F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.09.2017

Budkowski zrezygnował z funkcji szefa departamentu technicznego F1 w FIA

Vasseur: Ericsson może odejść z Saubera po sezonie 2017

Hamilton: Formuła 1 traci najtrudniejszy wyścig w kalendarzu

Gasly zastąpi Kwiata w pozostałych wyścigach sezonu 2017

Układy wydechowe bolidów Formuły 1 zostaną wyposażone w mikrofony?

Motorsport.com: Gasly zastąpi Kwiata w Toro Rosso od GP Malezji

Informacja Pirelli przed GP Malezji

Gelael celuje w awans do Formuły 1 w 2019 roku

25.09.2017

Aston Martin zostanie sponsorem tytularnym Red Bull Racing

Villeneuve: Toro Rosso może zapłacić za decyzję o współpracy z Hondą

Bottas liczy na wywalczenie co najmniej drugiego miejsca w mistrzostwach

Hamilton: Nie czuję pragnienia, by celować w zdobycie siedmiu tytułów

24.09.2017

DTM: Rene Rast odniósł zwyciestwo w drugim wyścigu w Austrii

23.09.2017

DTM: Ekstrom odniósł zwycięstwo w sobotnim wyścigu na Red Bull Ringu

Kubica, Massa i di Resta walczą o kontrakt z Williamsem na sezon 2018

22.09.2017

Od sezonu 2018 FIA zmniejszy regulaminową pulę podzespołów silnika

FIA zaostrza przepisy dotyczące falstartów

Organizatorzy GP Meksyku chcą wysłać silny przekaz po trzęsieniu ziemi

Berger: Mateschitz nie jest zmęczony Formułą 1

GP Chin i GP Bahrajnu mogą zamienić się miejscami w kalendarzu F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

W środę odbędzie się posiedzenie Grupy Strategicznej

Tematami dyskusji będą między innymi nowe przepisy aero i system ochrony kokpitu.
Nataniel Piórkowski, 17 lipca 2017, wyświetlenia: 1277<< | lista | T- | T+ | >>


Sprawy przepisów w zakresie aerodynamiki mających obowiązywać po sezonie 2020 oraz wprowadzenie systemu ochrony kokpitu znajdą się w agendzie nadchodzącego posiedzenia Grupy Strategicznej.

Nowe regulacje aero, wprowadzone przed tegoroczną kampanią, pozwoliły stworzyć szybsze i agresywniej wyglądające konstrukcje F1. Kolejnym celem władz sportu jest poprawa widowiska. Z tego względu zostanie przeprowadzana analiza możliwości, dzięki którym w długoterminowej perspektywie będzie można osiągnąć ten cel, na przykład poprzez kolejne zmiany w przepisach dotyczących aerodynamiki.

W planie dyskusji znajdzie się temat wprowadzenia do serii Grand Prix systemu ochrony kokpitu. FIA ocenia, że przed sezonem 2018 koncepcja tarczy powinna być już gotowa do wykorzystywania w Formule 1. Jeśli jednak tak nie będzie, organ zarządzający zamierza wdrożyć system halo, który zebrał krytyczne oponie pośród części kierowców, fanów oraz obserwatorów sportu.

Podczas spotkania do jakiego dojdzie w środę w Genewie zostaną także poruszone kwestie mieszanek ogumienia oraz harmonogram weekendów Grand Prix. Prócz tego przedstawione będą postępy w pracach nad redukcją kosztów oraz prawdopodobnie przeprowadzone zostaną kolejne dyskusje na temat nowej jednostki napędowej F1, która ma wejść do użytku od sezonu 2021.

Po sukcesie F1 Live w Londynie, Fernando Alonso stwierdził, iż ma nadzieję, że jest to „pierwsza z wielu” tego typu imprez. Władze sportu omówią kwestię dostępność kierowców na takich pokazach, planując wprowadzenie obowiązku udziału w od trzech do pięciu takich imprezach w trakcie sezonu. Kolejnymi tematami będą wykorzystanie gazów pochodzących z wydechu, kontrowersje związane ze spalaniem oleju jako paliwa oraz osłony silnika, w tym tak zwane "płetwy".
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.09.2017  Od sezonu 2018 FIA zmniejszy regulaminową pulę podzespołów silnika
22.09.2017  FIA zaostrza przepisy dotyczące falstartów
22.09.2017  Fernley: Liberty Media nadal nie przedstawiło propozycji zmian w F1
21.09.2017  Światowa Rada FIA zatwierdziła zmiany w przepisach F1
21.09.2017  Brown: Współpraca z Renault nie jest krótkoterminowym rozwiązaniem
Tagi:
Przepisy
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
michu94, 17.07.2017 21:10[!]
Ja bym jeszcze sugerował porozmawiać o nosach...
ICEman, 17.07.2017 23:05[!]
@michu94

brakuje do szczescia właśnie odrobine uniesionych nosów no i oczywiscie dźwiek silnika. Nie widze innych wad w F1 obecnie
enstone, 17.07.2017 23:08[!]
@michu94
Zgadza się.
Prują się na temat tych płetw, które według mnie wyglądają bardzo fajnie i nadają agresywnego wyglądu tak jak np. w bolidzie Renault czy Haas, a na temat wystających ohydnych pen.isów cisza i udają, że tematu nie ma .....
Nosy powinny wyglądać tak jak w Mercedesie i w Toro Rosso.
michu94, 18.07.2017 07:52[!]
Ja to ogólnie chciałbym powrotu do takich przodów jak w sezonie 2008 (ale bez rogów).
To jest dopiero agresywny wygląd ;)
https://static.wi...098817c05090~mv2.jpg
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca