F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.08.2017

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso

McLaren dementuje plotki o opuszczeniu GP Singapuru przez Alonso

Penteado: Kubica nie miał problemów z prowadzeniem aktualnego bolidu

Horner: Formułą E jest szansą dla F1 na powrót do tradycyjnych silników

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Amerykanin zdradził, że zainaugurowano już debatę na temat cięć wydatków w F1.
Nataniel Piórkowski, 11 sierpnia 2017, wyświetlenia: 2392<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Chase Carey, przyznał, że w przyszłości w serii Grand Prix mogłoby dojść do wprowadzenia pewnych standardowych części, co pozwoliłoby na zmniejszenie wydatków zespołów.

Od dłuższego czasu w Formule 1 można zaobserwować olbrzymie dysproporcje pomiędzy budżetami największych zespołów i stajni ze środka stawki. Ferrari wydaje rocznie około 330 milionów funtów, podczas gdy teamy takie jak Force India czy Sauber odpowiednio po 90 i 95 milionów funtów.

Carey zaznaczył, że standaryzacja niektórych części jest jedną z opcji, które powinny być brane pod uwagę w debacie nad ograniczaniem wydatków. Przekonuje równocześnie, że Liberty nie zamierza upraszczać bolidów. „Jest wiele opcji, dzięki którym możemy osiągnąć ten cel, niezależnie czy mamy tu na myśli limity budżetowe, czy też inne sposoby odnoszące się do kluczowych komponentów”.

„Na pewno nie chcemy standaryzować całej konstrukcji bolidu. Uważamy, że bardzo ważne jest utrzymywanie sytuacji, w której sport jest rywalizacją połączoną z najbardziej nowoczesnymi technologiami. Nie chcemy upraszczać bolidów, ale sądzę, że możemy standaryzować niektóre ich części. To mogłoby poprawić ogólną kondycję finansową biznesu. Skorzystaliby na tym wszyscy, a dodatkowo pozytywnie odbiłoby się to na rywalizacji” – wyjaśniał dyrektor generalny Formuły 1.

Carey zdradził, że doszło do już wstępnych spotkań z przedstawicielami zespołu, w trakcie których debatowano nad ograniczaniem wydatków w Formule 1. Amerykanin zaznaczył, że celem Liberty nie jest absolutne zrównanie budżetów wszystkich teamów. „Jednym z obecnych wyzwań jest sytuacja, w której kilka zespołów wydaje dużo większe pieniądze niż reszta. Rezultaty tego widać na torze. Jeśli uda nam się doprowadzić do tego, że budżety poszczególnych stajni będą bardziej do siebie zbliżone – nie takie same – poprawimy rywalizację i finanse biznesu”.

„Zainaugurowaliśmy już ten proces z zespołami, odbyliśmy kilka wstępnych spotkań. Są pewne kluczowe elementy, jak na przykład jednostka napędowa, która jest prawdopodobnie najbardziej skomplikowanym układem w całym bolidzie. Z całą pewnością naszym celem jest zajęcie się kwestią kosztów. Uważamy, że cały sport mógłby czerpać z tego korzyści na wielu poziomach”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.08.2017  Carey chce w F1 nowych silników, limitów budżetowych oraz nowy system nagród
25.07.2017  Zespoły nie skorzystały z oferty nabycia udziałów w Formule 1
18.07.2017  Carey: Silverstone pozostaje preferowanym torem dla Formuły 1
21.06.2017  Carey: Chcieliśmy uniknąć kolizji terminów z finałem Mundialu w Rosji
06.06.2017  Ecclestone: Muszę żyć z krytyką ze strony Liberty
Tagi:
Carey C.
F1 ogólnie
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
bartoszcze, 16.08.2017 12:34[!]
@marios76
Kosmiczne, ale czy kiedykolwiek te nakrętki weszły do powszechnego użytku?
Nie tu jest pies pogrzebany.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca