F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Kwiat: Sędziowie nakładają na mnie surowsze kary niż na innych kierowców

Rosjanin podkreślił, że nie zamierza rozmawiać z Sainzem o incydencie z Silverstone.
Nataniel Piórkowski, 17 lipca 2017, wyświetlenia: 1885<< | lista | T- | T+ | >>


Po kraksie z Carlosem Sainzem, do jakiej doszło w niedzielę na torze Silverstone, Daniił Kwiat uważa, że sędziowie wyścigów F1 nakładają na niego surowsze kary niż w przypadku innych kierowców.

Kwiat i Sainz zderzyli się ze sobą na pierwszym okrążeniu Grand Prix Wielkiej Brytanii w szybkiej sekwencji zakrętów Maggotts-Becketts. Podczas gdy Hiszpan został zmuszony do wycofania się z rywalizacji, Rosjanin kontynuował jazdę, ukarany później przejazdem przez aleję serwisową.

Zapytany przez dziennikarzy o to, czy uważa, że sędziowie nakładają na niego surowsze kary niż w przypadku innych kierowców, Kwiat odparł: „Tak mi się wydaje. Kara przejazdu przez aleję serwisową jest niesamowicie surowa. Widziałem poważniejsze incydenty, za które nakładano kary doliczenia pięciu czy dziesięciu sekund do postoju. Nie rozumiem tego i nie jest to zbyt miłe. Tworzy to wrażenie, że wszystko wygląda dużo gorzej niż w rzeczywistości”.

Kierowca z Ufy dodał, iż jego relacje z Sainzem "nigdy nie były fantastyczne" oraz że nie widzi większego sensu rozmawiania z nim o incydencie z Silverstone. „Nie spodziewam się, aby doszło pod tym względem do jakichś zmian. Prawdę mówiąc nie sądzę, aby którykolwiek z nas zamierzał pojechać tam agresywnie. Zostawiłem mu miejsce w Maggotts i oczekiwałem, że będzie ze mną współpracował w 12. zakręcie. Do takiej współpracy nigdy jednak nie doszło. Dlatego jest to tak frustrujące”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2018  Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze
10.01.2018  Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari
17.12.2017  Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley
05.12.2017  Kwiat weźmie udział w testach europejskiej serii NASCAR
04.12.2017  Tass: Kwiat prowadzi rozmowy na temat startów w Formule E
Tagi:
Kwiat D.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 17.07.2017 09:02[!]
Oj przydałby się Kwiatkowi urlop na jeden wyścig...
Jego tłumaczenia z wypowiedzi kierowców po wyścigu są absurdalne: ,,wyjechałem poza tor, więc wracając Sainz powinien się domyślić, że pojadę szeroko".
tex_f1, 17.07.2017 09:28[!]
[@rno2
No nawet powinien wyjechać poza tor żeby sobie Kwiatek mógł wrócić na tor. Bezczelny jest ten koleś. Nie wiem dlaczego jeszcze nie został zastąpiony Gaslym
marios76, 17.07.2017 09:32[!]
@rno2 W sumie mógł powiedzieć to co Sainz, jak wywiozl Groszka- ze go nie widział ;)
Więcej winy Kwiaty, ale Sainz niby taki aspirujacy wyżej, a nie potrafi odpuścić, pomyśleć kiedy trzeba...
Cenilem go wcześniej jako bardziej dojrzałego od Verstappena, ale go przecenilem :/
piwo, 17.07.2017 09:46[!]
sory.
co sainz mogl widziec? zreszta jechal srodkiem toru i spokojnie poltora bolidu zmiesciloby sie z lewej strony. to kwiata wynioslo na srodek toru gdy postawilo go bokiem i kontrowal.
https://www.youtu.../watch?v=nKOMwIugRQ8
ewidentnie wina kwiata i tyle. tu nie ma zmiluj. jego tlumaczenia sa zalosne. szczerze toro rosso jest w bardzo zlej sytuacji z kierowcami obecnie. jesli sainz przejdzie zostana mu ochlapy zalosne a nie kierowcy i konkurencyjnosc toro rosso spadnie strasznie
Protonek, 17.07.2017 10:00[!]
Moim zdaniem Red Bull popełnił olbrzymi błąd biorąc go na kierowcę po Vettelu. Szybko go jednak naprawili. Teraz Daniił powinien iść do Putina i prosić Gazprom o wsparcie finansowe, bo raczej wyleci po takich akcjach.
bartoszcze, 17.07.2017 10:10[!]
Dla porządku: w zeszłym sezonie 13 razy nakładano kary z powodu wypadków, w tym 9 razy były to kary w trakcie wyścigu (4 razy przesunięcie na polach). Z tych dziewięciu, 6 razy nałożono kary czasowe, dwa razy przejazdu, a raz postoju (pamiętne manewry Kwiata w Rosji).
W ośmiu wyścigach tego sezonu (jestem po urlopie, muszę uzupełnić statystyki) było pięć kar za wypadki, w tym jedna w trakcie wyścigu - 10 sekund dla Pereza, na Kwiacie zresztą (Monaco).

Punkty karne Kwiatowi zaczną wygasać dopiero pod koniec października (zeszłoroczne GP USA i Meksyku).
michael85, 17.07.2017 10:26[!]
Kvyat robi wiele zamieszania i nie jestem jego fanem ale tu ma rację. Hamiltonek nie otrzymałby zapewne żadnej kary tak jak miało to miejsce podczas tego weekendu oraz GP Azerbejdżanu.
piwo, 17.07.2017 10:29[!]
bo hamiltoniak tak durnych bledow nie popelnia bo panuje nad bolidem ktorym jezdzi.
Masio, 17.07.2017 11:06[!]
Koleś jest po prostu bezczelny...
Cytat marios76 :
W sumie mógł powiedzieć to co Sainz, jak wywiozl Groszka- ze go nie widział ;)
Kiedy to się stało?
rno2, 17.07.2017 11:30[!]
@Masio Kanada 2017.
KamBrillant, 17.07.2017 12:50[!]
"kwiateczek" jest po prostu bezczelny. To chyba największa obok Scotta Speeda pomyłka Toro Rosso i dlaczego nie dostał szansy Gasly? I mnie do dziś zastanawia co Redbull myślał w 2015 skoro uznał że będzie świetnym następcą dla Vettela.
rno2, 17.07.2017 12:55[!]
@KamBrillant
Kiedy nieoczekiwanie Vettel ogłosił przejście do Ferrari, Red Bullowi lekko zapalił się grunt pod nogami, ale żeby to ukryć, od razu potwierdzili awans Kwiata.

Co do Gasly'ego - Red Bull wie o nim dużo więcej, niż my. Skoro chcą przedłużyć angaż Kwiata, to widocznie widzą w francuzie jeszcze mniejszy talent.
slipstream, 17.07.2017 16:09[!]
RedBull wtedy wpadł w pułapkę swojego własnego programu juniorskiego. Jakby zostawili to miejsce do kierowcy ze stawki kolejka chętnych byłaby długa, ale jednym ruchem przekreśliliby cała swoją działalność wspierania młodych. Więc musieli wybierać między Kwiatem a Vergnem, bo znowu dać główny bolid debiutantowi też nie było zgodne z ich programem rozwojowym (bo nie po to mają Toro Rosso)
macko93, 17.07.2017 18:02[!]
Przykro mi bardzo Panie Kwiat ale muszę się zgodzić z przedmówcami. Bo ja nie wiem co on wyprawia jak nie na starcie, to na pierwszych lub kolejnych okrążeniach. I nie dość, że w tych wypadkach, które wymienił @krzychol2000 poniósł winę, to jeszcze za każdym razem z tych wypadków i kolizji nie wyciągał wniosków.

@krzychol2000 Tą ofiarą Kwiata w Monako 2016 był Magnussen - padły jeszcze nieparlamentarne słowa ze strony Duńczyka.
marios76, 18.07.2017 08:39[!]
Zgubiłem gdzieś sens w poprzedniej odpowiedzi. Oczywiście , że Kwiata karaja za surowo. Inny kierowcaw takim przypadku ddostał by przejazd przez co najwyżej pół alei serwisowej, a i to bez ograniczenia szybkości ;)
Mam jeszcze takie przemyślenia jak to, że kary (punkty) są słabo dobrane, bo za celowe uderzenie w bolid, uniemożliwienie komuś ukończenia wyścigu, narażenie zespołu na straty finansowe kara jest taka jak za... spowolnienie kogoś na treningu , czy podczas kwalifikacji :/
Jeden taki tu był, co marudzić na punkty karne, ale sądzę że limit jest za wysoki, albo za kolizje kary za niskie. Powinniśmy już mieć wyścig bez Vettela i teraz bez Daniila. I może by się któryś zaczął zastanawiać, po zdobyciu pierwszych pkt karnych.
Matikson, 18.07.2017 14:11[!]
Jeszcze jeden taki wybryk i będzie miał wykluczenie. Spokojnie...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca