F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.07.2017

Pirelli zakończyło analizę uszkodzonej opony z bolidu Vettela

Grosjean i Magnussen pozostaną kierowcami Haasa w sezonie 2018

Hasegawa: Zniesienie systemu tokenów pomaga Hondzie w odrabianiu strat

Lauda: F1 może żałować wprowadzenia Halo

Horner: F1 musi odpowiedzieć na wiele poważnych pytań

Wolff: FIA "nie miała wyboru" decydując o wprowadzeniu Halo

Force India rozpoczęło negocjacje nad nową umową dla Pereza

20.07.2017

Williams zabronił Villeneuve'owi wstępu do swojego motorhome'u?

GPDA popiera decyzję o wprowadzeniu systemu Halo od sezonu 2018

Mallya: Perez powinien odejść z Force India tylko do Ferrari

Kubica pewny, że jest w stanie poprowadzić bolid w specyfikacji z sezonu 2017

19.07.2017

System Halo ma wejść do użytku w F1 od sezonu 2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

Cosworth rozważa powrót do F1

Brown: Mercedes i Ferrari nie chcą pomagać McLarenowi

Bratches: Ostatni tydzień był przykładem modelowej imprezy F1

Sainz: Wyciągnąłem wnioski z zamieszania wokół mojej przyszłości w F1

18.07.2017

Robert Kubica może wziąć udział w testach na Hungaroringu

Wolff umniejsza znaczenie plotek łączących Hamiltona z Ferrari

Carey: Silverstone pozostaje preferowanym torem dla Formuły 1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Alonso liczy, że McLaren nie będzie zwlekał z decyzją ws. silnika

Hiszpan ma nadzieję, że zespół szybko skoncentruje się na przygotowaniach pakietu na sezon 2018.
Nataniel Piórkowski, 17 lipca 2017, wyświetlenia: 1954<< | lista | T- | T+ | >>


Fernando Alonso ma nadzieję, że McLaren nie zamierza opóźniać decyzji w sprawie tego, z jakich jednostek napędowych będzie korzystał w sezonie 2018.

Po dwóch latach ciągłych problemów z niezawodnością i osiągami silnika Hondy, McLaren rozpoczął tegoroczną kampanię z nadziejami powrotu do czołówki. Zimowe testy oraz pierwsze wyścigi mistrzostw pokazały jednak, że japoński producent wciąż znajduje się daleko za rywalami, a stajnia z Woking okupuje dziesiąte, ostatnie miejsce w klasyfikacji konstruktorów.

Alonso, który sam nie podjął jeszcze decyzji w sprawie ewentualnego pozostania w McLarenie, ma nadzieję, że zespół szybko skoncentruje się na przygotowaniu przyszłorocznego pakietu.

„Decyzja należy do McLarena, ale im wcześniej podejmiesz decyzję, tym lepiej jesteś w stanie przygotować się do kolejnego roku. Domyślam się, że postarają się szybko wyjaśnić tę kwestię. Oczywiście poprę każde ich postanowienie. Dla mnie, dla zespołu, celem jest teraz GP Węgier. Mamy tam dobrą szansę, takie są realia. Wszystko inne to tylko marzenia” – powiedział kierowca z Oviedo.

Alonso zasugerował, że McLaren nie ma żadnych wątpliwości, iż obecnie najsłabszym elementem jego pakietu jest silnik Hondy. Zapytany o to, czy McLaren walczyłby w czołówce, gdyby miał do dyspozycji jednostkę Mercedesa lub Ferrari, dwukrotny mistrz świata odrzekł: „Kto wie”.

„Trudno o tym mówić, trudno wyobrażać sobie inne kombinacje bolidów z silnikami i tak dalej, ale sądzę, że w bardzo jasny sposób zidentyfikowaliśmy nasze największe braki i określiliśmy obszary, które należy poprawić, aby osiągnąć konkurencyjność. Na pewno jednak nie dojdzie do tego w najbliższej przyszłości, więc musimy myśleć o tym, co mamy teraz. Za dwa tygodnie czeka nas Grand Prix Węgier, to dla nas dobra szansa i liczę na lepszy występ” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.07.2017  Bottas zostanie cofnięty o 5 miejsc na starcie wyścigu na Silverstone
13.07.2017  Alonso powróci na Silverstone do używania nowej specyfikacji silnika
12.07.2017  Boullier: Alonso musi wierzyć w projekt McLarena
11.07.2017  Alonso nie wyklucza powrotu do Ferrari w sezonie 2018
10.07.2017  Marchionne: Ferrari nie kontaktuje się z Verstappenem i Alonso
Tagi:
Alonso F.
Honda
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piwo, 17.07.2017 10:07[!]
to brzmi prawie jak: jesli wezmiecie silnik merca lub ferrari to zostane bo z tymi silnikami na pewno bedziemy w stanie walczyc o podia, a jesli zamierzacie zostac z honda to ja jednak zmienie team bo mclaren bedzie oblegac miejsca 10-15.
co zrobi mclaren?
ostatnio podejmowal same zle decyzje wiec pewnie zostana z honda.
rno2, 17.07.2017 10:08[!]
Cytat :
Oczywiście poprę każde ich postanowienie.

A mi się wydaje, że jedyne postanowienie McLarena jakie poprze Alonso, to rozstanie się z Hondą. W innym wypadku Alonso odejdzie z zespołu.
JuJu_Hound, 17.07.2017 10:20[!]
Jakie są inne opcje dla Fernando?
Mercedes odpada ze wzgledu na relacje Lewisa i Fernando z 2007 roku, Ferrari nie bo Marchione to zapowiedział; Renault możliwe ze tak, Red Bull ma swoj sklad....

Alonso nie ma zbyt wielu opcji, moim zdaniem progres McLarena jest widoczny w wiekszym stopniu niz Renault. Moim zdaniem powinien zostac jesli mialby jedyna alternatywę Renault.
piwo, 17.07.2017 10:32[!]
co do opcji sie zgodze. do merca nie pojdzie ze wzgledu na relacje z hamiltonem, a do ferrari nie pojdzie ze wzgledu ze vetel do tego nie dopusci. zostaje renault i wiliams. obie opcje lepsze niz mclaren z honda.
moim zdaniem wiliams ma bardzo slabych kierowocow a bolid na poziomie conajmniej redbula. pytanie czy alonso zgodzilby sie na rezygnacje z zarobkow (poziom 1-2mln rocznie zamiast 40mln) dla lepszych miejsc w wyscigu czy dla niego to nie do przelkniecia.
Player1, 17.07.2017 11:04[!]
Możliwy kontekst tej wypowiedzi jest też taki, że silnik Mercedesa lub Ferrari to zostaję, silnik Hondy odchodzę, ale nie koniecznie do innego teamu w F1 a inna seria np. Indy etc. lub emerytura (mniej prawdopodobne). Stąd "nacisk" na McLaren ponieważ ALO chce zawczasu sobie życie poukładać.
BGP001, 17.07.2017 11:22[!]
Myślę że jeżeli Mclaren zostanie jednak z Hondą to Alonso pościgach się rok w IndyCar a na jego miejsce wejdzie Button. Alonso będzie zadowolony i zobaczy czy Honda się ogarnęła.

Lepszych opcji nie ma, wszystkie topowe zespoły są zajęte, a Renault też nie zapewnia sukcesów.
tcx, 17.07.2017 11:25[!]
Williams ma słabego jednego kierowcę. Massa jeździ świetnie, można rzec - powyżej oczekiwań.
JuJu_Hound, 17.07.2017 11:48[!]
@BGP001 Button powiedział po Monaco ze fajnie bylo pojechac ale juz ma dosyc F1
piwo, 17.07.2017 12:05[!]
tcx to do czasow z kwala i w wyscigu na kazdym jednym okrazeniu moglbys odjac 0,5s jakby tam zamiast masy siedzial alonso. wtedy mozna sobie wyobrazic jakie miejsca taki alonso w wiliamsie by zajmowal.
spokojnie walczyl by o pierwsze 5 miejsc.
enstone, 17.07.2017 12:06[!]
Alonso ma dwie opcje - albo zostaje z McLarenem niezależnie od tego, jakimi będą dysponowali silnikiem, albo opuści F1. Nie ma co liczyć na angaż w Ferrari, Mercedesie i RedBullu, natomiast Renault postawi z dużym prawdopodobieństwem na Kubicę bo nie po to wydają pieniądze na testy, żeby Robert sobie w kółko pojeździł kilka okrążeń i miło spędził czas. Kubica chce wrócić - Renault chce mieć topowego kierowcę więc układ idealny, a Fernando jak dobrze pójdzie to będzie się gdzieś woził w okolicach TOP 10.
baron, 17.07.2017 12:22[!]
Cytat piwo :
jakby tam zamiast masy siedzial alonso. wtedy mozna sobie wyobrazic jakie miejsca taki alonso w wiliamsie by zajmowal.


Williamsa nie stać na więcej niż środek stawki zrozumcie to. Nie ten budżet, co Mercedes, Ferrari czy Red Bull.

A mówienie, że Alonso walczyłby o top 5 rozwaliło system. :D Chyba, że masz na myśli walkę z Hulkenbergiem to fakt, nawet się zgodzę.
KamBrillant, 17.07.2017 12:52[!]
Szkoda że Williams nie ma takiego budżetu by wziąć Alonso 😔
dejacek, 17.07.2017 21:09[!]
Cytat enstone :
Alonso ma dwie opcje - albo zostaje z McLarenem niezależnie od tego, jakimi będą dysponowali silnikiem, albo opuści F1. Nie ma co liczyć na angaż w Ferrari, Mercedesie i RedBullu
. dokładnie to chciałem napisać. Może sobie jeszcze pojeździć w Macach kilka lat kasując po 30 mln za sezon. Takie pieniądze mógłby dostać tylko w Ferrari Lub Mercedesie ale tam droga póki co zamknięta. Alonso w F1 osiągnął wszystko, jest mistrzem teraz trzeba myśleć o przyszłości. A takie 100 mln $ na drodze nie leży
JuJu_Hound, 18.07.2017 12:04[!]
Właśnie o to chodzi że z wypowiedzi Fernando widac ewidentnie ze nie osiągnął wszystkiego, a do szczęścia brakuje mu jednego tytułu a wtedy doścignie swojego idola czyli Ayrtona.
Matikson, 18.07.2017 14:14[!]
Najlepsze opcje to pozostanie w McLarenie lub pójście do Williamsa na spotkanie z dawnym partnerem z Ferrari.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca