F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.10.2017

Kubica wystartuje w piątkowych treningach z Williamsem?

McLaren ogłosi nową umowę z Alonso już w czwartek?

Kolejna edycja Race of Champions odbędzie się w Arabii Saudyjskiej

Hartley: Decyzja Red Bulla była dla mnie zupełną niespodzianką

17.10.2017

Kubica zakończył "produktywne" testy z Williamsem na Węgrzech

Luca Marmorini został konsultantem Aston Martina

Raikkonen: Ferrari jest w stanie odnieść cztery zwycięstwa na koniec sezonu

Pirelli ujawniło wybory zespołów na Grand Prix Meksyku

Informacja Pirelli przed GP USA

Hasegawa: Relacje Hondy z Alonso są trudne

Kwiat wrócił do Toro Rosso tylko na Grand Prix Stanów Zjednoczonych?

16.10.2017

Podczas GP USA ultramiękkie opony będą oznaczone różowym kolorem

Coulthard: Bottas musi wierzyć, że potrafi zniwelować stratę do Hamiltona

Boullier: Potrzebujemy czasu, aby wejść na poziom Red Bulla

Berger: Sezon 2018 przyniesie kolejny pojedynek Vettela z Hamiltonem

Pirelli jest zainteresowane zakupem toru Interlagos?

Ecclestone: Liberty nie chce, abym pojawiał się na wyścigach

15.10.2017

Rene Rast wywalczył tytuł mistrzowski DTM

14.10.2017

DTM: Green wygrał sobotni wyścig na Hockenheimringu

13.10.2017

Brendon Hartley wystartuje dla Toro Rosso w Austin

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Russell zaskoczony dobrą widocznością z systemem Halo

Kierowca rozwojowy Mercedesa przyznał, że pałąk był pomocny przy zachodzącym słońcu.
Mateusz Szymkiewicz, 4 sierpnia 2017, wyświetlenia: 2524<< | lista | T- | T+ | >>

Kierowca rozwojowy Mercedesa – George Russell, przyznał, że był zaskoczony dobrą widocznością z perspektywy kokpitu z zamontowanym systemem Halo.

Brytyjczyk drugiego dnia testów na torze Hungaroring prowadził bolid W08 z zamontowanym systemem Halo, który ma być obowiązkowy od sezonu 2018. System ochrony głowy preferowany przez FIA budzi duże kontrowersje, głównie ze względów estetycznych oraz przez obawy związane z ograniczoną widocznością.

Mimo to Russell zapytany o swoje odczucia związane z pałąkiem założonym nad kokpitem, przyznał, iż widoczność była dużo lepsza niż zakładał. „Halo mnie zaskoczyło, miałem dużo lepszą widoczność niż mogłem to sobie wyobrazić. Dosyć zabawnym pozytywem jest to, że pod koniec dnia kiedy zachodziło słońce, Halo przysłoniło mi promienie. Dlatego też widziałem więcej niż zazwyczaj o 17:30, kiedy słońce zaczyna się chować. Będąc szczerym, to z perspektywy kierowcy kiedy robisz okrążenie kwalifikacyjne, to widoczność jest całkowicie dobra. Jedyną przeszkodą może być fakt, że na starcie może dojść do zasłonięcia świateł, aczkolwiek byłem bardzo zaskoczony Halo oraz tym co byłem w stanie dostrzec”.

Brytyjczyk dodał, że opuszczanie kokpitu z systemem Halo jest nieco kłopotliwe, lecz z czasem kierowcy powinni się do tego przyzwyczaić. „To wymaga nieco doświadczenia, czyli znalezienia odpowiedniej techniki jak uwolnić ramiona i resztę ciała. Początkowo zmagałem się z tym, ale pod koniec po kilku przejazdach całkiem w porządku przebiegało wysiadanie. Można złapać się Halo podczas podnoszenia. Jedynym problemem jest wciśnięcie nóg do kokpitu, ponieważ to [Halo] jest dosyć wysokie. Mimo to uważam, że większość osób po prostu przyzwyczai się do wsiadania oraz wysiadania z bolidu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.10.2017  Coulthard: Bottas musi wierzyć, że potrafi zniwelować stratę do Hamiltona
13.10.2017  Hamilton: Nie zamierzam podejmować niepotrzebnego ryzyka
10.10.2017  Mercedes pozostaje spokojny o silnik w bolidzie Lewisa Hamiltona
05.10.2017  Hamilton i Mercedes prowadzą rozmowy na temat nowego pakietu aero W08
02.10.2017  Bottas: To może być mój najtrudniejszy okres w całej mojej karierze
Tagi:
Mercedes
Halo

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
baron, 04.08.2017 18:49[!]
Ciekawe ile mu FIA zapłaciła, że gada takie głupoty...
Duif, 04.08.2017 19:08[!]
@baron, serio wszędzie będziesz widział teorie spiskowe związane z Halo?
baron, 04.08.2017 19:17[!]
@up

Wszędzie? To znaczy?
mr_bean2000, 04.08.2017 19:27[!]
Z tymi spiskami coś jest na rzeczy: http://autoweek.c...t-halo-safety-device

:P
Yurek, 05.08.2017 00:35[!]
Cytat Duif :
serio wszędzie będziesz widział teorie spiskowe związane z Halo?

Ale tu nie chodzi o teorie spiskowe. Mam wrażenie, że liczba osób z tzw. środowiska popierających ten wynalazek dziwnie wzrosła po zaakceptowaniu tego wynalazku przez FIA.
ergie, 05.08.2017 19:35[!]
Jasno zostało już powiedziane. FIA obiecało, że będzie w 2018 roku tego typu system i choćby mieli bubel wcisnąć to go zalegalizują... inna rzeczą jest co zrobią kiedy z powodu pośpiechu przy wdrażaniu okaże się, że zostanie na siłę wciśnięty system niebezpieczny sam w sobie. Od dłuższego czasu czytam wszystko co na ten temat jest dostępne. Odrzucając względy estetyczne i skupiając się na sprawie jedynie w kontekście rozwiązania inżynierskiego, mam spore obawy co do tego rozwiązania.
bartoszcze, 07.08.2017 11:05[!]
@Yurek
Fakt, to nie musi być spisek, po prostu ludzie święcie wierzą że to nie ma prawa być korzystne i żadne fakty ich nie przekonają że jest inaczej.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca