F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.07.2018

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wehrlein niezainteresowany przejściem do Formuły E

Niewykluczone, że Niemiec wypadnie ze stawki F1 po zakończeniu tegorocznych zmagań.
Mateusz Szymkiewicz, 4 sierpnia 2017, wyświetlenia: 1908<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pascal Wehrlein przyznał, że nie wyobraża sobie kontynuowania kariery kierowcy wyścigowego za kierownicą bolidu Formuły E.

Niemiec aktualnie startuje dla Saubera, który kilka dni temu podpisał nową umowę na dostawy jednostek napędowych Ferrari i niewykluczone, że w zamian zatrudni jednego z juniorów stajni z Maranello. W tej sytuacji dla Wehrleina może zabraknąć miejsca w ekipie, a także stawce Formuły 1 na sezon 2018, która będzie liczyła dwadzieścia bolidów.

Z tego powodu pojawiły się głosy, jakoby 22-latek mógł kontynuować starty w Formule E, gdzie od sezonu 2019/2020 swój program będzie prowadził Mercedes. Mimo to kierowca wykluczył możliwość obrania takiego kierunku. „Lubię hałas, osiągi oraz benzynę. Nie potrafię sobie nawet wyobrazić ścigania w Formule E” – powiedział Pascal Wehrlein.

Z kolei Toto Wolff odpowiedzialny za prowadzenie karier juniorskich kierowców Mercedesa, ujawnił, iż w najbliższych tygodniach mogą mieć miejsce kluczowe wydarzenia w kontekście sezonu 2018. „W tym momencie odbywa się wiele ruchów na rynku kierowców. W następnych dwóch tygodniach kilka ciekawych rzeczy może się wydarzyć” – dodał Austriak.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.05.2018  Marko dementuje plotki o przejściu Wehrleina do Toro Rosso
13.05.2018  Brendon Hartley bliski utraty posady w Toro Rosso?
22.02.2018  Wehrlein i Russell będą w tym roku rezerwowymi kierowcami Mercedesa
09.02.2018  Wehrlein: Super Formuła to jedna z dodatkowych opcji na sezon 2018
07.02.2018  Pascal Wehrlein powróci do startów w DTM z ekipą Mercedesa
Tagi:
Wehrlein P.
FE
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
KamBrillant, 04.08.2017 11:35[!]
Nie jest to talent pokroju Maxa Verstappena ale może coś z niego być.
Szkoda że to on poleci a nie szwedzki Yamamoto.
---, 04.08.2017 11:48[!]
Fuksem się do F1 dostał to i szybko wypadnie. Fakt, w międzyczasie się zaprezentował zaskakująco dobrze, ale fakty są faktami.
ergie, 04.08.2017 12:04[!]
haaaa... już go lubię... on czuje się kierowcą wyścigowym a nie gospodynią domową i z odkurzaczem gonić nie będzie...
stasek44, 04.08.2017 12:07[!]
Pod względem szybkości wypadł chyba lepiej od Ocona jak razem startowali w Manorze w 2016 roku. Natomiast Force India zdecydowało się podpisać kontrakt z Oconem, gdyż rzekomo był bardziej otwarty na współprace wewnątrz zespołu. Uważam, że jest to sensowne wytłumaczenie. Jednak to nie ma nic wspólnego z tym, że nie byłoby dla niego miejsca w żadnym zespole w przyszłym roku. Moim zdaniem są przynajmniej dwa takie miejsca - jedno to właśnie Force India, a drugie to Mercedes (?) :P

Już tłumaczę, dlaczego tak uważam. Podczas jednych z konferencji prasowych Perez powiedział, że jest spokojny o swój kontrakt i nie mówił wcale tego w kontekście Force Indii. Może chodziło o Ferrari? Być może. W każdym razie, nie wolno zakładać że Perez na 100% w przyszłym sezonie będzie startował w FI, choć mimo wszystko jest to nadal najbardziej prawdopodobny scenariusz. Zatem jest to potencjalnie jedno wolne miejsce.

Nie mogę opublikować drugiej części komentarza, bo razem przekraczają 2000 znaków.
marvin, 04.08.2017 14:12[!]
Jeżeli dla Wehrleina nie będzie miejsca w F1, to zrobi się problem, bo w 2019 (?) Mercedes wycofa się z serii DTM i przeniesie zasoby do Formuły E, w której to Pascal ścigać się nie chce. Pozostają serie GT3...
gpjano, 04.08.2017 14:40[!]
Czy ktoś może napisać jak mocno Pascal jest związany z Mercedesem. Czy to rozstanie jest możliwe? Kiedy może się przenieść do innej ekipy i ile to kosztuje?
MartiniRacing, 04.08.2017 15:00[!]
Według mnie zarówno Russell, Ocon czy Wehrlein to kandydaci na mistrza świata. Juniorzy Mercedesa mnie bardziej pasjonują niż juniorzy Red Bulla. Russellu nie wiele moge powiedziec ale robi dobre wrazenie w GP3. Ocon jest mega utalentowany, świetnie się odnajduje na torze, jest mega szybki, robi postępy i to jest napewno przyszły mistrz. Jeśli chodzi o Pascala to wydaje mi się ze jest szybszy nieco od Ocona, ale słabiej się odnajduje w deszczu i w sytuacjach na torze. Miażdy swoich partnerow zespołowych i to jest wielki plus. Mam nadzieje że Pascala zatrudnią w Williamsie albo w Force Indiia jak odejdzie Perez. Po za tym odnosze że Pascala prześladuje pech.
stasek44, 04.08.2017 15:57[!]
Drugi scenariusz to taki, że Ocon wskakuje do Mercedesa na miejsce Bottasa, choć uważam że szanse na coś takiego są znikome. Po pierwsze ilość wygranych wyścigów i kwalifikacji wewnątrz zespołu jest zdecydowanie na niekorzyść Francuza, aczkolwiek Ocon jest lansowany na gwiazdę i nie zdziwię się jeżeli ktoś będzie chciał ten nadmuchany balonik w jego postaci wykorzystać dla swoich korzyści. Francja to duży rynek samochodowy, gdzie królują francuskie marki. Może Mercedes chciałby zwiększyć sprzedaż właśnie tu? Nie wiem, F1 to polityka i nie wykluczam takiego scenariusza. I tu właśnie mistrz DTM mógłby upatrywać swojej szansy.

Trzecia możliwość, to taki że Wehrlein mógłby znaleźć się w Mercedesie zamiast Bottasa. Zanim ktoś mnie wyśmieje to proszę sobie przypomnieć, że to właśnie on był typowany na miejsce po Rosbergu i to nie bez przyczyny. Pamiętam ankiety na różnych stronach o tematyce F1 i to właśnie Niemiec okupował pierwsze miejsce jak potencjalny zastępca swojego rodaka. Dlaczego tak było? Niemiec w niemieckim zespole, szybki.

Równie dobrze może wylecieć z F1, ale nie zdziwię się jeżeli któryś z powyższych scenariuszy się sprawdzi.
Simi, 04.08.2017 17:26[!]
@stasek44
Wszystko fajnie, ale Raikkonen prawie na pewno zostaje w Ferrari, co uniemożliwia Perezowi jakąkolwiek zmianę (żadna poza RBR, Ferrari, Mercedes nie ma sensu z powodu wyników). Ocon też raczej z FI się nie rusza.
Po co Mercedesowi Wehrlein zamiast Bottasa? Bardzo mało logiczne. Valtteri wykonuje doskonałą pracę, gdyby chcieli się go pozbyć (co byłoby absolutnie irracjonalne), to po to żeby wziąć kogoś pokroju Vettela, Alonso. I tak samo po co Ocon zamiast Bottasa, dokładnie te same argumenty. To zamyka drogę Wehrleina do Force India.

Tak więc czysto "potencjalnie", wymienione scenariusze mogłyby się zdarzyć, ale w praktyce tak nie będzie.
damian1987, 04.08.2017 20:41[!]
a może Alonso do indy car,a Pascal do Mclarena(razem z silnikiem Mercedesa)?
---, 04.08.2017 20:51[!]
@damian1987
Nie sądzę by McLaren był chętny posadzić u siebie cudzego juniora, przecież mają swój własny program juniorski. A kasy w przeciwieństwie do FI, Haasa czy Saubera mają w bród, więc zniżka ich nie skusi.
damian1987, 04.08.2017 21:18[!]
@--- zniżka pewnie nie ale najlepszy silnik w stawce może juz ich nakłonić do zatrudnienia Pascala(ps jezli Wehrlein miałby dobry sezon 2018to może by został na stałe w maku,przeciez to F1 i nie kontraktu nie to zerwania:P)i wiem ze troche za duzo tego gdybania:P
---, 04.08.2017 21:33[!]
@damian1987
Ale przecież Merc nie ma prawa odmówić McLarenowi silników bo nie wzięli Wehrleina, jeśli Maki zapłacą im tyle kasy ile daje Williams (oraz FI odjąć zniżkę za Ocona) to Mercedes musi ten silnik dać. A nawet gdyby Brackley miało prawną możliwość sobie postawić ultimatum, że Woking albo bierze zestaw silniki&Wehrlein albo nic, to pierwsze, że McLaren nie dałby tak sobą pomiatać, drugie że to by było fatalne PR-owo i odbiłoby się negatywnie na tabelkach sprzedaży w Stuttgarcie. A trzecie, że by było niekorzystne dla samego Merca, bo pierwszy ich interes to sprzedaż silników, dopiero drugi to sprzedaż kierowców, a Wolff już dwóch swoich protegowanych (bo nie tylko Ocon ale i Bottas) ma w spokojnych i bardzo dobrych miejscach w F1. Fakt, Wehrleinowi pomaga fakt, że jest Niemcem, ale myślę, że patrząc na to w sytuacji jakiej są Valtteri i Esteban, to myślę, że Mercedes się obejdzie bez Pascala. A co do tego, że nie ma kontraktów nierozwiązanych - oczywiście, że nie ma, natomiast sam fakt, że Pascal jest wychowankiem Mercedesa (a tego już przecież żadne kontrakty nie zmienią, przeszłości się nie cofnie) sprawia, że podpisanie z nim kontraktu jest bardzo niekorzystne wizerunkowo dla McLarena bo oznacza, że nie dbają o swój własny program juniorski tylko jakiś inny.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca