F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.08.2017

Kimi Raikkonen pozostanie kierowcą Ferrari w sezonie 2018

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Włoch

Honda zmieniła podejście do rozwoju swego silnika F1

Johansson: Alonso powinien pozostać w McLarenie na sezon 2018

Renault przygotowuje poprawki silnika na GP Belgii i Włoch

Stewart: Utrata GP Wielkiej Brytanii byłaby katastrofą

21.08.2017

Informacja Pirelli przed GP Belgii

Steiner: Haas liczy na konkurencyjne występny na Spa i Monzy

Szafnauer liczy na szybkie zakończenie negocjacji nad umową dla Pereza

Formuła 1 inauguruje wirtualne mistrzostwa świata

Hamilton: Mercedes uporał się z problemami z ogumieniem

20.08.2017

Marco Wittmann stracił zwycięstwo w wyścigu DTM na Zandvoort

DTM: Wittmann odniósł zwycięstwo w niedzielnym wyścigu w Holandii

WRC: Ott Tanak wygrał Rajd Niemiec

19.08.2017

DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Marko nie zaprzecza spekulacjom łączącym Toro Rosso z Hondą

Kwestia współpracy ekipy z japońskim producentem może być uzależniona od ruchów McLarena.
Mateusz Szymkiewicz, 4 sierpnia 2017, wyświetlenia: 1267<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Doradca Red Bulla – Helmut Marko, nie zaprzeczył spekulacjom łączącym zespół Toro Rosso z jednostkami napędowymi Hondy od sezonu 2018.

Japoński producent aktualnie współpracuje tylko z McLarenem, lecz kilka miesięcy temu zawarł umowę z Sauberem ważną od przyszłorocznych zmagań. Mimo to stajnia z Hinwil zdecydowała się wycofać z porozumienia z Hondą i pozostanie przy układach napędowych Ferrari.

Od tamtej pory przedstawiciele koncernu z Tokio podjęli się rozmów z innymi ekipami i spekuluje się, jakoby współpracą był zainteresowany juniorski zespół Red Bulla – Toro Rosso. Według dotychczasowych informacji, partnerstwo ze stajnią z Faenzy mogłoby stworzyć grunt pod późniejszą umowę Hondy z Red Bull Racing, jeżeli jednostka producenta będzie prezentowała zadowalające osiągi.

Helmut Marko, który rzekomo we wtorek odbył spotkanie z dyrektorem generalnym Honda Motorsport, Masashim Yamamoto, zapytany o plotki łączące Toro Rosso z nowym dostawcą, odpowiedział: „Zobaczymy”.

Wiele wskazuje na to, że kwestia współpracy Toro Rosso z Hondą może wyjaśnić się pod koniec września, kiedy to McLaren ostatecznie zadecyduje, czy jest zainteresowany dalszym partnerstwem z japońskim producentem lub poszuka nowego dostawcy.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.08.2017  Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem
15.08.2017  Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu
12.08.2017  Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1
09.08.2017  Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso
05.08.2017  Sainz: Konflikt z szefostwem nie był czymś, co mi się podobało
Tagi:
Toro Rosso
Honda
Marko H.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marvin, 04.08.2017 14:18[!]
Myślę, że dla Hondy szansą na dobrą kartę przetargową będzie wyścig na Spa, gdzie mają wprowadzić nową jednostkę o zwiększonej mocy.
marios76, 04.08.2017 20:13[!]
@marvin Mysle, ze sukcesu z Wegier (pozycja Alonso) nie powtorza do konca sezonu :/ Choc przyznam- chcialbym sie mylic.
barti84a6, 04.08.2017 21:23[!]
@marios76
Jeżeli zredukowaliby połowę deficytu mocy względem najlepszego silnika(Merc)+nadwozie Mclarena+Alonso za kierownicą+sprzyjające warunki na torze,to kto wie.Wiem,dużo tych plusów,ale...
Napewno na Suzukę będą chcieli mieć najnowszą specyfikację już po otrzymanych karach.Czy im to się uda,zobaczymy.
Norris może być przyszłą gwiazdą,ale w słabej "budzie" by tych czasów nie wykręcił.Zresztą Vandoorne też miał 2 czas na testach,to nie przypadek.
A co do rozbratu Hondy z Mclarenem, to jak zerwią współpracę, to spadną z deszczu pod rynnę, a profity 3-letniej męki Mclarena zbierze Red bull. Testy na Węgrzech pokazują dobitnie dlaczego Merc nie chce dostarczać silników Mclarenowi,o Ferrari nawet nie wspominając.
marios76, 08.08.2017 07:39[!]
@barti84a6 Mercedes i Ferrari nie dadza silnikow McLarenowi, bo maja rywala z glowy. Dlatego zawsze twierdzilem, ze McLaren dobrze robi, godzac sie na wylacznosc we wspolpracy z Honda, lub ewentualnie jej pomoc wylacznie najslabszym zespolom. Przyznam jednak, ze w najgorszych koszmarach nie snilem, ze McLaren bedzie musial przechodzic przez 3 lata takiego syfu jak obecnie. I z jednej strony ich rozumiem, jezeli beda chcieli z Honda zostac, z drugiej ostro bym zareagowal, gdyby np za rok, dwa Honda dostarczala juz swietne (? Hmmm) silniki RedBullowi! Do tego Mc Laren nie moze dopuscic, bo wszystko, caly czas i poswiecenie okaze sie lipa :/
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca