F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2018

Incydent z dnia filmowego nie skomplikuje zimowych testów Red Bulla

Sauber przedstawił bolid C37 w w barwach Alfy Romeo

Lowe: Deflektory będą kluczowym obszarem rozwoju nowych bolidów

Ferrari wprowadzi zmiany w malowaniu swojego bolidu?

19.02.2018

Galeria: Dzień filmowy Red Bulla

Red Bull RB14 zadebiutował na torze wyścigowym

Brawn: Liberty stawia fanów na pierwszym miejscu

Red Bull Racing zaprezentowało bolid RB14

Red Bull zadecyduje o dostawcy jednostek w połowie sezonu 2018

18.02.2018

Robert Kubica przetestuje prototyp LMP1 Manora

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Latifi weźmie udział w piątkowym treningu przed GP Kanady

16.02.2018

McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33

Lowe: Celem Williamsa jest zbliżenie się do czołowych zespołów

Williams: Zatrudniając Sirotkina nie kierowaliśmy się względami finansowymi

Abiteboul: Poprawa dźwięku silników może negatywnie wpłynąć na osiągi

Brawn: W najbliższym czasie DRS nie zniknie z Formuły 1

Rosberg typuje Hamiltona na zdobywcę mistrzowskiego tytułu

15.02.2018

Kubica wystąpi w trzech sesjach treningowych w sezonie 2018

Williams przedstawił model FW41

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Pat Symonds dołączył do grupy odpowiadającej za nowe przepisy F1

Ross Brawn zdradził, że dąży do wyeliminowania DRS i kar za wymianę podzespołów.
Nataniel Piórkowski, 2 września 2017, wyświetlenia: 756<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pat Symonds dołączył do panelu ekspertów, których zadaniem jest przygotowanie nowych przepisów F1.

Grupa ekspertów jest formowana przez Rossa Brawna – byłego inżyniera, a obecnie dyrektora do spraw sportowych Formuły 1. W jednym z ostatnich wywiadów Brytyjczyk przekonywał, że władze sportu chciałyby wyeliminować kary związane z wymianą podzespołów bolidu, a także doprowadzić do wycofania DRS poprzez pracę nad ogólną charakterystyką aerodynamiczną bolidów.

„Pracujemy nad tym z FIA i staramy się wypracować lepsze rozwiązanie. Mam nadzieję, że będziemy nim dysponować wraz z wejściem do użytku nowych silników [w 2021 roku]. Może uda nam się wprowadzić nowe przepisy już wcześniej, bo faktem jest, że tego typu kary są obecnie niesamowicie negatywnym aspektem Formuły 1. Jeden z pomysłów zakładał, aby odbierać punkty z klasyfikacji konstruktorów. Mogłyby też funkcjonować bardziej dyskretne kary” – stwierdził Brawn.

„Pracujemy nad tym, by bolidy mogły jechać obok siebie w bliższej odległości i analizujemy projekty, które mogłyby na to pozwolić. Naszym celem na 2021 rok jest sytuacja, w której w bolidach nie będzie potrzebny DRS. Być może trzeba będzie uciec się do innych rozwiązań, ale nie będą one równie sztuczne jak DRS, który budzi mieszane opinie. Fani chcą oglądać wspaniałe manewry wyprzedzania, a nie atak po naciśnięciu przycisku na kierownicy” – dodał.

Jednym z ekspertów panelu został Pat Symonds, który jeszcze w ubiegłym roku odpowiadał za działalność pionu technicznego Williamsa. „Grupa liczy obecnie cztery osoby, ale ma zostać rozszerzona do dwunastu członków. Regularnie spotykamy się w Londynie i będziemy wykorzystywać nasze doświadczenie w celu tworzenia nowych przepisów. To bardzo interesujące zadanie. Wspaniale jest móc znów współpracować z Rossem” – powiedział Brytyjczyk, obecnie ekspert telewizji Sky F1.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.02.2018  Lowe: Deflektory będą kluczowym obszarem rozwoju nowych bolidów
19.02.2018  Brawn: Liberty stawia fanów na pierwszym miejscu
16.02.2018  Abiteboul: Poprawa dźwięku silników może negatywnie wpłynąć na osiągi
16.02.2018  Brawn: W najbliższym czasie DRS nie zniknie z Formuły 1
10.02.2018  Abiteboul: Limit trzech silników na sezon jest pozbawiony sensu
Tagi:
Przepisy
Symonds P.
Brawn R.
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
paymey852, 02.09.2017 08:48[!]
Gdyby nie DRS, to nie było by bardzo fajnej walki HAM vs ROS w GP Bahrain.

DRS jest ok ale pod warunkiem że nie używamy go na zbyt długich prostych bo w tedy jest bardzo nie ok
bartoszcze, 02.09.2017 09:08[!]
Tradycyjny cykl "chcemy się pozbyć czegoś co może nie jest fajne, a jak się tego pozbędziemy to będziemy się zastanawiali jak rozwiązać problem, który rozwiązano wprowadzając to niefajne".
BTW wie ktoś dlaczego w tym roku o Spa się mówi, że było mało ekscytujące, chociaż przez cały wyścig nr 2 trzymał się tuż za nr 1 i próbował go zaatakować? Przecież to najpiękniejsze w F1, taka walka o możliwość przeprowadzenia manewru wyprzedzania!
paymey852, 02.09.2017 09:26[!]
@bartoszcze
Ja bym jednak wolał jak by HAM i VET pozamieniali się parę razy miejscami.
---, 02.09.2017 10:16[!]
@bartoszcze
No dobra, ale ile tak naprawdę razy w czasie wyścigu Vettel próbował atakować Hamiltona? Przez znaczna większość wyścigu trzymał się za nim nie podejmując prób ataku, co zresztą nie dziwne, gdy przez większość wyścigu odstawał od Lewisa na 1 do 3 sekund.
bartoszcze, 02.09.2017 13:58[!]
@paymey852
Ja też, choćby dzięki DRS, ale jak się tak posłucha przeciwników tego "paskudnego ustrojstwa", to brzmi to jakby skutek w postaci wyprzedzenia był dla rywalizacji nieistotny.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca