F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.07.2018

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Russell zaskoczony dobrą widocznością z systemem Halo

Kierowca rozwojowy Mercedesa przyznał, że pałąk był pomocny przy zachodzącym słońcu.
Mateusz Szymkiewicz, 4 sierpnia 2017, wyświetlenia: 3088<< | lista | T- | T+ | >>

Kierowca rozwojowy Mercedesa – George Russell, przyznał, że był zaskoczony dobrą widocznością z perspektywy kokpitu z zamontowanym systemem Halo.

Brytyjczyk drugiego dnia testów na torze Hungaroring prowadził bolid W08 z zamontowanym systemem Halo, który ma być obowiązkowy od sezonu 2018. System ochrony głowy preferowany przez FIA budzi duże kontrowersje, głównie ze względów estetycznych oraz przez obawy związane z ograniczoną widocznością.

Mimo to Russell zapytany o swoje odczucia związane z pałąkiem założonym nad kokpitem, przyznał, iż widoczność była dużo lepsza niż zakładał. „Halo mnie zaskoczyło, miałem dużo lepszą widoczność niż mogłem to sobie wyobrazić. Dosyć zabawnym pozytywem jest to, że pod koniec dnia kiedy zachodziło słońce, Halo przysłoniło mi promienie. Dlatego też widziałem więcej niż zazwyczaj o 17:30, kiedy słońce zaczyna się chować. Będąc szczerym, to z perspektywy kierowcy kiedy robisz okrążenie kwalifikacyjne, to widoczność jest całkowicie dobra. Jedyną przeszkodą może być fakt, że na starcie może dojść do zasłonięcia świateł, aczkolwiek byłem bardzo zaskoczony Halo oraz tym co byłem w stanie dostrzec”.

Brytyjczyk dodał, że opuszczanie kokpitu z systemem Halo jest nieco kłopotliwe, lecz z czasem kierowcy powinni się do tego przyzwyczaić. „To wymaga nieco doświadczenia, czyli znalezienia odpowiedniej techniki jak uwolnić ramiona i resztę ciała. Początkowo zmagałem się z tym, ale pod koniec po kilku przejazdach całkiem w porządku przebiegało wysiadanie. Można złapać się Halo podczas podnoszenia. Jedynym problemem jest wciśnięcie nóg do kokpitu, ponieważ to [Halo] jest dosyć wysokie. Mimo to uważam, że większość osób po prostu przyzwyczai się do wsiadania oraz wysiadania z bolidu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.07.2018  Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela
12.07.2018  Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
09.07.2018  Arrivabene: Mercedes i Allison powinni się wstydzić
09.07.2018  Bottas: Wiedziałem, że stracę prowadzenie na rzecz Vettela
Tagi:
Mercedes
Halo

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
baron, 04.08.2017 18:49[!]
Ciekawe ile mu FIA zapłaciła, że gada takie głupoty...
Duif, 04.08.2017 19:08[!]
@baron, serio wszędzie będziesz widział teorie spiskowe związane z Halo?
baron, 04.08.2017 19:17[!]
@up

Wszędzie? To znaczy?
mr_bean2000, 04.08.2017 19:27[!]
Z tymi spiskami coś jest na rzeczy: http://autoweek.c...t-halo-safety-device

:P
Yurek, 05.08.2017 00:35[!]
Cytat Duif :
serio wszędzie będziesz widział teorie spiskowe związane z Halo?

Ale tu nie chodzi o teorie spiskowe. Mam wrażenie, że liczba osób z tzw. środowiska popierających ten wynalazek dziwnie wzrosła po zaakceptowaniu tego wynalazku przez FIA.
ergie, 05.08.2017 19:35[!]
Jasno zostało już powiedziane. FIA obiecało, że będzie w 2018 roku tego typu system i choćby mieli bubel wcisnąć to go zalegalizują... inna rzeczą jest co zrobią kiedy z powodu pośpiechu przy wdrażaniu okaże się, że zostanie na siłę wciśnięty system niebezpieczny sam w sobie. Od dłuższego czasu czytam wszystko co na ten temat jest dostępne. Odrzucając względy estetyczne i skupiając się na sprawie jedynie w kontekście rozwiązania inżynierskiego, mam spore obawy co do tego rozwiązania.
bartoszcze, 07.08.2017 11:05[!]
@Yurek
Fakt, to nie musi być spisek, po prostu ludzie święcie wierzą że to nie ma prawa być korzystne i żadne fakty ich nie przekonają że jest inaczej.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca