F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

W środę odbędzie się posiedzenie Grupy Strategicznej

Tematami dyskusji będą między innymi nowe przepisy aero i system ochrony kokpitu.
Nataniel Piórkowski, 17 lipca 2017, wyświetlenia: 1456<< | lista | T- | T+ | >>


Sprawy przepisów w zakresie aerodynamiki mających obowiązywać po sezonie 2020 oraz wprowadzenie systemu ochrony kokpitu znajdą się w agendzie nadchodzącego posiedzenia Grupy Strategicznej.

Nowe regulacje aero, wprowadzone przed tegoroczną kampanią, pozwoliły stworzyć szybsze i agresywniej wyglądające konstrukcje F1. Kolejnym celem władz sportu jest poprawa widowiska. Z tego względu zostanie przeprowadzana analiza możliwości, dzięki którym w długoterminowej perspektywie będzie można osiągnąć ten cel, na przykład poprzez kolejne zmiany w przepisach dotyczących aerodynamiki.

W planie dyskusji znajdzie się temat wprowadzenia do serii Grand Prix systemu ochrony kokpitu. FIA ocenia, że przed sezonem 2018 koncepcja tarczy powinna być już gotowa do wykorzystywania w Formule 1. Jeśli jednak tak nie będzie, organ zarządzający zamierza wdrożyć system halo, który zebrał krytyczne oponie pośród części kierowców, fanów oraz obserwatorów sportu.

Podczas spotkania do jakiego dojdzie w środę w Genewie zostaną także poruszone kwestie mieszanek ogumienia oraz harmonogram weekendów Grand Prix. Prócz tego przedstawione będą postępy w pracach nad redukcją kosztów oraz prawdopodobnie przeprowadzone zostaną kolejne dyskusje na temat nowej jednostki napędowej F1, która ma wejść do użytku od sezonu 2021.

Po sukcesie F1 Live w Londynie, Fernando Alonso stwierdził, iż ma nadzieję, że jest to „pierwsza z wielu” tego typu imprez. Władze sportu omówią kwestię dostępność kierowców na takich pokazach, planując wprowadzenie obowiązku udziału w od trzech do pięciu takich imprezach w trakcie sezonu. Kolejnymi tematami będą wykorzystanie gazów pochodzących z wydechu, kontrowersje związane ze spalaniem oleju jako paliwa oraz osłony silnika, w tym tak zwane "płetwy".
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.01.2018  Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych
10.01.2018  Brawn: Nie chcemy zmieniać długości weekendu Grand Prix
21.12.2017  Marchionne: W przyszłości możemy stworzyć alternatywną serię do F1
18.12.2017  Ecclestone krytykuje Liberty Media i Ferrari
11.12.2017  Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników
Tagi:
Przepisy
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
michu94, 17.07.2017 21:10[!]
Ja bym jeszcze sugerował porozmawiać o nosach...
ICEman, 17.07.2017 23:05[!]
@michu94

brakuje do szczescia właśnie odrobine uniesionych nosów no i oczywiscie dźwiek silnika. Nie widze innych wad w F1 obecnie
enstone, 17.07.2017 23:08[!]
@michu94
Zgadza się.
Prują się na temat tych płetw, które według mnie wyglądają bardzo fajnie i nadają agresywnego wyglądu tak jak np. w bolidzie Renault czy Haas, a na temat wystających ohydnych pen.isów cisza i udają, że tematu nie ma .....
Nosy powinny wyglądać tak jak w Mercedesie i w Toro Rosso.
michu94, 18.07.2017 07:52[!]
Ja to ogólnie chciałbym powrotu do takich przodów jak w sezonie 2008 (ale bez rogów).
To jest dopiero agresywny wygląd ;)
https://static.wi...098817c05090~mv2.jpg
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca