F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Marko: Red Bull nie jest całkowicie zadowolony z formy Toro Rosso

Austriak dodał jednak, że Dietrich Mateschitz nie myśli o sprzedaży stajni z Faenzy.
Nataniel Piórkowski, 28 sierpnia 2017, wyświetlenia: 1465<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Konsultant Red Bulla do spraw sportów motorowych – Helmut Marko, dał jasno do zrozumienia, że jego koncern nie jest w pełni zadowolony z postępów osiągniętych przez swoją juniorską ekipę – Toro Rosso.

Po zakupie Minardi w 2005 roku, Dietrich Mateschitz przekształcił stajnię z Faenzy w miejsce rozwoju dla wychowanków juniorskiego programu Red Bulla.

Marko dał jednak jasno do zrozumienia, że realizowany od kilku lat program przekształcenia STR w samodzielnie funkcjonujący zespół nie przynosi oczekiwanych rezultatów.

„Red Bull sporo zainwestował w Toro Rosso, ale oni nie są w stanie przekształcić tego w punkty. Kierowcy i zespół popełniają błędy, przytrafiają się im awarie techniczne. Bolid, pakiet, mógłby zapewniać walkę na poziomie piątego miejsca, ale Toro Rosso nie może osiągnąć tego pułapu” – powiedział Marko w trakcie weekendu na Spa w rozmowie z telewizją Globo.

Zapytany o to, czy Red Bull myślał o sprzedaży swego juniorskiego zespołu, Austriak odparł: „Nie sądzę, że teraz byłby na to najlepszy okres, ponieważ Liberty zapowiada działania zmierzające ku lepszemu podziałowi nagród finansowych, tak by mniejsze zespoły dostawały więcej pieniędzy. To może okazać się dobrym interesem. Prawdą jest jednak, że na chwilę obecną Red Bull ponosi z tego tytułu duże koszty. Gdy kupowaliśmy zespół przepisy pozwalały na używanie niemal takiego samego podwozia przez dwa różne teamy. Później się to zmieniło”.

Marko potwierdził również, że Renault kontaktowało się z Red Bullem w sprawie pozyskania Carlosa Sainza. „Tak, byliśmy przez nich o to pytani. Carlos ma z nami kontrakt. Musimy znaleźć rozwiązanie, które będzie nas satysfakcjonować, bo mocno zainwestowaliśmy w jego rozwój”.

W przypadku odejścia Sainza faworytem do przejęcia jego wyścigowego fotela byłby Pierre Gasly. Marko dał jednak jasno do zrozumienia, że wśród młodych kierowców trudno wskazać oczywiste talenty. P„rócz Gasly'ego nie ma innych kandydatów. Gdy spojrzymy na inne kategorie, to poza Leclerkiem nie ma nikogo takiego. [Lando] Norris jest bardzo dobry, ale on także popełnia dużo błędów. Jedna rzecz jest bardzo zła – to że mamy tyle serii juniorskich. Gdyby było ich mniej, to stawka liczyłaby po 30 bolidów, poziom uległby poprawie i moglibyśmy ocenić, kto jest naprawdę dobry”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.12.2017  Lauda: Red Bull przepłacił podpisując nową umowę z Verstappenem
21.12.2017  Szefowie zespołów nie chcą, aby F1 rezygnowała z obecności grid girls
17.12.2017  Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley
14.11.2017  Toro Rosso bliskie ogłoszenia składu kierowców na sezon 2018
11.11.2017  Marko: Mamy zaufanie do Renault
Tagi:
Marko H.
Toro Rosso
Red Bull
Mateschitz D.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Aeromis, 28.08.2017 11:10[!]
Stworzyli zespół-odskocznię, którego sami kierowcy nie taktują poważnie, a jedynie jako odskocznie, musi mieć to wpływ na innych od mechaników począwszy. W wyniku działań RBR Toro Rosso w 2015 roku miało silnik Renault, rok później Ferrari a teraz znów Renault co na pewno w rozwoju nie pomaga. Stworzyli w STR klimat gdzie obaj kierowcy popełniają dużo błędów, to się nie wzięło z nieba, w życiu w to nie uwierzę. Podejrzewam że litania błędów i niedogodności jest większa niż obecnie przypuszczam.
Teraz nie są zadowoleni z tego co sami spaprali udając że to nie oni.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca