F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Nicholas Latifi weźmie udział w pierwszym treningu przed GP Niemiec

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

Abiteboul zaznacza jednak, że brytyjski kierowca musi znacząco poprawić swoją dyspozycję.
Nataniel Piórkowski, 12 sierpnia 2017, wyświetlenia: 4579<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Cyril Abiteboul przyznał, że Renault bierze pod uwagę możliwość przedłużenia kontraktu z Jolyonem Palmerem na sezon 2018, pod warunkiem, iż w kolejnych wyścigach Brytyjczyk znacząco poprawi swoją dyspozycję.

Palmerowi nie udało się zdobyć punktów w żadnym z jedenastu rozegranych do tej pory wyścigów. Kontrakt 26-latka ze stajnią z Enstone wygasa wraz z końcem obecnego sezonu, a Renault przyznaje, że prowadzi analizę alternatywnych opcji na nadchodzące mistrzostwa. Jako kandydata do przejęcia wyścigowego fotela Brytyjczyka media wymieniają Roberta Kubicę. Zespół mógłby także skorzystać ze swych kierowców rozwojowych: Siergieja Sirotkina, Nicholasa Latifiego czy Olivera Rowlanda.

„Szczerze mówiąc, jeśli Jolyonowi uda się odwrócić sytuację, podobnie jak w ubiegłym roku, jesteśmy całkowicie otwarci na współpracę z nim w kolejnym sezonie” – stwierdził Abiteboul.

„Stabilność byłaby dobra dla zespołu. Podobne podejście obraliśmy w ubiegłym roku – zatrudniając Nico nie chcieliśmy dokonywać wymiany obu kierowców. Sprawy mogą potoczyć się po myśli Jolyona, ale koniec końców wszystko jest w jego rękach. Zdaje sobie sprawę z tego, że obowiązuje go roczny kontrakt. Doskonale rozumie też, że zespół musi oceniać różne opcje związane z przyszłością” – dodał.

Dyrektor Renault Sport w F1 dodał, że Palmer pokazał, iż jest w stanie walczyć o konkurencyjne rezultaty, ale częste problemy i popełniane błędy doprowadziły do osłabienia jego pewności siebie. „Jo jest w stanie wydobywać naprawdę dobry potencjał z bolidu, wykonywać bardzo dobrą pracę, zapewniać trafne informacje zwrotne, być zaangażowanym w pracę zespołu. Z drugiej strony mamy połączenie błędów i straconych okazji, czemu bez dwóch zdań nie pomagała słabsza niezawodność po jego stronie garażu”.

„Sądzę, że mieszanka ta doprowadziła w szybkim tempie do utraty pewności siebie Jo, wiary we własne możliwości, spokojnej pracy na przezwyciężaniem trudności, z którymi zmierzy się każdy kierowca, czy to w trakcie wyścigowego weekendu, czy podczas sezonu. Ten brak pewności stał się niczym kula śniegowa i doprowadził do sytuacji, w której znajdujemy się obecnie. Staram się chronić Jo i niemal codziennie potwierdzać, że ja i zespół zapewniamy pełne wsparcie w celu odbudowy jego pewności siebie i wiary w team. Nie jest to jednak praca, którą można wykonać w ciągu jednego dnia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.07.2018  Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła
11.07.2018  Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault
11.07.2018  Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
07.07.2018  Trzej producenci silników sprzeciwiają się rezygnacji z MGU-H
Tagi:
Renault
Palmer J.
Abiteboul C.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Aeromis, 21.08.2017 21:32[!]
@marios76
Rozpisałem już scenariusz (tj. cały kontekst sytuacji) który myślę, że trafnie to opisał co się działo, jak i to że ta zabawa w liczby nie ma podstawy logicznej do wyciągania wniosków. Nie wiem czemu Ci to stale umyka.
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca