F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2017

Rotenberg: Pracujemy nad zapewnieniem Sirotkinowi umowy z Williamsem

Ferrari nie wprowadzi większych zmian kadrowych przed sezonem 2018

Mercedes bliski przekroczenia bariery 1000 koni mechanicznych

Ecclestone krytykuje Liberty Media i Ferrari

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Russell zaskoczony dobrą widocznością z systemem Halo

Kierowca rozwojowy Mercedesa przyznał, że pałąk był pomocny przy zachodzącym słońcu.
Mateusz Szymkiewicz, 4 sierpnia 2017, wyświetlenia: 2695<< | lista | T- | T+ | >>

Kierowca rozwojowy Mercedesa – George Russell, przyznał, że był zaskoczony dobrą widocznością z perspektywy kokpitu z zamontowanym systemem Halo.

Brytyjczyk drugiego dnia testów na torze Hungaroring prowadził bolid W08 z zamontowanym systemem Halo, który ma być obowiązkowy od sezonu 2018. System ochrony głowy preferowany przez FIA budzi duże kontrowersje, głównie ze względów estetycznych oraz przez obawy związane z ograniczoną widocznością.

Mimo to Russell zapytany o swoje odczucia związane z pałąkiem założonym nad kokpitem, przyznał, iż widoczność była dużo lepsza niż zakładał. „Halo mnie zaskoczyło, miałem dużo lepszą widoczność niż mogłem to sobie wyobrazić. Dosyć zabawnym pozytywem jest to, że pod koniec dnia kiedy zachodziło słońce, Halo przysłoniło mi promienie. Dlatego też widziałem więcej niż zazwyczaj o 17:30, kiedy słońce zaczyna się chować. Będąc szczerym, to z perspektywy kierowcy kiedy robisz okrążenie kwalifikacyjne, to widoczność jest całkowicie dobra. Jedyną przeszkodą może być fakt, że na starcie może dojść do zasłonięcia świateł, aczkolwiek byłem bardzo zaskoczony Halo oraz tym co byłem w stanie dostrzec”.

Brytyjczyk dodał, że opuszczanie kokpitu z systemem Halo jest nieco kłopotliwe, lecz z czasem kierowcy powinni się do tego przyzwyczaić. „To wymaga nieco doświadczenia, czyli znalezienia odpowiedniej techniki jak uwolnić ramiona i resztę ciała. Początkowo zmagałem się z tym, ale pod koniec po kilku przejazdach całkiem w porządku przebiegało wysiadanie. Można złapać się Halo podczas podnoszenia. Jedynym problemem jest wciśnięcie nóg do kokpitu, ponieważ to [Halo] jest dosyć wysokie. Mimo to uważam, że większość osób po prostu przyzwyczai się do wsiadania oraz wysiadania z bolidu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.12.2017  Mercedes bliski przekroczenia bariery 1000 koni mechanicznych
13.12.2017  Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1
12.12.2017  Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa
12.12.2017  Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?
09.12.2017  Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017
Tagi:
Mercedes
Halo

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
baron, 04.08.2017 18:49[!]
Ciekawe ile mu FIA zapłaciła, że gada takie głupoty...
Duif, 04.08.2017 19:08[!]
@baron, serio wszędzie będziesz widział teorie spiskowe związane z Halo?
baron, 04.08.2017 19:17[!]
@up

Wszędzie? To znaczy?
mr_bean2000, 04.08.2017 19:27[!]
Z tymi spiskami coś jest na rzeczy: http://autoweek.c...t-halo-safety-device

:P
Yurek, 05.08.2017 00:35[!]
Cytat Duif :
serio wszędzie będziesz widział teorie spiskowe związane z Halo?

Ale tu nie chodzi o teorie spiskowe. Mam wrażenie, że liczba osób z tzw. środowiska popierających ten wynalazek dziwnie wzrosła po zaakceptowaniu tego wynalazku przez FIA.
ergie, 05.08.2017 19:35[!]
Jasno zostało już powiedziane. FIA obiecało, że będzie w 2018 roku tego typu system i choćby mieli bubel wcisnąć to go zalegalizują... inna rzeczą jest co zrobią kiedy z powodu pośpiechu przy wdrażaniu okaże się, że zostanie na siłę wciśnięty system niebezpieczny sam w sobie. Od dłuższego czasu czytam wszystko co na ten temat jest dostępne. Odrzucając względy estetyczne i skupiając się na sprawie jedynie w kontekście rozwiązania inżynierskiego, mam spore obawy co do tego rozwiązania.
bartoszcze, 07.08.2017 11:05[!]
@Yurek
Fakt, to nie musi być spisek, po prostu ludzie święcie wierzą że to nie ma prawa być korzystne i żadne fakty ich nie przekonają że jest inaczej.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca