F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Marko: Red Bull nie jest całkowicie zadowolony z formy Toro Rosso

Austriak dodał jednak, że Dietrich Mateschitz nie myśli o sprzedaży stajni z Faenzy.
Nataniel Piórkowski, 28 sierpnia 2017, wyświetlenia: 1559<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Konsultant Red Bulla do spraw sportów motorowych – Helmut Marko, dał jasno do zrozumienia, że jego koncern nie jest w pełni zadowolony z postępów osiągniętych przez swoją juniorską ekipę – Toro Rosso.

Po zakupie Minardi w 2005 roku, Dietrich Mateschitz przekształcił stajnię z Faenzy w miejsce rozwoju dla wychowanków juniorskiego programu Red Bulla.

Marko dał jednak jasno do zrozumienia, że realizowany od kilku lat program przekształcenia STR w samodzielnie funkcjonujący zespół nie przynosi oczekiwanych rezultatów.

„Red Bull sporo zainwestował w Toro Rosso, ale oni nie są w stanie przekształcić tego w punkty. Kierowcy i zespół popełniają błędy, przytrafiają się im awarie techniczne. Bolid, pakiet, mógłby zapewniać walkę na poziomie piątego miejsca, ale Toro Rosso nie może osiągnąć tego pułapu” – powiedział Marko w trakcie weekendu na Spa w rozmowie z telewizją Globo.

Zapytany o to, czy Red Bull myślał o sprzedaży swego juniorskiego zespołu, Austriak odparł: „Nie sądzę, że teraz byłby na to najlepszy okres, ponieważ Liberty zapowiada działania zmierzające ku lepszemu podziałowi nagród finansowych, tak by mniejsze zespoły dostawały więcej pieniędzy. To może okazać się dobrym interesem. Prawdą jest jednak, że na chwilę obecną Red Bull ponosi z tego tytułu duże koszty. Gdy kupowaliśmy zespół przepisy pozwalały na używanie niemal takiego samego podwozia przez dwa różne teamy. Później się to zmieniło”.

Marko potwierdził również, że Renault kontaktowało się z Red Bullem w sprawie pozyskania Carlosa Sainza. „Tak, byliśmy przez nich o to pytani. Carlos ma z nami kontrakt. Musimy znaleźć rozwiązanie, które będzie nas satysfakcjonować, bo mocno zainwestowaliśmy w jego rozwój”.

W przypadku odejścia Sainza faworytem do przejęcia jego wyścigowego fotela byłby Pierre Gasly. Marko dał jednak jasno do zrozumienia, że wśród młodych kierowców trudno wskazać oczywiste talenty. P„rócz Gasly'ego nie ma innych kandydatów. Gdy spojrzymy na inne kategorie, to poza Leclerkiem nie ma nikogo takiego. [Lando] Norris jest bardzo dobry, ale on także popełnia dużo błędów. Jedna rzecz jest bardzo zła – to że mamy tyle serii juniorskich. Gdyby było ich mniej, to stawka liczyłaby po 30 bolidów, poziom uległby poprawie i moglibyśmy ocenić, kto jest naprawdę dobry”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.07.2018  Ticktum kandydatem do zastąpienia Hartleya w Toro Rosso od 2019 roku
02.07.2018  Jos Verstappen: Ludzie nie powinni już kwestionować stylu jazdy Maxa
28.06.2018  Marko: Jesteśmy coraz bliżej przedłużenia umowy z Ricciardo
26.06.2018  Adrian Newey dementuje plotki o możliwym przejściu do Renault
20.06.2018  Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019
Tagi:
Marko H.
Toro Rosso
Red Bull
Mateschitz D.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Aeromis, 28.08.2017 11:10[!]
Stworzyli zespół-odskocznię, którego sami kierowcy nie taktują poważnie, a jedynie jako odskocznie, musi mieć to wpływ na innych od mechaników począwszy. W wyniku działań RBR Toro Rosso w 2015 roku miało silnik Renault, rok później Ferrari a teraz znów Renault co na pewno w rozwoju nie pomaga. Stworzyli w STR klimat gdzie obaj kierowcy popełniają dużo błędów, to się nie wzięło z nieba, w życiu w to nie uwierzę. Podejrzewam że litania błędów i niedogodności jest większa niż obecnie przypuszczam.
Teraz nie są zadowoleni z tego co sami spaprali udając że to nie oni.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca