F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.08.2017

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso

McLaren dementuje plotki o opuszczeniu GP Singapuru przez Alonso

Penteado: Kubica nie miał problemów z prowadzeniem aktualnego bolidu

Horner: Formułą E jest szansą dla F1 na powrót do tradycyjnych silników

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Brown: McLaren chce zatrzymać Alonso i Vandoorne'a

Dyrektor stajni z Woking przyznał, że jest zadowolony z postawy tegorocznego składu kierowców.
Mateusz Szymkiewicz, 9 sierpnia 2017, wyświetlenia: 1436<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zak Brown potwierdził, że McLaren chce zatrzymać swój aktualny skład kierowców na sezon 2018.

Obecnymi reprezentantami stajni z Woking są Fernando Alonso oraz Stoffel Vandoorne. Pierwszy z nich jest wyraźnie sfrustrowany dotychczasową formą bolidów brytyjskiej ekipy i rozważa swoje opcje w Formule 1, natomiast nad Belgiem zebrały się ciemne chmury ze względu na słabe osiągi na tle swojego partnera.

Mimo to Vandoorne podczas Grand Prix Węgier zdołał otworzyć swój tegoroczny dorobek, finiszując na dziesiątym miejscu. Jak przyznał, w poprawie swojego tempa przeszkadzały mu częste awarie bolidu. „Największy problem jest taki, że mamy wiele problemów technicznych, przez które mało jeżdżę. Kosztuje mnie to nieco czasu, podczas którego mógłbym zrozumieć jak jeździć tym bolidem naprawdę szybko. Teraz czuję się dużo bardziej komfortowo, więc jestem bliżej tempa Fernando, dlatego też muszę to kontynuować” – powiedział 25-latek.

Dyrektor zarządzający McLarena – Zak Brown, zapytany o tegorocznych kierowców, odpowiedział: „Tak, jesteśmy zadowoleni ze Stoffela. On jest w trudnej sytuacji podobnie jak Fernando, ze względu na problemy z zawodnością bolidu, lecz uważamy, że to przyszły mistrz świata. Chcemy pozostać z tymi samymi kierowcami w przyszłym roku”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.08.2017  McLaren dementuje plotki o opuszczeniu GP Singapuru przez Alonso
07.08.2017  Hasegawa: Lepszy silnik pozwoli poprawić relacje McLarena z Hondą
05.08.2017  Neale: McLaren zrobi wszystko by zatrzymać Alonso
03.08.2017  Boullier: Norris może być przyszłą gwiazdą McLarena
01.08.2017  Neale: Występ na Hungaroringu jest jak gol przed połową meczu
Tagi:
McLaren
Brown Z.
Alonso F.
Vandoorne S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dancom, 09.08.2017 12:14[!]
A Alo chce zostać?
grzesiekf, 09.08.2017 13:19[!]
@dancom a ma gdzie odejść? merc, ferrari i red bull mają pełne składy na 2018. A renault? tylko po co przechodzić z jednego średniaka (którym, powiedzmy że mcl się staje) do drugiego? Owszem, obie fabryki mają potencjał tylko kasa jaką sypie honda wydaje się ważnym argumentem za pozostaniem.
pablonzo, 09.08.2017 13:51[!]
@dancom Pewnie ma bardzo mieszane uczucia, fakt długo trwa Hondzie budowa dobrego silnika, ale widać progress a program jest długoterminowy. Pożyjemy, zobaczymy.
Malineusz, 09.08.2017 15:00[!]
@pablonzo Widać progres ? No nie powiedzialbym, a program jest długoterminowy ? Czyli do kiedy ? 2025 ? xd
MairJ23, 09.08.2017 18:30[!]
@pablonzo miejmy nadzieje ze Honda nie przestanie cisnac z tym silnikiem do konca tego sezonu a kto wie :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca