

FIA zaostrza przepisy dotyczące falstartów

Organizatorzy GP Meksyku chcą wysłać silny przekaz po trzęsieniu ziemi

Berger: Mateschitz nie jest zmęczony Formułą 1

GP Chin i GP Bahrajnu mogą zamienić się miejscami w kalendarzu F1

Fernley: Liberty Media nadal nie przedstawiło propozycji zmian w F1

21.09.2017

Światowa Rada FIA zatwierdziła zmiany w przepisach F1

Leclerc poprowadzi bolid Saubera podczas czterech piątkowych treningów

Prost: Renault chce być kuszącą opcją na przyszłorocznym rynku kierowców

Brown: Współpraca z Renault nie jest krótkoterminowym rozwiązaniem

Verstappen: Singapur był naszą ostatnią szansą na dobry wynik

20.09.2017

McLaren: Trzy lata współpracy z Hondą były wizerunkową katastrofą

Polski koncern paliwowy sfinansuje test Kubicy w Williamsie?

Hamilton: Mercedes nie wyeliminuje w tym roku słabych stron bolidu W08

Boullier: Mamy dwa tygodnie opóźnienia w przygotowaniach do sezonu 2018

Villeneuve: To Vettel ponosi winę za kolizję ze startu GP Singapuru

19.09.2017

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Malezji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Wielkiej Brytanii

Problemy Ferrari z oponami są obecnie badane wspólnie z zespołem.
informacja prasowa, 16 lipca 2017, wyświetlenia: 1313<< | lista | T- | T+ | >>


Silverstone, 16 lipca 2017 – Dominacja Lewisa Hamiltona z Mercedesa przyniosła mu wyrównanie rekordu zwycięstw w Grand Prix Wielkiej Brytanii. Wygrał wyścig po starcie z pole position na oponach supermiękkich i zmienił je na miękkie bez utraty prowadzenia. Taką samą strategię supermiękkie/miękkie zastosowała większość stawki.

Inaczej postąpił Valtteri Bottas, jego zespołowy partner z Mercedesa, który zastosował odwrotną strategię i wystartował na miękkiej mieszance. Zyskiwał pozycje dzięki pit stopom rywali, a po zmianie opon na szybsze supermiękkie nadrobił kolejne miejsca na finiszu wyścigu.

Tuż przed końcem Grand Prix zespół Ferrari doświadczył problemów z lewymi przednimi oponami w samochodach Sebastiana Vettela i Kimiego Raikkonena. Obaj musieli zjechać na nieplanowane pit stopy, ale mimo to Raikkonen zdołał stanąć na podium. Przyczyny tych incydentów są aktualnie badane we współpracy z zespołem.

Silverstone to jeden z najbardziej wymagających torów w sezonie pod względem energii działającej na opony: samochody poddawane są przeciążeniom przekraczającym 5 g. Mimo to supermiękka mieszanka, debiutująca podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii, sprostała tym wymaganiom. Przykładowo Daniel Ricciardo z Red Bulla po starcie z 19. pola, w wyniku kary, wykonał długi pierwszy przejazd na supermiękkich oponach i zajął piąte miejsce.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Grand Prix Wielkiej Brytanii przyniosło zaskakującą końcówkę dla duetu Ferrari: Sebastian Vettel i Kimi Raikkonen niestety doświadczyli problemów z oponami tuż przed zaciętym finiszem. To wielka szkoda, oczywiście sprawdzamy teraz dokładnie przyczyny we współpracy z zespołem. Wyścig rozegrano w niesamowitym tempie, czas najszybszego okrążenia był lepszy o prawie pięć sekund niż rezultat z sezonu 2016”.

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
„Lewis Hamilton wygrał wyścig po jeździe na jeden pit stop, zgodnie z naszymi przewidywaniami: chociaż strategia w dużej mierze zależała od tempa degradacji supermiękkich opon. Po starcie na supermiękkiej mieszance, przesiadł się na 25. okrążeniu na miękką”.

OPONY UŻYTE W WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.09.2017  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Malezji
17.09.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Singapuru
16.09.2017  Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Singapuru
15.09.2017  Informacja Pirelli po treningach przed GP Singapuru
12.09.2017  Informacja Pirelli przed GP Singapuru
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca