F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Honda obawia się, że może nie przekonać McLarena do dalszej współpracy

Japoński koncern zamierza jednak w dalszym ciągu rozwijać swój tegoroczny silnik.
Nataniel Piórkowski, 4 września 2017, wyświetlenia: 2684<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Honda obawia się, że nie będzie w stanie zrobić nic więcej, aby przekonać McLarena do kontynuowania partnerstwa w zakresie dostaw jednostek napędowych po zakończeniu sezonu 2017.

W tym tygodniu stajnia z Woking ma podjąć decyzję w sprawie wyboru dostawcy silników na okres przyszłorocznej kampanii. Jeśli McLaren uzna, że nie chce prowadzić dalszej współpracy z Hondą, dla której trzy ostatnie sezony były pasmem rozczarowujących osiągów i niezawodności, prawdopodobnie zwiąże się z koncernem Renault. W przypadku gdy Honda nie zdoła zapewnić sobie umowy z Toro Rosso, może zostać zmuszona do wycofania się z Formuły 1.

Pomimo niepewnej przyszłości inżynierowie z Sakury kontynuują rozwój tegorocznej jednostki napędowej. Szef programu firmy w Formule 1, Yusuke Hasegawa zaznaczył: „Nadal staramy się zapewnić dobre osiągi aby przekonać McLarena, ale nie jestem pewien, czy to wystarczy. Honda nigdy nie nie spocznie w staraniach utrzymania tej współpracy”.

Hasegawa nie uważa, aby rozczarowanie McLarena rozpraszało podległych mu pracowników. „To przyspiesza nasz rozwój, działa motywująco wewnątrz fabryki”.

Honda wyraża także zadowolenie z ostatnich poprawek. „Od Grand Prix Austrii i wprowadzenia trzeciej ewolucji silnika, nasz rozwój przyspieszył. Wskaźnik naszego rozwoju stoi na bardzo dobrym poziomie. Widzieliśmy postępy w osiągach, jakie pojawiały się z każdą poprawką. To bardzo zachęcające”.

Po taktycznych wymianach jednostek napędowych w bolidach Fernando Alonso i Stoffela Vandoorne'a, Hasegawa pozytywnie ocenia szanse McLarena w Grand Prix Singapuru. „Jesteśmy względnie pewni naszej konkurencyjności. Podjęliśmy już decyzję o tym, że skorzystamy w Singapurze z obecnego silnika. Możemy dokonać poprawek w zakresie ustawień, ale nie wprowadzimy żadnych dużych udoskonaleń”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.07.2018  Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek
11.07.2018  Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
08.07.2018  Gasly zszokowany deficytem prędkości Toro Rosso na prostych
08.07.2018  Hartley otrzymał nowy silnik spalinowy i MGU-K
Tagi:
Honda
McLaren
Hasegawa Y.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Masio, 04.09.2017 19:55[!]
Cały ten udział Hondy od 2015 roku to jeden wielki żart.
marios76, 04.09.2017 20:37[!]
Przekonac, przekonac... trzy lata mieli.
Niech sie wezma za produkcje rowerow z silnikiem jednocylindrowym z mozliwoscia uzywania tylko na hamowni. :/
FuX08, 05.09.2017 09:30[!]
Zobaczcie do czego doszło, tak skomplikowano jednostki napędowe, że producent który od lat jest w motosporcie nie może sobie poradzić. To jest chora sytuacja.
piro, 05.09.2017 10:00[!]
Skoro inni producenci sobie poradzili to oznacza tylko że Honda jest beznadziejna (a dokładnie ich dział odpowiedzialny za ten silnik). Nawet Renault które pierwszego roku miało wielkie problemy z tym silnikiem wyszło na prostą.
al_bundy_tm, 13.09.2017 12:21[!]
Oni sa na prostej, tylko ta PROSTa jest krotka :P
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca