F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.11.2017

Informacja Pirelli przed GP Abu Zabi

Grosjean: Haas dokonał w tym roku bardzo solidnych postępów

Bottas: Muszę udowodnić, że zasługuję na posadę w Mercedesie

Williams potwierdził skład kierowców na testy opon w Abu Zabi

21.11.2017

Ferrari bliskie przemianowania klienckich silników na Alfa Romeo

Autosport: Sirotkin dołączy do Kubicy podczas testów w Abu Zabi

FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017

Gene: Alonso może wygrać Le Mans w swoim debiucie

Hartley pozostaje spokojny o jednostki Hondy w sezonie 2018

Williams dementuje pogłoski o podpisaniu umowy z Kubicą na sezon 2018

20.11.2017

Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej

Mer Sao Paulo dementuje plotki o niepewnej przyszłości F1 na Interlagos

Abiteboul: F1 nie powinna odchodzić od obecnej koncepcji silnika

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Renault nie zwiąże się z trzecim zespołem klienckim

Jeśli STR nie zmieni dostawcy silników, McLaren może zostać zmuszony do pozostania z Hondą.
Nataniel Piórkowski, 3 września 2017, wyświetlenia: 2947<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

McLaren nie może liczyć na zapewnienie sobie w przyszłym sezonie dostaw jednostek napędowych Renault, jeśli Toro Rosso nie zdecyduje się na nawiązanie partnerstwa z Hondą.

Przed rozpoczęciem decydujących rozmów w sprawie dalszej współpracy z Hondą, McLaren oczekuje na wiadomości dotyczące wyboru przez Toro Rosso dostawcy silników na okres nadchodzących mistrzostw świata. Za ostateczny termin podjęcia decyzji w tej sprawie przyjęto niedzielny wieczór.

Ewentualny mariaż STR z Hondą pozwoliłby Renault na przekierowanie swoich zasobów na produkcję i dostawy jednostek napędowych dla McLarena. Źródła Autosportu sugerują jednak, że jeśli Toro Rosso opowie się przeciwko podpisywaniu umowy z japońskim producentem, stajnia z Woking znajdzie się w trudnej sytuacji, która może doprowadzić do konieczności dalszego korzystania przez nią z silników Hondy.

Początkowo McLaren liczył na przekonanie Renault do rozszerzenia programu w Viry o dostawy jednostek napędowych dla trzeciego zespołu klienckiego (obok Red Bulla i STR). Informatorzy cenionego magazynu donoszą jednak, że francuska firma ustaliła, iż scenariusz taki byłby niemożliwy do realizacji ze względu na ograniczony czas związany z przygotowaniami do przyszłorocznej kampanii.

Źródła podkreślają jednocześnie, że w przypadku rozwiązania przez McLarena współpracy z Hondą, FIA nie aktywuje przepisów obligujących jednego z producentów do zapewnienia dostaw silników, gdyż minął termin, w którym można byłoby skorzystać z tej procedury. Jeśli Toro Rosso postanowi w dalszym ciągu korzystać z silników Renault, McLaren może zostać zmuszony do kontynuowania partnerstwa z Hondą lub poszukiwania na ostatnią chwilę alternatywnego dostawcy na sezon 2018.

Dyrektor zarządzający Renault Sport w Formule 1 – Cyril Abiteboul wyjaśniał w ubiegłym tygodniu: „Mogę potwierdzić, że odbyły się dyskusje z McLarenem, ale obecnie obowiązują nas regulaminowe ograniczenia, gdybyśmy chcieli dostarczać nasze silniki więcej niż trzem zespołom [fabryczny team, STR i RBR]. Dodatkowo nie sądzę, iż bylibyśmy w stanie współpracować z więcej niż trzema zespołami nie obniżając przy tym poziomu naszych usług, ich jakości, względem innych zespołów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.11.2017  Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena
14.11.2017  Verstappen: Renault nie ma już części zamiennych do swoich jednostek
13.11.2017  Alonso: Niska moc silnika Hondy powinna martwić Toro Rosso
11.11.2017  Marko: Mamy zaufanie do Renault
11.11.2017  Toro Rosso odpiera oskarżenia Renault w kwestii wykorzystywania silników
Tagi:
Renault
Toro Rosso
McLaren
Honda

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca