F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Prost przeciwny wprowadzeniu systemu Halo do F1

Czterokrotny mistrz świata uważa, że rozwiązanie to jest sprzeczne z DNA sportu.
Nataniel Piórkowski, 29 lipca 2017, wyświetlenia: 1363<< | lista | T- | T+ | >>


Czterokrotny mistrz świata – Alain Prost, uważa, że wprowadzenie do użytku Halo stoi w sprzeczności z DNA Formuły 1 i serii, w których używane są bolidy jednomiejscowe.

Francuz, który pełni rolę specjalnego doradcy ekipy Renault Sport w F1 i przyczynił się do sukcesu programu francuskiego koncernu w Formule E, przekonuje, że chociaż poprawa bezpieczeństwa ma istotne znaczenie, to wygląd Halo jest dla niego trudny do zaakceptowania.

„Zawsze broniłem i wspierałem postulaty poprawy bezpieczeństwa, ale nie mogę powiedzieć, że jestem zadowolony z Halo. Stoi ono w sprzeczności z duchem projektu, pięknem i DNA Formuły 1, z DNA bolidu miejscowego” – stwierdził Prost w rozmowie z portalem motorsport.com.

„Trudno jest mi to mówić, bo w końcu nie można stwierdzić, że nie chce się poprawy bezpieczeństwa. W tym sporcie to bardzo ważne. Osobiście jednak nie jestem zadowolony z wyglądu Halo”.

Chociaż FIA zapowiedziała już, że system będzie wykorzystywany w innych seriach wyścigowych, Prost ma nadzieję, iż Halo nie wejdzie do użytku w Formule E. „Nie chcę zobaczyć Halo w bolidzie Formuły E. Wiem, że będą się starać umieścić ten system we wszystkich bolidach jednomiejscowych”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.05.2018  Prost: To może być sezon Ferrari
29.04.2018  Renault chce zatrzymać Sainza na sezon 2019
17.12.2017  Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję
08.12.2017  Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018
04.12.2017  Prost: Renault stawia sobie ostrożne cele na sezon 2018
Tagi:
Prost A.
Halo
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca