F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2017

Rotenberg: Pracujemy nad zapewnieniem Sirotkinowi umowy z Williamsem

Ferrari nie wprowadzi większych zmian kadrowych przed sezonem 2018

Mercedes bliski przekroczenia bariery 1000 koni mechanicznych

Ecclestone krytykuje Liberty Media i Ferrari

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Węgier

Neutralizacja zmniejszyła zużycie opon w pierwszym przejeździe.
informacja prasowa, 31 lipca 2017, wyświetlenia: 1552<< | lista | T- | T+ | >>


Sebastian Vettel dojechał do mety Grand Prix Węgier, której tytularnym sponsorem jest firma Pirelli, na czele dubletu zespołu Ferrari. Prawie wszyscy kierowcy zastosowali strategię jednego pit stopu: supermiękkie/miękkie.

Temperatura nawierzchni ponownie przekraczała 50 stopni Celsjusza, ale zużycie i degradacja opon w pierwszym przejeździe pozostawały na rozsądnych poziomach. Pomogły w tym cztery okrążenia neutralizacji tuż po starcie, dzięki którym większość zawodników zdecydowała się na strategię pojedynczego pit stopu.

Wszyscy kierowcy wystartowali na oponach supermiękkich, poza Daniiłem Kwiatem z Toro Rosso i rezerwowym zawodnikiem Williamsa Paulem di Restą, którzy ruszyli na mieszance miękkiej. Najlepszy czas okrążenia, ustanowiony przez Fernando Alonso z McLarena, był lepszy o prawie trzy sekundy od zeszłorocznego.

Zespoły Formuły 1 zostają teraz w Budapeszcie na drugą sesję testową w tym sezonie, w której udział wezmą także młodzi kierowcy. Podczas tej sesji Mercedes zrealizuje jeden dzień na „ślepe” testy w ramach programu rozwoju ogumienia Pirelli na sezon 2018.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Wspaniała forma Ferrari, z perfekcyjnym zarządzaniem oponami w upalnych warunkach ze strony całej czołówki. Ostatecznie z powodu neutralizacji na początku zmagań oraz trudności z wyprzedzaniem niemal wszyscy kierowcy zdecydowali się na strategię jednego pit stopu. Zanim wszyscy rozpoczną letnią przerwę, zaliczymy jeszcze drugą sesję testów w trakcie sezonu. We wtorek Mercedes przepracuje jeden dzień w ramach specjalnych testów ogumienia szykowanego na sezon 2018”.

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Zgodnie z przewidywaniami, większość kierowców postawiła na strategię jednego pit stopu, by uniknąć utknięcia za rywalami – zamiast ryzykować teoretycznie szybszą strategię dwóch zjazdów, przynoszącą niewielki zysk. Vettel wykonał swój jedyny zjazd i zmienił opony z supermiękkich na miękkie na 32. okrążeniu, a tylko kierowcy Saubera zatrzymywali się po dwa razy.


OPONY UŻYTE W TRAKCIE WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.12.2017  Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018
11.12.2017  Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018
06.12.2017  Isola: Supertwarda mieszanka jest zabezpieczeniem dla Pirelli
29.11.2017  Hamilton: Hipermiękkie opony są najlepszymi jakie do tej pory wykonało Pirelli
26.11.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Abu Zabi
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca