F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.02.2018

GP Argentyny może powrócić do kalendarza F1 już w 2019 roku

Vettel: Ferrari dokonało dużych postępów z nowym bolidem

Toro Rosso podało harmonogram jazd na pierwszą sesję w Barcelonie

24.02.2018

Sezon 2018: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Kubica jako pierwszy sprawdzi na torze nowy bolid Williamsa

Ricciardo rozpocznie przygotowania do sezonu z Red Bullem

Renault nie przedstawiło we wtorek rzeczywistego bolidu R.S.18

Alonso: Nadchodzą dobre czasy dla McLarena

Galeria: Shakedown Saubera C37

Wolff liczy na szybkie sfinalizowanie rozmów w sprawie umowy Hamiltona

23.02.2018

Robert Kubica weźmie udział w pierwszych testach w Barcelonie

Rowland będzie pełnił funkcję młodego kierowcy Williamsa w sezonie 2018

Boullier: McLaren nie poszedł na kompromisy projektując bolid MCL33

Brown: Nowe malowanie bolidu pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów

McLaren przedstawił bolid MCL33 w pomarańczowych barwach

22.02.2018

Raikkonen jako pierwszy przetestuje SF71H

Force India dementuje spekulacje o potencjalnej sprzedaży

Ferrari pokazało tegoroczny bolid - SF71H

Galeria: Shakedown Mercedesa W09

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Grosjean i Magnussen pozostaną kierowcami Haasa w sezonie 2018

Informacją taką podzielił się właściciel stajni z Kannapolis - Gene Haas.
Nataniel Piórkowski, 21 lipca 2017, wyświetlenia: 2954<< | lista | T- | T+ | >>


Gene Haas zapowiedział, że Romain Grosjean i Kevin Magnussen pozostaną kierowcami jego zespołu w Formule 1 w sezonie 2018.

Grosjean dołączył do stajni z Kannapolis przed jej debiutancką kampanią w serii GP, nie ukrywając, że jego ambicją jest w przyszłości przejście do teamu Ferrari, z którym Haas prowadzi współpracę techniczną.

Właściciel amerykańskiej ekipy – Gene Haas, zaznaczył w rozmowie z oficjalnym portalem Formuły 1, że Grosjean nie zmieni zespołowych barw przed nadchodzącym sezonem. „W przyszłym roku będziemy korzystać z tych samych kierowców, co teraz. Nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Biorąc pod uwagę czynnik kontynuacji, w przyszłym sezonie powinniśmy być jeszcze bardziej konkurencyjni”.

Haas dodał, że podjęta pod koniec ubiegłego roku decyzja o zastąpieniu Estebana Gutierreza Kevinem Magnussenem okazała się trafnym wyborem. „Esteban był dobrym kierowcą. W treningach był równie szybki jak Romain, ale wydaje mi się, że Kevin dysponuje przewagą pod względem doświadczenia w wyścigach. Zdobywa punkty, a to był najważniejszy powód, dla którego ściągnęliśmy go na nasz pokład. Kevin i Romain są w stanie zdobywać punkty. Mamy 29 "oczek" – rok temu o tej porze także mieliśmy ich 29, ale w drugiej połowie sezonu nie zdobywaliśmy już punktów. Teraz, jeśli do GP Abu Zabi uda nam się zdobyć kolejnych 29 punktów, będziemy w doskonałej sytuacji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.02.2018  Haas zaprezentował swój bolid na sezon 2018
07.02.2018  Romain Grosjean jako pierwszy poprowadzi nowy bolid Haasa
24.01.2018  Romain Grosjean nie myśli jeszcze o zakończeniu kariery w F1
18.01.2018  Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra
17.01.2018  Magnussen: Haas podąża drogą Force India
Tagi:
Haas
Grosjean R.
Magnussen K.
Haas G.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
BGP001, 21.07.2017 18:03[!]
Jeżeli to nie jest żadna PR-owa gadka to Grosjean wraz z Perezem i Hulkenbergiem to chyba już do końca swojej kariery będą się kisić w środku stawki, bo żaden topowy team ich nie zatrudni.

Jedynymi kierowcami który zadebiutowali w latach 2010-2013 i dostali się gdzieś wyżej jet Bottas i Ricciardo.
marios76, 21.07.2017 20:03[!]
@BGP001 Z wymienionej trojki tylko Perez jest pewniakiem z Top 10 (oczywiscie wg mnie) jednak skutecznie ostatnio uniemozliwia przychylne spojrzenie szefostwa mocnego teamu, zachowaniem na torze. Niestety, jakby mial pojsc do Ferrari czy Mercedesa, to nie za Vettela czy Hamiltona , a podstawa bedzie tzw mocna dwojka: pomoc liderowi i podgryzanie od czasu do czasu, oraz regularne zbieranie punktow. W takiej sytuacji, gdzie czolowi kierowcy roznych zespolow walcza o tytul, nie ma miejsca na niewykonywanie oczywistych TO. (Przykre, wiem- ale to F1 i trzeba byc realista)
Grosjean i Hulkenberg sa przereklamowani- pierwszy wcale nie wyglada lepiej niz Magnussen, drugi wypada niezle na tle slabiutkiego partnera. (Swoja droga czekam na porownanie z Kubica;)
Co do tych debiutow- to i tak nieczesto mamy angaze w najlepszych zespolach, jakiekolwiek lata nie beda brane pod uwage, za duzo kierowcow na sam szczyt sie nie dostaje.
Matikson, 21.07.2017 21:11[!]


Ten '' drugi pan z Ferrari '' jest mistrzem świata z 2007 roku właśnie zespołu Ferrari. Nie można o tym zapominać! Ma już swoje lata ale niekoniecznie one pozbawiają go sukcesów tylko może gorsze auto od kolegi Vettela, prawda? Pamiętajmy Kimi jest drugim kierowcą rozwojowym więc wolniej przebiegają u niego ewentualne poprawki bolidu. W tym roku zespół pomaga Vettelowi bardziej.

Grosjean może przecież udać się do Ferrari w 2019 albo potem. Może Raikkonen pościga się rok dłużej. Jeśli pod koniec tego sezonu złapie wiatr w żagle.
s1986seba, 21.07.2017 22:59[!]
Spoko, to i tak był chyba jedyny zespół w który nie było zbyt głośnych spekulacji i plotek co do przyszłego składu, Hass ugruntowuje swoją pozycję solidnego średniaka (choć "zespół środka stawki" brzmi lepiej), i nie przewiduję dla nich walki o coś więcej jeszcze przez długie lata, jeśli nie nigdy.
nellie_benner, 21.07.2017 23:59[!]
Cytat enstone :
Twój poziom niedorozwoju umysłowego jest tak zaawansowany, że już chyba nic Ci nie pomoże .....


Bwoah...
Zomo, 22.07.2017 01:05[!]
Szkoda ze tego forum nikt nie moderuje bo zglaszam nie od dzisiaj obrazliwe nieswiazane z tematem komentarze i nikt nie reaguje. Szkoda bo zaczyna sie tu zalew bezinteresownego hejtowania i coraz mniej przyjemnosci mam z czytania...
kocpis, 22.07.2017 08:17[!]
@Zomo Zgadzam się z tobą.
bartoszcze, 22.07.2017 09:15[!]
Cytat marios76 :
pierwszy wcale nie wyglada lepiej niz Magnussen

A skoro w zeszłym sezonie Magnussen wcale nie wyglądał lepiej od Palmera, zaś w 2013 Grosjean nie wyglądał gorzej od Raikkonena, to...

@Zomo
Forum jest obok. Tu są komentarze pod artykułami.
Ambrozya, 22.07.2017 09:57[!]
Poziom komentarzy od dłuższego czasu leci na łeb, na szyję. Zaś starych, fajnych użytkowników, których tak przyjemnie się czytało, ubywa w szybkim tempie. A jako apogeum durnoty pojawił się ten nelle belle czy jak mu tam... Skąd się biorą tacy ludzie?!
Pavlos Le Paul, 22.07.2017 10:10[!]
Zazwyczaj zdarza mi się dostrzec że jakiś komentarz pod artykułem zostaje usunięty, więc może warto troszkę częściej to robić, bo potrzeba jest duża.
lordfryta, 22.07.2017 13:49[!]
Wypowiedzi ludzi tutaj odzwiercedlaja to co widzimy na ulicy, w kolejce przy kasie, itp. Z roku na rok jest tylko gorzej. Zal mi tych mlodych...
KamBrillant, 22.07.2017 16:55[!]
Dobra decyzja dla zespołu. Grosjean i Magnussen jest dobrze dobranym duetem kierowców którzy dojeżdżają w miarę regularnie w TOP 10.
dex, 24.07.2017 07:24[!]
@Ambrozya dokładnie. Tego Pana jak widzę że komentuje to mi się słabo robi.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca