F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Latifi weźmie udział w piątkowym treningu przed GP Kanady

16.02.2018

McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33

Lowe: Celem Williamsa jest zbliżenie się do czołowych zespołów

Williams: Zatrudniając Sirotkina nie kierowaliśmy się względami finansowymi

Abiteboul: Poprawa dźwięku silników może negatywnie wpłynąć na osiągi

Brawn: W najbliższym czasie DRS nie zniknie z Formuły 1

Rosberg typuje Hamiltona na zdobywcę mistrzowskiego tytułu

15.02.2018

Kubica wystąpi w trzech sesjach treningowych w sezonie 2018

Williams przedstawił model FW41

Tegoroczna jednostka Ferrari spełniła oczekiwania na hamowni

Verstappen: Nie wyczekuję z niecierpliwością na Halo

Vasseur: Wsparcie Ferrari może nam pomóc osiągnąć poziom Force India

Green: Nowy bolid będzie podobny do zeszłorocznego

14.02.2018

Toro Rosso oraz Sauber już po pierwszych uruchomieniach silników

Haas zaprezentował swój bolid na sezon 2018

Carey: Fani muszą zaakceptować niektóre zmiany

13.02.2018

Renault celuje w zredukowanie straty do Red Bulla i McLarena

Ricciardo chce powalczyć o podium w Grand Prix Australii

Alonso pokłada duże nadzieje w silniku Renault

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Brown: Pozostanie Alonso bardzo prawdopodobne w przypadku umowy z Renault

Amerykanin przyznał, że 36-latek jest bardzo zadowolony ze współpracy z McLarenem.
Mateusz Szymkiewicz, 4 września 2017, wyświetlenia: 2213<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zak Brown stwierdził, że pozostanie Fernando Alonso w ekipie McLaren będzie bardzo prawdopodobne, jeżeli zespół zapewni sobie dostawy układów napędowych Renault na sezon 2018.

Stajnia z Woking jest bliska przerwania trzyletniej współpracy z Hondą, która nie potrafi zapewnić konkurencyjnego oraz niezawodnego pakietu. Spekuluje się, iż nowym partnerem silnikowym brytyjskiej ekipy może zostać Renault, lecz by do tego doszło, konieczna jest zmiana dostawcy w Toro Rosso.

Koncern z Viry otwarcie deklaruje, że nie jest w stanie rozszerzyć swojego programu klienckiego do trzech zespołów w sezonie 2018, przez co juniorski zespół Red Bulla musi najpierw wypracować porozumienie z Hondą, by kontrakt między McLarenem a Renault mógł wejść w życie.

Ponadto stajnia z Woking chce za wszelką cenę zatrzymać na przyszłoroczne zmagania Fernando Alonso i według różnych spekulacji, jednym z warunków Hiszpana jest zmiana dostawcy jednostek napędowych. Jak teraz zdradził dyrektor zarządzający McLarena, w przypadku wypracowania porozumienia z Renault, szanse na zatrzymanie 36-latka drastycznie wzrosną.

„Będzie to bardzo prawdopodobne” – odpowiedział Zak Brown na pytanie, czy są szanse na zatrzymanie Alonso w McLarenie w przypadku związania się z Renault. „Fernando uwielbia ten zespół, a jego pasja do ścigania się jest wielka jak nigdy dotąd. Pojawiały się doniesienia, że mógłby odejść do IndyCar i innych podobnych serii, lecz on chce być w Formule 1”.

Amerykanin dodał jednak, że nawet w przypadku pozostania z Hondą istnieją szanse na przedłużenie kontraktu z Dwukrotnym Mistrzem Świata. „On po prostu chce znaleźć się w konkurencyjnym położeniu i nie wykluczałbym, że pozostanie status quo. Przy całych zasobach jakie widzieliśmy, zamierzamy to przeanalizować w tym tygodniu i nie powiedziałbym, że jego pozostanie jest nierealne w przypadku kontynuowania współpracy z Hondą. Musimy być bardziej konkurencyjni. Ten weekend pokazał, że nie uczyniliśmy żadnego znaczącego progresu. Jak długo można czekać nim twoi kierowcy, partnerzy oraz fani będą zdenerwowani? Każdy z nas jest w takiej samej sytuacji i nie możemy czekać w nieskończoność”.

Z kolei sam Alonso dodał, że decyzja dotycząca dostawcy jednostek dla McLarena w sezonie 2018 nie będzie kluczowym czynnikiem przy wyborze miejsca startów. „Zapowiada się wiele wiadomości w najbliższych tygodniach i mam nadzieję, że wszystkie z nich będą przydatne w kontekście podejmowania decyzji. Będę patrzył na to jakie są dostępne opcje na przyszły rok, muszę je przeanalizować i dopiero podjąć decyzję. Wiemy co ich silnik [Renault] może zrobić, Red Bull był w stanie pięć lub sześć razy z rzędu dojechać na podium, z kolei Force India z Mercedesem spisuje się całkiem nieźle, a Williams wywalczył pierwszą linię”.

„Wiemy jakie są opcje, teraz musimy podjąć decyzję. Musimy bardziej skoncentrować się na przyszłym roku, nie na aktualnych wynikach. To ważny tydzień, szczególnie dla McLarena, który podejmuje decyzję i mamy nadzieję, że wszyscy będziemy coś wiedzieć przed Singapurem, gdzie być może będziemy mogli skomentować pewne rzeczy” – powiedział Hiszpan.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.02.2018  Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC
13.02.2018  Alonso pokłada duże nadzieje w silniku Renault
12.02.2018  Alonso jako pierwszy poprowadzi model MCL33
12.02.2018  Carey trzyma kciuki za powrót Alonso do czołówki
12.02.2018  Kierowcy WEC krytykują decyzję o zmianie daty wyścigu na Fuji
Tagi:
Alonso F.
Brown Z.
McLaren
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Maciek znafca, 05.09.2017 02:04[!]
Widzicie, bo Alonso jest zadowolony że jeżdzi w McLarenie, nie jest zadowolony że ma Honde za plecami...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca