F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.07.2017

Pirelli zakończyło analizę uszkodzonej opony z bolidu Vettela

Grosjean i Magnussen pozostaną kierowcami Haasa w sezonie 2018

Hasegawa: Zniesienie systemu tokenów pomaga Hondzie w odrabianiu strat

Lauda: F1 może żałować wprowadzenia Halo

Horner: F1 musi odpowiedzieć na wiele poważnych pytań

Wolff: FIA "nie miała wyboru" decydując o wprowadzeniu Halo

Force India rozpoczęło negocjacje nad nową umową dla Pereza

20.07.2017

Williams zabronił Villeneuve'owi wstępu do swojego motorhome'u?

GPDA popiera decyzję o wprowadzeniu systemu Halo od sezonu 2018

Mallya: Perez powinien odejść z Force India tylko do Ferrari

Kubica pewny, że jest w stanie poprowadzić bolid w specyfikacji z sezonu 2017

19.07.2017

System Halo ma wejść do użytku w F1 od sezonu 2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

Cosworth rozważa powrót do F1

Brown: Mercedes i Ferrari nie chcą pomagać McLarenowi

Bratches: Ostatni tydzień był przykładem modelowej imprezy F1

Sainz: Wyciągnąłem wnioski z zamieszania wokół mojej przyszłości w F1

18.07.2017

Robert Kubica może wziąć udział w testach na Hungaroringu

Wolff umniejsza znaczenie plotek łączących Hamiltona z Ferrari

Carey: Silverstone pozostaje preferowanym torem dla Formuły 1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Latifi wygrywa sprint F2 na Silverstone

Kanadyjczyk prowadził od startu do mety.
Łukasz Godula, 16 lipca 2017, wyświetlenia: 697<< | lista | T- | T+ | >>
Nicholas Latifi w solidnym stylu zwyciężył w dzisiejszym sprincie F2 na torze Silverstone po tym jak prowadził od startu do mety i pokonał parę Luca Ghiotto i Artjoma Markiełowa.

Latifi musiał przetrwać ataki na ostatnim okrążeniu po neutralizacji w końcówce zawodów, tymczasem lider mistrzostw, Charles Leclerc finiszował piąty. Oliver Rowland dojechał do mety czwarty, jednak został relegowany na dziesiąte miejsce po doliczeniu pięciu sekund kary za manewr na Markiełowie. Na starcie Latifi odjechał stawce i wykorzystał słaby start Jordana Kinga.

Rowland wystrzelił na starcie z szóstego miejsca i wyprzedził Sergio Canamasasa, jak również zaatakował Kinga po zwenętrznej Abbey. Junior Renault zaatakował Brytyjczyka na dohamowaniu w Village i przeskoczył przed niego gdy jechali przez Loop.

Jednak King nie zamierzał odpuszczać i pojechał po zewnętrznej co doprowadziło do kontaktu, który kosztował Kinga odpadnięcie z zawodów, a Rowlanda sporo prędkości na prostej. Tym samym musiał się bronić przed Markiełowem, jednak zmusił Rosjanina do wyjazdu na trawę za co dostał wspomniane pięć sekund kary.

Latifi spokojnie jechał na prowadzeniu, kręcąc najszybsze okrążenia i budując sobie sporą przewagę w początkowej fazie wyścigu. Rowland naciskał na Ghiotto, który przeskoczył na drugie miejsce po słabym starcie Kinga, jednak ostatecznie nie udało mu się wyprzedzić rywala.

Markiełow wdał się w walkę w końcowej fazie wyścigu, do czego dołączył Leclerc, przy czym niemal stracił skrzydło. Walka została wstrzymana gdy Ralpg Boschung wyjechał w szybkim zakręcie na pobocze, gdy atakował Alexandra Albona. Szwajcar stracił kontrolę nad samochodem i uderzył w ścianę.

Jego samochód został szybko uprzątnięty i wyścig został wznowiony na okrążenie przed metą. Larifi zwyciężył z przewagą 1,7 sekundy, podczas gdy Rowland starał się nieco zamieszać w stawce, zwalniając wszystkich na restarcie.

To pozwoliło Latifiemu i Ghioto odjechać, jednak nie uchroniło go przed udanym atakiem Markiełowa, do którego doszło na prostej Wellington. Leclerc stracił piątą pozycję na rzecz Canamasasa, jednak odzyskał ją po karze dla Rowlanda.

Norman Nato finiszował szósty, przed Nyckiem de Vriesem, który startował z ostatniego miejsca. Nobuharu Marsushita został sklasyfikowany ósmy, a Gustav Malja dziewiąty.

Formula 2 > 2017 > Wielka Brytania 2 (sprint), Silverstone - 5,891 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 10Nicholas LatifiDAMSDallara F2/112137:17,05315
2. 5Luca GhiottoRussian TimeDallara F2/1121+0:01,71712
3. 6Artjom MarkiełowRussian TimeDallara F2/1121+0:05,30010
4. 17Sergio CanamasasTridentDallara F2/1121+0:07,6988
5. 1Charles LeclercPrema RacingDallara F2/1121+0:07,9436
6. 20Norman NatoPertamina Arden Dallara F2/1121+0:08,2794
7. 18Nyck de VriesRapaxDallara F2/1121+0:08,8012
8. 7Nobuharu MatsushitaART Grand PrixDallara F2/1121+0:09,4841
9. 4Gustav MaljaRacing EngineeringDallara F2/1121+0:10,618
10. 9Oliver RowlandDAMSDallara F2/1121+0:12,263
11. 8Alexander AlbonART Grand PrixDallara F2/1121+0:13,262
12. 12Robert VisoiuCampos RacingDallara F2/1121+0:13,535
13. 2Antonio FuocoPrema RacingDallara F2/1121+0:13,825
14. 3Louis DeletrazRacing EngineeringDallara F2/1121+0:14,386
15. 17Callum IlottTridentDallara F2/1121+0:14,665
16. 14Sergio Sette CamaraMP MotorsportDallara F2/1121+0:14,925
17. 21Sean GelaelPertamina Arden Dallara F2/1121+0:15,871
18. 16Nabil JeffriTridentDallara F2/1121+0:45,918
Niesklasyfikowani
11Ralph BoschungCampos RacingDallara F2/1117
15Jordan KingMP MotorsportDallara F2/111
Najszybsze okrążenie: Charles Leclerc (Prema Racing) - 1:43,219 na 13 okrążeniu (+2 pkt.)
Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.07.2017  Leclerc zwyciężył w głównym wyścigu F2 na Silverstone
09.07.2017  Markiełow wygrywa sprint F2 na Red Bull Ringu
08.07.2017  Leclerc wygrywa główny wyścig F2 na Red Bull Ringu
25.06.2017  Nato wygrywa dramatyczny sprint F2 w Baku
24.06.2017  Leclerc wygrywa przerwany wyścig F2 w Baku
Tagi:
F2

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piro, 16.07.2017 20:43[!]
Świetny wyścig, dużo się działo. To co zrobił Rowland na ostatnim kółku trochę mnie zdziwiło bo myślałem że jest niezgodne z przepisami ale najwyraźniej wszystko było w porządku. Szkoda że dostał wcześniej 5 sec kary i przez cały czas myślał że to była kara za wypchanie z toru Markiełowa. No i na uwagę zasługuje manewr Canamasasa w dwóch ostatnich zakrętach ostatniego okrążenia bo to mimo wszystko wyprzedzenie obecnego lidera klasyfikacji.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca