F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

15.05.2018

Verstappen najszybszy pierwszego dnia testów w Barcelonie

Felipe Massa będzie ścigał się w Formule E

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Monako

Mercedes testuje czerwone światełka umieszczone na tylnym skrzydle

Marko dementuje plotki o przejściu Wehrleina do Toro Rosso

Jos Verstappen: Max może wygrać w Monte Carlo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

W środę odbędzie się posiedzenie Grupy Strategicznej

Tematami dyskusji będą między innymi nowe przepisy aero i system ochrony kokpitu.
Nataniel Piórkowski, 17 lipca 2017, wyświetlenia: 1481<< | lista | T- | T+ | >>


Sprawy przepisów w zakresie aerodynamiki mających obowiązywać po sezonie 2020 oraz wprowadzenie systemu ochrony kokpitu znajdą się w agendzie nadchodzącego posiedzenia Grupy Strategicznej.

Nowe regulacje aero, wprowadzone przed tegoroczną kampanią, pozwoliły stworzyć szybsze i agresywniej wyglądające konstrukcje F1. Kolejnym celem władz sportu jest poprawa widowiska. Z tego względu zostanie przeprowadzana analiza możliwości, dzięki którym w długoterminowej perspektywie będzie można osiągnąć ten cel, na przykład poprzez kolejne zmiany w przepisach dotyczących aerodynamiki.

W planie dyskusji znajdzie się temat wprowadzenia do serii Grand Prix systemu ochrony kokpitu. FIA ocenia, że przed sezonem 2018 koncepcja tarczy powinna być już gotowa do wykorzystywania w Formule 1. Jeśli jednak tak nie będzie, organ zarządzający zamierza wdrożyć system halo, który zebrał krytyczne oponie pośród części kierowców, fanów oraz obserwatorów sportu.

Podczas spotkania do jakiego dojdzie w środę w Genewie zostaną także poruszone kwestie mieszanek ogumienia oraz harmonogram weekendów Grand Prix. Prócz tego przedstawione będą postępy w pracach nad redukcją kosztów oraz prawdopodobnie przeprowadzone zostaną kolejne dyskusje na temat nowej jednostki napędowej F1, która ma wejść do użytku od sezonu 2021.

Po sukcesie F1 Live w Londynie, Fernando Alonso stwierdził, iż ma nadzieję, że jest to „pierwsza z wielu” tego typu imprez. Władze sportu omówią kwestię dostępność kierowców na takich pokazach, planując wprowadzenie obowiązku udziału w od trzech do pięciu takich imprezach w trakcie sezonu. Kolejnymi tematami będą wykorzystanie gazów pochodzących z wydechu, kontrowersje związane ze spalaniem oleju jako paliwa oraz osłony silnika, w tym tak zwane "płetwy".
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.05.2018  Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019
18.05.2018  Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA
17.05.2018  Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom
16.05.2018  Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?
13.05.2018  Vettel: Ciągłe zmiany w przepisach o aerodynamice są komiczne
Tagi:
Przepisy
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
michu94, 17.07.2017 21:10[!]
Ja bym jeszcze sugerował porozmawiać o nosach...
ICEman, 17.07.2017 23:05[!]
@michu94

brakuje do szczescia właśnie odrobine uniesionych nosów no i oczywiscie dźwiek silnika. Nie widze innych wad w F1 obecnie
enstone, 17.07.2017 23:08[!]
@michu94
Zgadza się.
Prują się na temat tych płetw, które według mnie wyglądają bardzo fajnie i nadają agresywnego wyglądu tak jak np. w bolidzie Renault czy Haas, a na temat wystających ohydnych pen.isów cisza i udają, że tematu nie ma .....
Nosy powinny wyglądać tak jak w Mercedesie i w Toro Rosso.
michu94, 18.07.2017 07:52[!]
Ja to ogólnie chciałbym powrotu do takich przodów jak w sezonie 2008 (ale bez rogów).
To jest dopiero agresywny wygląd ;)
https://static.wi...098817c05090~mv2.jpg
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca